mooie ervaring

De beschrijving van het gebruik van de metro van het hotel naar het stadion klopte niet.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? real madrid

VI Travel biedt een goed alternatief voor kaartjes voor topvoetbalwedstrijden

De Helpdesk van VI is prima; ik kreeg duidelijke uitleg over mijn bestelling. Aandachtspunt blijft dat je de bestelde kaarten pas twee dagen voor de wedstrijd ontvangt. In ons geval op de vrijdagmiddag vóór de zondagavondwedstrijd van FC Bayern München. De Helpdesk gaf daarover duidelijke uitleg. De kaarten via VI Travel zijn niet goedkoop: we betaalden € 179 per zitplaats, tweede ring, lange zijde.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? FC Bayern München-Vfb Stuttgart

Betrouwbaar, klantgericht

Tickets tijdig ontvangen ( E-ticket) . Bij vragen goed bereikbaar en heldere antwoorden.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Brentford FC-Aston Villa

Het was leuk in Manchester. De mensen in het hotel waren gastvrij, de badkamer en douche vielen wat tegen en waren ook vies. Er was geen luchtverfrisser aanwezig waardoor het ook stonk helaas. Over de wedstrijd, de kaarten en plek waar we zaten was top

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Manchester City vs Crystal Palace

Fantastische ervaring

Kaarten gehaald voor Dortmund - Mainz op de gelbe wand. Fantastische sfeer en goeie service. Kaarten ruim op tijd binnen en makkelijk te bereiken bij eventuele vragen.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Dortmund - Mainz

Online tickets werkten goed!

Online tickets werkte goed Mooie doelpuntrijke wedstrijd gezien

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Borussia Mönchengladbach -eerder Bremen

Great

Goed informatie voor en naar het boeken, tickets 48uur voor de westrijd gekregen great seats in de stadium,en een fantastisch wedstrijd gezien top.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Tottenham hotspurs vs Newcastle United

Hotel was goed. Goede zitplaatsen in het stadion.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? AC Milan - Frosinone

Goede plekken geregeld door VI Travel

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bayer Leverkusen - Borussia Dortmund

Perfect!

Alles was top geregeld! Niet 1 keer problemen gehad met het hotel of de tickets. Zeker een aanrader!!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Liverpool tegen fullham

Fantastische wedstrijd in Liverpool gezien!

Ik had 2 tickets voor Liverpool gekocht via VI-Travel. Na de aankoop duurde het best wel lang voordat ik de bevestiging had, maar die kwam uiteindelijk gelukkig wel. De tickets ontving ik ruim vóór de wedstrijd (ongeveer 3 dagen) per mail, wat heel fijn was. We hadden zelfs een gratis upgrade gekregen dus we hadden echt fantastische plekken in Anfield. Voor een wedstrijd van Liverpool zou ik zeker aanraden om via VI-Travel te boeken omdat er op een andere manier vrijwel niet aan tickets te komen is. Wij hebben een top ervaring gehad!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Liverpool - Fulham

Geweldige belevenis!!

Liverpool als stad is een beleving ondanks alle Beatles aanbevelingen. Albert Dock is top. De wedstrijd van Liverpool -Fulham 4-3 was de kers op de taart.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Liverpool -Fulham

Geweldige ervaring en mooie plaatsen ter hoogte van doel

Heerlijk ontspannen ervaring. Kunnen we in Nederland nog wat van leren. We zaten in een gemengd vak ging gewoon goed !

• Welke wedstrijd heb je bezocht? FC Köln - FC Bayern München

Prachtige wedstrijd gezien

Prachtige wedstrijd gezien samen met mijn zoon maar ik vond de prijs voor de tickets (2e ring lange zijde) te hoog. ( ruim €250,00 per ticket). Ik denk niet dat een modale voetbalfan dit bedrag op tafel kan leggen ( nog afgezien van het eventuele verblijf).

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Dortmund tegen Gladbach

Geweldig!!!

Geweldige plaatsen met een super uitslag. Fijn om er bij geweest te zijn!!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Sevilla - PSV

GOUD

Afgelopen week met mijn zoon naar Man City - RB Leipzig geweest. Alles was top geregeld, ze hebben echt meegedacht met de klant. En de uitsmijter was dat we een upgrade kregen die echt qua beleving in het stadion GOUD was. Zo dicht op het veld was een mooie bijkomstigheid. Volgende boek ik weer bij VI Travel!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Man City - RB Leipzig

Té geweldig!

Fantastische plaatsen, heel erg blij met de gratis upgrade naar de lange zijde! Goed geregeld en uiteraard een droom wedstrijd. Eendracht maakt Macht!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Sevilla - PSV

Mooie trip naar Keulen & Leverkusen!

Ben begin november met VI Travel naar de wedstrijd Leverkusen - Union Berlin geweest. Topverblijf in viersterrenhotel in Keulen, dat op 13 minuten rijden met de trein ligt van Leverkusen. Ideale locatie, want in Leverkusen zelf valt helemaal niets te beleven. Het werd een prima voetbalmiddag bij de koploper van de Bundesliga! Redelijk modern stadion, maar wel knus en sfeervol. Alles meer dan prima geregeld via VI Travel, aanrader!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bayer Leverkusen - Union Berlin

Mooie plaatsen bij Everton

We hadden mooie plaatsen bij Everton-Brighton op de lange zijde rond de middenlijn. Jammer was dat we schuin achter een paal zaten, waardoor we 1 van de 2 doelen niet of nauwelijks konden zien. Het Everton stadion is een mooi typisch Engels stadion.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Everton-Brighton

Wel kaartjes maar 100% duurder

Kaartjes voor FC Köln waren 100 euro per stuk. Normale prijs 45 euro. Naast me zaten mensen die via voetbalreizen gekocht hadden.. 65 euro. Tja ...

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Köln - Augsburg

Beste Roger, Dank voor de beoordeling. U heeft 2 wedstrijdkaarten voor 1. FC Köln - FC Augsburg bij ons geboekt op de korte zijde. We hebben deze wedstrijdkaarten netjes op tijd geleverd en hebben u zelfs voorzien van een gratis upgrade qua zitplaatsen naar de lange zijde met prachtige centrale plaatsen ter hoogte van de middelijn. Ondanks dat u zeer tevreden was over de service en de zitplaatsen, vinden we het heel jammer om te lezen dat we een '6' hebben ontvangen en dat u ons niet zou aanbevelen. Zoals aangegeven kopen we deze wedstrijdkaarten in bij onze Duitse leveranciers tegen een markconforme meerprijs en zijn we genoodzaakt onze prijzen hierop te baseren. We hopen dat het hierbij duidelijk is hoe onze prijzen tot stand komen en hopen dat jullie alsnog hebben kunnen genieten van de leuke wedstrijd! Met vriendelijke groet, Team VI Travel

GOED GEREGELD

TOP!!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? ATLETICO - CELTIC + REAL MADRID - BRAGA

Geweldige ervaring!

Samen met mijn niffo naar Valencia geweest. Mooie stad, mooie musea, aangenaam klimaat, goed eten en een goed uitgaansleven! Owja: en de wedstrijd was ook leuk haha. We hebben een upgrade gekregen qua hotel en zitplaatsen. De informatie die VI overlegt is zeer behulpzaam bij de reis en het ontdekken van de stad. Aanrader!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Valencia - Granada

Alles was top geregeld met een veel ruimere kamer dan verwacht, we kregen zelf een fles champagne erbij! Mijn volgende voetbalreis ga ik zeker weer via VI regelen.

Volgens verwachting

Prachtige ervaring voor jong en oud, wel prijzig. Ander nadeel: pas op het laatste moment zagen we welke stoelen we definitief toegewezen kregen.

Goed voor elkaar. Alles conform afspraak. De gratis upgrade was een leuke bijkomstigheid

julianaweg 141

1131 DH Volendam

Over VI Travel

VI Travel is de reispartner van Voetbal International. Met VI ben je altijd op de hoogte van het laatste voetbalnieuws; met VI Travel kun je live bij alle actie aanwezig zijn! VI Travel regelt jouw voetbalreis tot in de puntjes en tilt iedere voetbalreis naar een Champions League-niveau.