Alles goed geregeld

Dit was mijn eerste keer naar het buitenland voor een wedstrijd, dus was het fijn om het via VI Travel te boeken. Zo kan je met zo min mogelijk stress op reis.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Everton - West Ham

Hele toffe wedstrijd

Alles goed geregeld. Maar de kaartjes 1 dag voor de wedstrijd geeft wel een onrustig gevoel i.v.m. hotel boeken, vlucht e.d. Misschien kan dit eerder, voor de rest prima!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bayern Munchen - RB Leipzig

Prima geregelde reis. Hotel was niet echt in het centrum en niet 4 sterren waardig. Om deze reden een 8.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bayern München RB Leipzig

Kaartjes keurig op tijd binnen

Makkelijk om aan kaartjes te komen..

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Koln Werder Bremen

Heel erg goed

Wedstrijdkaarten prima plek. Alles er omheen ook prima geregeld. Entertainment voor in de rust en na de wedstrijd ook. Aanrader !

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Celtic-kilmarnock

Goed geregeld

Alles klopte, we hadden een mooi weekend. Wel een hoop geld voor 2 tickets en 3 overnachtingen. Hotel dichtbij het centrum beviel uitstekend.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Liverpool-Burnley

Wedstrijd helaas niet bijzonder maar de sfeer in stadion compenseerde dat ruimschoots.

Ik vond dat prijs, 139 euro voor een zitplaats op de tweede ring, lange zijde, wel behoorlijk hoog.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? FC Koln- Eintracht Frankfurt

Santiago Bernabeu: wat een stadion en wat een wedstrijd!

Wie wil nou niet met z'n zoon naar de derby van Madrid in een volgepakt Bernabeu. Een herinnering voor het leven.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Real Madrid - Atletico Madrid

Fantastische plekken!

Een avondje Leverkusen gepakt, dat goed te bereiken was tijdens een stedentrip naar Keulen. We zaten heel mooi en konden echt genieten van de Duitse voetbalsfeer!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bayer Leverkuse - Borussia Mönchengladbach

Een heel klein minpuntje We hadden makkelijk een uurtje later naar Luton AirPort kunnen vertrekken

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Tottenham-Brighton en westham- Arsenal

Prima accommodatie goed geregel

Prima wedstrijd gezien , kaarten goed geregeld. Ondanks dat je met de tram met 20 min in het centrum bent en 35 min bij het stadion, vind ik de kwalificatie van het hotel dat het in het centrum ligt niet helemaal terecht. Wel zit er een groot shopping center naast. En het hotel is mede door de geschiedenis van de locatie een prima hotel

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Werder Bremen -Freiburg

Alles top geregeld

Je word goed op de hoogte gehouden en zijn altijd bereikbaar . Onze ervaring met VI travel is heel goed en volgende x zullen we de kaartjes weer via VI Travel regelen.

Een fantastische ervaring

Alles klopte aan mijn voetbalreis. Ik had het geluk dat ik een upgrade kreeg, dus had ik perfecte plekken in het stadion van Brentford. Een absolute aanrader!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Brentford - Nottingham Forest

Prima ervaring maar hele dure kaartjes voor matige plekken

Prijs-kwaliteit niet in verhouding

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Betis- Barcelona

Leuke ervaring die goed geregeld was!

We hadden ontzettend mooie zitplaatsen. Ik weet niet of dit altijd het geval is.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Everton Aston Villa

VI Travel goed bereikbaar, goed en tijdig geïnformeerd en conform afspraken.

Echt een voetbaltrip.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Atalanta - Lecce en Milan -Sassuolo

Kaarten voor 110 euro gekocht terwijl ze 35 euro waren prima marge voor VI travel

Kaarten zouden we online krijgen moesten we zelf ophalen

• Welke wedstrijd heb je bezocht? N.v.t.

Top ervaring

Tickets netjes ontvangen via de mail en super mooie plekken in het stadion. Een belevenis om nooit te vergeten.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? West ham united-brighton

Oké

• Welke wedstrijd heb je bezocht? 2

Top van begin af aan het einde

Leuke ontvangst in de bus met een sjaal tijdschrift en alles netjes geregeld. Zelfde op de terugweg ( Wedstrijd was Leverkusen tegen Frankfurt ) tot aan Eindhoven. Zal komend jaar zeker weer wedstrijden via VI Travel boeken.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Leverkusen tegen Frankfurt

Een hele andere voetbal ervaring

Top geregeld met het vervoer en vooraf al goede klantenservice. Duidelijke en enthousiaste reisleiders die iedereen tevreden wilde houden. De wedstrijd zelf was een hele ervaring, leuk voetbal, vol gas en de steer was prachtig.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bayern Leverkussen - Eintracht Frankfurt

Goed geregeld ,busreis top ,mooi sjaaltje en topplek Gratis upgrade gekregen naar beste plek Betaalbaar ,zou het zeker aanraden

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bayer leverkussen - Frankfurt

Mooie wedstrijd

Goed geregeld. Kaarten op tijd binnen

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bayern - Stuttgart

mooie ervaring

De beschrijving van het gebruik van de metro van het hotel naar het stadion klopte niet.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? real madrid

VI Travel biedt een goed alternatief voor kaartjes voor topvoetbalwedstrijden

De Helpdesk van VI is prima; ik kreeg duidelijke uitleg over mijn bestelling. Aandachtspunt blijft dat je de bestelde kaarten pas twee dagen voor de wedstrijd ontvangt. In ons geval op de vrijdagmiddag vóór de zondagavondwedstrijd van FC Bayern München. De Helpdesk gaf daarover duidelijke uitleg. De kaarten via VI Travel zijn niet goedkoop: we betaalden € 179 per zitplaats, tweede ring, lange zijde.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? FC Bayern München-Vfb Stuttgart

julianaweg 141 1131 DH Volendam

Over VI Travel

VI Travel is de reispartner van Voetbal International. Met VI ben je altijd op de hoogte van het laatste voetbalnieuws; met VI Travel kun je live bij alle actie aanwezig zijn! VI Travel regelt jouw voetbalreis tot in de puntjes en tilt iedere voetbalreis naar een Champions League-niveau.