Boven verwachting!

Het britse voetbal meemaken is echt een beleving. Alles leeft en ademt hier voetbal. Wij waren naar Fulham en zaten op de H-tribune. Hier voel je echt hoe god voetbal bedoeld heeft. Kortom: aanrader!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Fulham - Liverpool

Ook mijn complimenten over de communicatie. Dat we een mailtje krijgen dat de kaarten ook een dag later kunnen worden verstuurd. Voorkomt veel stress

• Welke wedstrijd heb je bezocht? AC Milan - Internazionale

Geen zitplekken wel best wedstrijd ooit

Kampioenswedstrijd was beste wedstrijd ooit om bij te zijn, dus daar geen klachten over. Wel raar alleen dat als je vaste zitplekken hebt er vervolgens geen zitplek is. Hebben op het gangpad moeten staan

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bayer Leverkusen - Werder Bremen

goed georganiseerde reis, info op tijd ontvangen, ging bij het stadion goed

Zie boven

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Man City-Luton Town

Goed geregeld, prima op de hoogte gehouden, wel absurd hoge prijzen

Ik ben met m’n zoon naar Man U - Liverpool gegaan. Prima plekken en fijn dat VI 2 x van tevoren aangaf wanneer de wedstrijd was en dat de tickets zouden worden gemaild. Ook fijn te lezen dat er gebeld kon worden igv geen kaarten, zelfs op een zondag. Mooie wedstrijd gezien, wel absurd dat de kaarten oorspronkelijk €39,- per stuk kosten en wij ruim €425,- per stuk hebben betaald. De oorspronkelijke prijs bleek pas, toen we de kaarten gemaild kregen. Ik weet niet wie er allemaal tussen zit, maar dit is feitelijk afzetterij.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Manchester United - Liverpool

Beste Sander, Dank voor je recensie. We zijn blij om te lezen dat jullie tevreden waren over de zitplaatsen en de service die we leveren. Uiteraard begrijpen we dat het verschil tussen de prijs op de kaart en onze verkoopsprijs heel erg groot is, maar dit kunnen we heel makkelijk onderbouwen. Manchester United – Liverpool is een van de grootste wedstrijden ter wereld en tevens een beladen derby. De enige manier voor ons om aan deze kaarten te komen, is via onze Engelse partners. Wegens de gigantische wereldwijde vraag voor deze wedstrijd en het beperkte aanbod, worden deze kaarten voor een veelvoud van de originele kaartprijs aangeboden (marktprijs). Dit heeft simpelweg te maken met vraag en aanbod. Helaas is dit de enige manier om aan deze kaarten te komen waardoor we genoodzaakt zijn mee te gaan met deze prijzen. We hopen dat het hierdoor duidelijk is hoe onze prijzen tot stand komen en het vertekende beeld van de originele kaartprijzen en de prijzen welke onze klanten hebben betaald weg te nemen. Met vriendelijke groet, Team VI Travel

Prima plekken, maar aan de prijs

1.FCKöln heeft een prachtig stadion, een geweldig trouwe en fanatieke aanhang en dat maakte het een geweldige matchday. Alleen tickets via VI-travel geboekt. Bijna 100€ voor kaartjes korte zijde tegen een niet heel aansprekende tegenstander als Bochum… daar mag wel wat van af.

Prima hotel. En kaartjes voor de wedstrijd goed geregeld.

Prima hotel. En kaartjes voor de wedstrijd goed geregeld.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Everton-Burnley

Was een aardige wedstrijd, met een prachtig slot !

Kaartjes zijn en blijven wel prijzig.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Hoffenheim

Fantastische ervaring!

Kaarten gekocht voor de wedstrijd Manchester City - Arsenal. De wedstrijd was zondag en de kaarten digitaal op donderdag ontvangen. Het waren de duurste kaarten, maar we zaten helemaal onderaan op de eerste rij, mooier kon niet! Helaas was het 0-0, maar een ervaring om nooit meer te vergeten. Als compensatie voor de 0-0 kregen we een 5% korting voor de volgende wedstrijd. Kortom, ik zou hier zo weer kaarten boeken voor een grote wedstrijd.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Manchester City - Arsenal

Top geregeld

E- Tickets waren ruim op tijd. Geen gedoe bij scannen bij het stadion. ( wel eens anders meegemaakt bij een andere aanbieder) plekken schuin achter het doel naast het thuisvak maar goed zicht.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Lazio Roma - Juventus

Leuke ervaring

Leuke ervaring, goed geregeld, kaarten op tijd in de mail. Allemaal dikke prima

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Werder Bremen - Wolfsburg

Alles was goed geregeld.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Man. United-Liverpool

Top! Wat een geweldige plaatsen.

Wedstrijd Fulham- Tottenham bezocht. Top plekken. Goede communicatie.

Prima ervaring

Hele leuke ervaring, nu 3x kaarten geboekt en valt nog niet tegen. Tickets zijn ook op tijd binnen.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? N.v.t.

Geweldige plaatsen en op een prima manier geregeld

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Manchester united- Everton

we hebben ontzettend genoten

Wij hebben het hele weekend kunnen genieten. Ook de betrouwbaarheid en de hulp via Mail in de aanloop naar het evenement bezorgden ons een onvergetelijk weekend. Bedankt VI Travel!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Liverpool - Manchester City

Mooi om deze sfeer te ervaren

Mooie ervaring om de sfeer in de 2e bundesliga te mogen proeven . Een vol stadion , ruim 61000 toeschouwers. We hopen op betere tijden voor Schalke 04 Van deze wedstrijd 3-3 hebben wij genoten ondanks een matig niveau.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Schalke 04 - Padersborn

Alles prima , geen enkel probleem

Goed te bestellen. Ik had een vraag en kon ze eenvoudig bellen en overleggen. Kaarten op tijd binnen. Meer moet het niet zijn.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Liverpool-Manchester City

Leuke busreis naar mooie voetbalmatch in Duitsland

De busreis van Den Bosch naar Keulen (voor FC Köln-Bayer Leverkusen) was aangenaam. Vriendelijke reisbegeleiders in de bus. Betaalbare prijs voor deze Duitse voetbaltrip. Goede plaatsen in het stadion. Was uiteindelijk een mooie voetbalervaring en het geld wel waard.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? FC Köln-Bayer Leverkusen

Goed geregeld

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Wolfsburg-stuttgart

onvergetelijk vader-zoon moment

Mooie zitplaatsen, fantastische sfeer en geen twijfel gehad over de dag. Dit mede doordat we een noodnummer door hebben gekregen via de mail. Onvergetelijke dag door de sfeer die de Bundesliga met zich meebrengt.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? FC Koln - Bayer Leverkusen

Alles goed geregeld

Dit was mijn eerste keer naar het buitenland voor een wedstrijd, dus was het fijn om het via VI Travel te boeken. Zo kan je met zo min mogelijk stress op reis.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Everton - West Ham

Hele toffe wedstrijd

Alles goed geregeld. Maar de kaartjes 1 dag voor de wedstrijd geeft wel een onrustig gevoel i.v.m. hotel boeken, vlucht e.d. Misschien kan dit eerder, voor de rest prima!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bayern Munchen - RB Leipzig

Prima geregelde reis. Hotel was niet echt in het centrum en niet 4 sterren waardig. Om deze reden een 8.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bayern München RB Leipzig

Kaartjes keurig op tijd binnen

Makkelijk om aan kaartjes te komen..

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Koln Werder Bremen

Over VI Travel

VI Travel is de reispartner van Voetbal International. Met VI ben je altijd op de hoogte van het laatste voetbalnieuws; met VI Travel kun je live bij alle actie aanwezig zijn! VI Travel regelt jouw voetbalreis tot in de puntjes en tilt iedere voetbalreis naar een Champions League-niveau.