Uitstekende service met goede communicatie

VoetbalreizenXL voldoet telkens weer aan mijn verwachtingen. Deze keer ook bij Sevilla-Granada. Vooraf goed gecommuniceerd wanneer en hoe de kaarten zouden komen. Keurig op tijd met toelichting.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Sevilla-Granada

Keurig mijn kaart optijd gekregen

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Sporting portimonese

Top ervaring

Kan er kort over zijn. Het hotel en de zitplaatsen die ze geregeld hebben waren gewoon top. Hotel in het centrum van Manchester. Keurig verzorgd en vriendelijke medewerkers. De plaatsen in het stadion waren super. Achter het doel. Beter kan je ze niet hebben. Mocht mijn jongste zoon ook naar een wedstrijd willen dan book ik zeker weer hier. Bedankt voor deze herinnering

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Manchester city - Wolverhampton

gratis upgrade naar de eerste rij

We hadden een fantastische ervaring. Door een gratis upgrade naar de eerste rij in het Etihad stadion konden we alles van zeer dichtbij bekijken.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? manchester city - wolverhampton

Potje in Frankfurt geweest. Top kaarten naast het uitvak!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Frankfurt Leverkusen

Korrekt

het is al de derde keer dat ik via Voetbalreizen XL voetbaltickets bestel en altijd was het perfect georganiseerd

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Manchester City

De juiste westrijd

Fijn dat het verzoek op de achtergrond nog in de gaten werd gehouden. Hierdoor met zoon en vrienden een onvergetelijke wedstrijd gezien eintracht Frankfurt - bayern leverkussen. Opmerking: misschien iets meer info meegeven over parkeergelegenheid bij het stadion en over het stadion zelf, en/of een goodybag erbij. Zeker voor de prijzen van de kaartjes;-).

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Eintracht Frankfurt tegen Bauers leverkussen

Fantastisch weekend gehad

Op tijd geleverd, en op de beste plek!

De tickets waren perfect voor voetbaltrip van vader en zoon. We hadden de iets betere optie gekozen, en zaten bij de harde kern, wat heel leuk was.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Manchester United - Burnley

Alles prima geregeld.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Mönchengladbach-Union Berlin

Geweldige ervaring

Examen reis met mijn dochter naar Parijs. Ze wilde heel graag naar een wedstrijd van PSG (Mbappe) Leuke wedstrijd gezien met een gratis upgrade naar betere plaatsen. Hotel was goed, dichtbij metro, dus alles goed geregeld.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? PSG - Le Havre

Alles goed geregeld

Duidelijke communicatie na de aankoop van de tickets, en alles zeer overzichtelijk.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bayern Leverkussen - VFB Stuttgart

Prima geregeld en aan de afspraak gehouden

Zie hierboven

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Atletico Madrid tegen Atletic Bilbao

prima plaatsen bij een top wedstrijd!

.........

• Welke wedstrijd heb je bezocht? N.v.t.

Mooie belevenis

Leuke sfeer goeie plekken

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Hertha BSC-Hannover

Fantastisch!

Zelfs een gratis upgrade waardoor we ineens op de tweede rij zaten!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Manchester United - Burnley

Niet in woorden te beschrijven

Fantastisch voetbalbureau dit! Ik had voor de wedstrijd Manchester United tegen Sheffield Utd categorie 2 gekocht en ik werd gratis geüpgraded naar categorie 1. Ben zelf al 7 jaar fan van de club dus het was sowieso al een ervaring om niet te vergeten maar om ook nog zo dichtbij te mogen zitten en de wedstrijd op die manier mee te maken , ik kan het niet eens in woorden uitleggen hoe gaaf het was , echt super bedankt daarvoor! Als ik weer eens naar Man Utd wil , kom ik zeker weer bij jullie aankloppen :)

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Man Utd vs Sheff Utd

Een super goed georganiseerd weekend

Voor ons was het de eerste keer dat we naar een wedstrijd gingen via Voetbalreizen.nl, alles was super goed georganiseerd. We hebben genoten van de derby tussen Real Betis en Sevilla FC. Een goed hotel op loopafstand van het historisch centrum. Zeker een aanrader!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Real Betis tegen Sevilla FC

Werkt zeer eenvoudig en efficiënt

Eenvoudig te regelen, kaarten werden ruim op tijd geleverd. Goede plaatsen, helaas dit keer geen vier plaatsen naast elkaar maar 2 bij 2.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bremen - Stuttgart

Goed geregeld

Als zit je niet op de mooiste plekken voor dure kaartjes is alles goed geregeld.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Koln - Darmstad

Top geregeld

Mooie plaatsen gekregen, goed en duidelijk geregeld allemaal

Goed geregeld

• Welke wedstrijd heb je bezocht? FC Köln - Darmstadt

Fantastische ervaring!

Mooi op tijd de tickets gekregen, top plekken, top wedstrijd

• Welke wedstrijd heb je bezocht? AC Milan-Inter

Geweldige semi-finales gezien en in een prima hotel geweest

Wij hebben voor twee wedstrijden op Wembley en een hotel via jullie geboekt! Als bonus de Londen marathon!!! Alles is prima verlopen, tickets en hotelreservering. Bedankt en aansteker bevelen

• Welke wedstrijd heb je bezocht? City-Chelsea en Coventry-United

Geweldig!!

Derby della mardonnina in 1 woord geweldig!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Ac Milan- internationale

Julianaweg 141 1131 DH Volendam

Over VoetbalreizenXL

VoetbalreizenXL is een voetbalreisbureau met een sterke focus op gebruikersgemak, flexibiliteit en persoonlijke benadering. Met meer dan 10 jaar ervaring in het organiseren van voetbalreizen weten wij je als geen ander te adviseren bij het samenstellen van dé ultieme voetbalreis.