Goed geregeld

Als zit je niet op de mooiste plekken voor dure kaartjes is alles goed geregeld.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Koln - Darmstad

Top geregeld

Mooie plaatsen gekregen, goed en duidelijk geregeld allemaal

Goed geregeld

• Welke wedstrijd heb je bezocht? FC Köln - Darmstadt

Fantastische ervaring!

Mooi op tijd de tickets gekregen, top plekken, top wedstrijd

• Welke wedstrijd heb je bezocht? AC Milan-Inter

Geweldige semi-finales gezien en in een prima hotel geweest

Wij hebben voor twee wedstrijden op Wembley en een hotel via jullie geboekt! Als bonus de Londen marathon!!! Alles is prima verlopen, tickets en hotelreservering. Bedankt en aansteker bevelen

• Welke wedstrijd heb je bezocht? City-Chelsea en Coventry-United

Geweldig!!

Derby della mardonnina in 1 woord geweldig!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Ac Milan- internationale

Top geweest

Entree kaartjes royaal op tijd binnen , prima hotel met goed parkeervoorziening. ( Combi Entree kaartjes en hotel is zeer prettig) Mooie plek op de tribunes, eigenlijk was alles perfect geregeld. Doen gewoon wat ze beloven, op naar volgend jaar voor een nieuwe wedstrijd.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Fortuna Dusseldorf -Greuther Furth

Reis was prima verzorgd door VoetbalreizenXL.

Mijn ervaring met VoetbalreizenXL is prima bevallen. De informatie op de site was makkelijk te vinden evenals het boeken van de reis. Ook de vragen die we telefonisch stelden werden snel en vriendelijk beantwoord. We kregen direct na boeking een bevestiging met de benodigde reisbescheiden en informatie. Daarnaast werden we op tijd (via mail) geinformeerd of de wedstrijd doorging en kregen we de kaartjes netjes 2 dagen voor de wedstrijd digitaal toegestuurd. We waren met een groep van 7, toch heeft VoetbalreizenXL er voor gezorgd (zoals ook op de site staat) dat we, op een mooie plek, bij elkaar zaten. Prima geregeld! Kortom we overwegen zeker om bij onze volgende voetbalreis een beroep te doen op VoetbalreizenXL.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Koln tegen Darmstad

Geweldige ervaring op Sellhust Park

Zondag 21 april met zonen en vriend en zoon naar Crystal Palace - West Ham United geweest. Het stadion ligt in Zuid Londen en heeft een uiterst charmante uitstraling. Klein, dicht op het veld en dus een enorme beleving bij de wedstrijd. Helaas waren de zitplaatsen erg krap, maar door de geweldige wedstrijd was dit te doen omdat we met 5 doelpunten voor Crystal Palace flink konden juichen.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Crystal Palace - West Ham United

Prima geregeld

Op 21 april 2024 hebben we de wedstrijd VFL Wolfsburg - VFL Bochum bezocht. Via jullie bemiddeling kregen we een top Hotel op loopafstand van het stadion en het centrum. Ook hadden we prima plekken met 6 personen naast elkaar en een goed zicht. Na de wedstrijd hebben we ook nog een tijdlang in het supporterscafé naast het stadion verbleven en dat was zeer gezellig. Net als voorgaande jaren weer een onvergetelijke ervaring. Dank voor jullie dienstverlening.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? VFL Wolfsburg - VFL Bochum

Alles zeer vlot verlopen

Voetbaltickets aangekocht en bij opmerkingen gezet waar we graag wilden zitten. Ruim op tijd de tickets in mijn mailbox ontvangen en we zaten op de gewenste plaats. Ik zal jullie zeker aanraden.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Ac Milan - Lecce

Super weekend.

Ben met mijn zoon naar Atletico Madrid - Girona gegaan. Heb alleen de voetbaltickets gekocht via de site Voetbalreizen XL ging helemaal prima. Gaan komend seizoen zeker weer naar een wedstrijd.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Atletico Madrid - Girona

Fantastisch!!! Met name het bijwonen van het kampioenschap

Betrouwbaar, correcte afhandeling, telefonisch goed bereikbaar.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bayer Leverkusen - Werder Bremen

Keurig geregeld

Voor mij de 1e keer om een voetbalwedstrijd in het buitenland te bezoeken via Voetbalreizen. Zeer heldere communicatie. Duidelijke e-mails, omschrijvingen hotel, openbaar vervoer, bezienswaardigheden allemaal erg waardevol.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Southampton - Watford

Mooie plekken leuke wedstrijd

We hebben mooie plekken naast elkaar gekregen. Super geregeld goed weer en een leuke wedstrijd. 1 absoluut minpunt is wel echt de marge die jullie pakken op de kaartjes. Die is absurd ik heb er geen andere bewoording voor. Ruim 2.5 keer als wat de kaartjes kosten.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Athletico Madrid - Girona

Met voetbalreizenXL naar Manchester City geweest. Kaarten kwamen 24 uur van te voren via de mail binnen. Goeie en duidelijke uitleg hoe deze te gebruiken. Bij de aanvraag ook netjes en snel geholpen. Als je ze belt voor uitleg ook netjes te woord gestaan. Erg tevreden over deze firma en ga zeker nog eens met hun naar de voetbal in het buitenland. Dankjewel voor het leuke weekend, we hebben genoten. Thx voetbalXL

• Welke wedstrijd heb je bezocht? ManCity - Luton

Het was een geweldige ervaring

Fantastische wedstrijd gezien afgelopen zaterdag. Borussia Mönchengladbach- Borussia Dortmund. Zaten naast het overvolle uitvak, wat zorgde voor een extra sfeerimpressie.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Borussia Mönchengladbach- Borussia Dortmund

Geweldige wedstrijd en sfeer!

Een zonovergoten Metropolitano was de basis voor een mooie wedstrijd! Aanrader!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Atletico Madrid - Girona

We hebben een geweldig weekend gehad!

Met mijn man en zoon was ik een weekend in Keulen en bezochten we een voetbalwedstrijd in Leverkusen. Die voetbalwedstrijd bleek een kampioenwedstrijd te zijn, het was een geweldig feest! Heel bijzonder om mee te maken! Het hotel was prima met een heel uitgebreid ontbijtbuffet, we hebben gesmuld. We boften ook nog enorm met het weer en hebben heerlijk de tijd genomen om Keulen te bekijken.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Leverkusen - Bremen

Geweldig voetbalweekend in Manchester en Liverpool!!

Fanastische 4 dagen gehad! We hadden een prima hotel in een gezellig deel van het centrum van Manchester. Van daaruit was alles, ook met hulp van de goede reisinformatie die we van tevoren ontvangen hadden, prima bereikbaar. Zaterdag met de trein naar Liverpool geweest en daar o.a. de stadium tour op Anfield gedaan en Goodison Park bezocht. Maar we kwamen natuurlijk voor de wedstrijd Manchester City - Arsenal op zondag. We hadden mooie plaatsen in het stadion en het was geweldig om die Engelse voetbalsfeer in het Etihad Stadium mee te maken! Maandag ook nog even met de tram naar Old Trafford geweest. Echt een top moeder-en-zoon weekend!!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Manchester City - Arsenal

Plaatsen waren top!

Kaarten voor PSG waren zo besteld en een paar dagen van te voren kregen we mail om ze op naam te laten zetten. Toe ik de kaarten 2 dagen van te voren binnen kreeg op naam, zat er ook een leuke gratis upgrade aan naar vip lounge. Dit was een leuke verassing en een geweldige ervaring om mee te maken!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? PSG - Clermond Foot

Super wedstrijd, mooie plaatsen wel hoog in 2e ring

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Sporting CP - Benfica

Alles was perfect in orde.

Tickets prima geregeld met upgrade.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Porto-Guimaraes

LEVERKUSSEN

Naar de kampioenswedstrijd in Duitsland en goede plaatsen naast elkaar.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Leverkussen -Weder Bremen

Makkelijke aanvraag via de website, hierna goeie communicatie en beleefd contact. Duidelijk handelingen. Daarnaast super plaatsen in het stadion en een goed hotel met nog een upgrade! Een herinnering om niet te vergeten!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bayer04 Leverkusen - Werder Bremen

Over VoetbalreizenXL

VoetbalreizenXL is een voetbalreisbureau met een sterke focus op gebruikersgemak, flexibiliteit en persoonlijke benadering. Met meer dan 10 jaar ervaring in het organiseren van voetbalreizen weten wij je als geen ander te adviseren bij het samenstellen van dé ultieme voetbalreis.