Mooie plekken op Stamford Bridge

Vier weken van tevoren vijf kaarten gekocht voor de wedstrijd Chelsea-Burnley. Er worden drie plekken naast elkaar gegarandeerd dus het was even afwachten of we bij elkaar in de buurt zouden zitten, maar dat was zeker het geval. Direct na betaling volgt de factuur en wordt duidelijk dat de kaarten kort voor de wedstrijd gemaild worden. Tussen ons aankoopmoment van de tickets en de aftrap van de wedstrijd zat vier weken en in de tussentijd heb ik geen bericht gehad. Ik hoef ook zeker niet dagelijks een mail te ontvangen met nutteloze informatie, maar een week voor de aftrap zou een mail voor mij toegevoegde waarde hebben. Zet daar bijvoorbeeld wat tips in hoe je het best bij het stadion kunt komen, hoe laat het stadion open gaat, wat de leuke pubs zijn in de buurt, etc. De plekken waren top en de wedstrijd uiteindelijk spannender dan gedacht!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Chelsea - Burnley

Stamford Bridge: geweldig!

De kaartjes ontvingen wij keurig op tijd. Geweldige plaatsen. Fantastische sfeer. Ik kijk uit naar de volgende keer.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Chelsea - Burnley

Heerlijke beleving van het Engelse voetbal leven.

Top hoe de organisatie de kaarten geregeld heeft en hoe het bij de clubs afgewikkeld is.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? 1 championship pot en 1 premier league pot

Voor 2 wedstrijden 10 tickets geregeld

Tickets kwamen netjes 24 uur van te voren binnen. Bij QPR zelfs met 10 bij elkaar. Bij Spurs 5 tweetallen in hetzelfde vak. Konden elkaar snel opzoeken in de rust.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? QPR-Birmingham en Spurs-Luton

Gewoon doen!

2 Voetbaltickets voor de lange zijde van Schalke04 geboekt. Altijd een verrassing waar op de lange zijde dit is, maar mooie plaatsen op rij 9 ongeveer in het midden gekregen. Top geregeld. (Sommige Duitse clubs kun je zelf via bv de homepage van de club regelen, maar voor Schalke04 is dit toch lastiger voor mij) De sfeer is eigenlijk altijd goed bij het Duise voetbal, zo ook in Gelsenkirchen. Wedstrijd uitverkocht, ruim 61.000 toeschouwers. De stad zelf is niet heel bijzonder, maar de omgeving heeft genoeg te bieden als je langer dan alleen de wedstrijd verblijft. Stadionrondleiding is leuk, maar ietwat langdradig.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Schalke04 tegen Karslruhe

Onze mooiste en meest waardevolle beleving samen

Prachtige reis gehad met mijn zoon (7), die al vanaf baby met LFC opgroeide. B&B tegen over Arkles Pub/Anfield Cáfe aan Anfield Road op 200m van het Anfield Stadion. Aardige mensen ontmoet en geweldig om de gehele voetbaldag mee te maken. In de ochtend ontbijt, daarna sfeer proeven rond het stadion. Live muziek, voetbal spellen voor kids en vele kraampjes met LFC spullen te verkrijgen. 1400u de wedstrijd. 2e rij vanaf het veld rechts van The Kop. Geweldig! Kippenvel bij de eerste 2 songs “Allez Allez Allez” en “YNWA”. Wat een belevenis. Wedstrijd was super te volgen en goals kwamen er ook. Daarna in the Arkles pub wat gaan drinken. Super!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Liverpool - Brighton

Fantastisch!

Een mooie reis naar Liverpool samen met mijn zoon! Alles top geregeld door VoetbareizenXL. Uitgebreide info ontvangen en alles was netjes op tijd!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Liverpool - Brighton

Topelftal, prachtige apotheose

Hele mooie wedstrijd. Leverkusen zelf is een centerparcs zonder sfeer. Goede keuze om klanten in Keulen te huisvesten

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Leverkusen hoffenheim

Goed geregeld

Kaartjes op tijd binnen. Mooie ervaring!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Tottenham-Luton

Super geregeld.. goed hotel+kaarten voor grote wedstrijd

Hebben een prima verzorgd weekend gehad. Hotel goed gelegen in centrum en voor de rest prima qua verzorging. Wedstrijdkaarten voor top wedstrijd geregeld. Echt een hele gave ervaring!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Atletico-Barcelona

Altijd goed geregeld.

Al meerdere keren losse tickets besteld via jullie en de levering is altijd goed geregeld. Ook makkelijk contact en snel antwoord op mijn vragen.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? N.v.t.

Alle goed geregeld

Tickets kwamen op de afgesproken tijd in de mail. Verder goede uitleg. Zou volgende keer weer boeken

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Atletico VS Barcelona

Was echt top

Strak georganiseerd en betrouwbare partner

Het boeken van de tickets was eenvoudig en je ontvangt ze tijdig via de mail. Heel fijne en betrouwbare partner voor geweldige voetbalreizen.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? ManU-Everton

Super leuk geladen kaartjes netjes binnen ontvangt!

Super leuk avond gehad met mijn zoon, een belevenis om nooit de vergeten!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Barcelona e napoli

Top, en een mooie plek-upgrde

Top dag gahad

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Munchen

Tickets en info prima geregeld. Erg goede plekken achter de goal Tickets erg duur, en er moet wel beter gereageerd worden op vragen via de mail en/of chat! Vandaar 3 sterren

• Welke wedstrijd heb je bezocht? liverpool - man city

Een herinnering voor het leven

Samen met mijn zoon van 11 naar zijn favoriete club (Bayern München) en zijn favoriete speler (Harry Kane) geweest. Wat een heerlijke ervaring daar in de Allianz Arena. En allemaal goed geregeld door VoetbalreizenXL. Top!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bayern München - FSV Mainz 05

Een groot gemak dat alles voor je wordt geregeld

De samenwerking met VoetbalreizenXL werd als zeer positief ervaren. De tickets kwamen ruimschoots op tijd toe. Zeer mooie plaatsen en zoals beloofd 3 naast elkaar.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Schalke 04-Paderborn

Het was een leuk weekend met een mooie wedstrijd, we hebben erg genoten.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Liverpool - Manchester City

In 1 woord super

Ik en mijn zoon hebben echt een super reis gehad. We hebben van iedere seconde genoten alles was top geregeld.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? AC milaan- Empoli

Het was boven verwachting goed

Ik ben een dag met mijn 15 jarige zoon geweest. We hebben een fantastische dag gehad. Prima sfeer en de plaatsen die we hadden gekregen waren echt boven verwachting. We hadden prima zicht op het hele veld.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bayer Leverkusen vs Wolfsburg

Geweldige ervaring

Bij Bayer Leverkusen is een aanrader het hotel bij het stadion te boeken!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bayer 04 tegen vfl wolfsburg

Geweldige ervaring met fantastische plekken en sfeer

Al meerdere malen met VoetbalreizenXL meegegaan en altijd uitstekend geregeld. Deze keer met mijn dochter naar Valencia - Real Madrid geweest. Super plekken (cornervlag) en geweldige sfeer. Mestalla helemaal volgepakt en zeker tegen een tegenstander als Real Madrid uiteraard bijzonder. Zeker om Vinicius, Modric, Bellingham etc, van zo dichtbij te kunnen zien. Voor herhaling vatbaar!!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Valencia - Real Madrid

Gewoon geweldig!

FC Bayern München-FSV Mainz 05 8-1 in een zeer zonnig stadion! Wat een sfeer! Wederom tickets besteld via Voetbalreizen XL. Ondanks dat ze niet konden garanderen dat we 3 stoelen naast elkaar zouden hebben, was dat toch gelukt! We kregen zelfs een upgrade naar categorie 3. Zeker weten dat we in de toekomst weer tickets via Voetbalreizen XL zullen bestellen!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? FC Bayern München-FSV Mainz 05

Julianaweg 141

1131 DH Volendam

Over VoetbalreizenXL

VoetbalreizenXL is een voetbalreisbureau met een sterke focus op gebruikersgemak, flexibiliteit en persoonlijke benadering. Met meer dan 10 jaar ervaring in het organiseren van voetbalreizen weten wij je als geen ander te adviseren bij het samenstellen van dé ultieme voetbalreis.