Geweldige ervaring!

Samen met mijn niffo naar Valencia geweest. Mooie stad, mooie musea, aangenaam klimaat, goed eten en een goed uitgaansleven! Owja: en de wedstrijd was ook leuk haha. We hebben een upgrade gekregen qua hotel en zitplaatsen. De informatie die VI overlegt is zeer behulpzaam bij de reis en het ontdekken van de stad. Aanrader!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Valencia - Granada

Alles was top geregeld met een veel ruimere kamer dan verwacht, we kregen zelf een fles champagne erbij! Mijn volgende voetbalreis ga ik zeker weer via VI regelen.

Volgens verwachting

Prachtige ervaring voor jong en oud, wel prijzig. Ander nadeel: pas op het laatste moment zagen we welke stoelen we definitief toegewezen kregen.

Goed voor elkaar. Alles conform afspraak. De gratis upgrade was een leuke bijkomstigheid

Super leuk

Goed georganiseerde reis.

Alles top.

Top wedstrijd, top plaatsen, kan niet beter.

Mooi dat de kaarten besteld kunnen worden....

De kaarten komen heel laat. Tussentijds weinig communicatie over de positie zitplaatsen Dat zou ik verbeteren...... Men wil graag een aantal dagen vooraf voor de groep alles geregeld hebben.

Beste Hans, Dank voor je recensie. Wanneer iemand een bestelling bij ons plaatst, wordt er in de boekingsbevestiging duidelijk vermeld dat de wedstrijdkaarten 48 tot 24 uur voor aanvang van de wedstrijd per mail worden verstuurd. In extreme gevallen komt het helaas weleens voor dat de kaarten op de wedstrijddag zelf worden geleverd (zoals in dit geval). Uiteraard hebben we jullie hier tijdig van op de hoogte gebracht, en de kaart alsnog ruim voor aanvang van de wedstrijd netjes geleverd. Ondanks dat jullie zeer tevreden waren over de zitplaatsen in het stadion, vinden we het jammer om te lezen dat jullie niet geheel tevreden zijn over onze diensten. Wellicht zien we elkaar terug in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team VI Travel

Fantastische ervaring was met mijn 3 kleinzoons naar Londen voor een wedstrijd van Chelsea we hadden dankzij een gratis upgrade prachtige plaatsen in het stadion en hebben een geweldig weekend gehad

Zeer goed!

Tickets gekocht, upgrades voor betere plaatsen bleken zeker de moeite. Had absolute topplaatsen. Zoals duidelijk gezegd kreeg ik de tickets de dag op voorhand correct via mail toegestuurd.

VI Travel maakt waar wat ze beloven

Samen met mijn zoon, weer een voetbalweekend na "corona periode". Voetbalweekend in Londen en 2 wedstrijden bezocht. Fulham (vs. Sheffield United) en West Ham United (vs. Newcastle United). Zitplaatsen lange zijde voor de 2 wedstrijden: conform onze wens en heel goed gedaan door VI Travel. E-tickets geen probleem en mooi op tijd. Geweldige "Engelse" sfeer en mooie wedstrijden gezien. Craven Cottage top; Come on, Fulham!!! Olympic Stadium door West Ham prachtig omgebouwd tot een fantastische voetbaltempel: Come on, irons!!! Zeker voor herhaling vatbaar en dan weer via VI-Travel. Aanrader!

Snel, correct, persoonlijk

Binnen no time een nette offerte en goede kaarten voor Schalke kunnen regelen.

Veel wachten en foutief hotel

Wanneer je een reis geboekt hebt hoor je direct niks meer. Ineens Na een paar weken beginnen ze weer te mailen. Ons hotel, inchecken vanaf 15u, mochten we niet in. En daar waren wij zogenaamd van op de hoogte gesteld. (not) We mochten er pas om 20:30 in. Lekker geregeld VI travel..

Beste Patrick, Dank voor je recensie. Wanneer iemand een reis bij ons boekt, wordt er in de bevestigingsmail heel duidelijk vermeld hoe en wanneer alle gewenste documenten worden verstuurd. Uiteraard hebben we hier ons netjes aan gehouden en zijn alle documenten ruim op tijd geleverd. Verder vinden we het heel jammer om te lezen dat het niet mogelijk was om in te checken, aangezien er op de hotelvoucher duidelijk stond vermeld dat er vanaf 15:00 uur kon worden ingecheckt. Uiteraard hadden we dit probleem snel kunnen oplossen wanneer er contact met ons was opgenomen, maar dat was helaas niet gebeurd. We zijn te allen tijde te bereiken op ons noodnummer (duidelijk vermeld in de mail), om dit soort situaties snel op te lossen. Ondanks het probleem met inchecken, hopen we dat jullie alsnog hebben kunnen genieten van de voetbalreis! Met vriendelijke groet, Team VI Travel

Simpel maar wel duur

Je kan waarschijnlijk een goedkopere manier vinden om een voetbalreis te maken, maar VI Travel maakt het je wel een stuk makkelijker. Hiermee kon ik snel een reis boeken en heb ik een hele comfortabele reis gehad. Ik ga het zeker nog eens gebruiken!

100% gegarandeerd voetbal plezier

Eerste keer tickets geregeld via Vi travel. Zou het zo weer doen!

Super reis gehad, trip gemaakt naar Manchester en daar de wedstrijd Man United Crystal Palace geweest, kaarten waren door VI gratis geüpgraded naar premium 1 kaarten.. ondanks het verlies van United en het slechte een top wedstrijd gehad… ook het hotel was perfect totaal niets op aan te merken, ook een VI travel gids voor onze trip ontvangen, alles perfect omschreven en klopte als een bus.. zeker voor herhaling vatbaar!

Alles super geregeld met goede en duidelijke informatie vooraf!

Het was super geregeld. Het enige jammere vonden wij dat we niet met z'n 5-en naast elkaar zaten en ook niet in het zelfde vak. Het was gesplitst in 3 personen en 2 personen. Ik kan me wel voorstellen dat met z'n 5-en naast elkaar een uitdaging is, maar omdat we niets gehoord hadden hierover gingen we er wel vanuit dat het zo zou zijn. Een volgende keer zou ik dat graag horen als het niet mogelijk is bij elkaar te zitten.

Alles goed geregeld

De informatievoorziening was goed, ook waren de tickets en het hotel in Keulen goed geregeld. Het hotel ligt in het centrum, waardoor je nog goed even van de stad kunt genieten. Enige opmerking over het hotel is dat het parkeren erg duur was voor een nacht. Maar daar kan VI weinig aan doen. M’n vader was in ieder geval erg blij met zijn cadeau.

Leuke ervaring met geweldige Engels mensen

Leuke dag gehad leuke mensen gesproken helaas viel het weer wat tegen

Het was een geweldige vader zoon ervaring. Thanks VI Travel!!!

WIj hadden een reis geboekt naar Madrid voor een wedstrijd van Real Madrid via VI Travel. Het eerste fijne is dat je gewoon kan bellen en daadwerkelijk een persoon spreekt die je rustig uitlegt hoe het werkt. Bij meerdere aanbieders is het allemaal online of telefonisch krijg je een bandje te horen met opties, met daarna het verzoek een mail te sturen. De communicatie is top. Je wilt gewoon geen gedoe dat de kaarten niet goed zijn, of de stoelen uit elkaar zitten. Ik heb bewust voor VI Travel gekozen voor de betrouwbare naam en de goede service. De kaarten/stoelen waren geweldig. Een voetbal reis naar Madrid is aan de prijs, maar als ik naar het gezicht keek van mijn zoon meer dan waard. Bedankt Toppers en wat mij betreft tot de volgende reis.

Prachtige sfeer en een fantastische ervaring.

1. FC Köln, wauw. Simpelweg wauw. Fantastisch publiek met een geweldige sfeer. Ging erheen omdat ik toevallig in de buurt was maar ik ben wel wat van de club gaan houden. Zat naast een paar oude mannen en de manier hoe hun over de club spraken was echt mooi. Daarnaast waren er in de stad ook veel supporters te bekennen echt fantastisch.

Top weekend!

Top voetbal weekend gehad in Madrid. De organisatie en communicatie vanuit VI was duidelijk en op tijd. Ze doen wat ze zeggen, en zeggen wat ze doen. Volgende keer weer!

Nog nooit zo iets geweldigs meegemaakt

Het was altijd een droom van onze vriendengroep san siro te bezoeken maar met deze pot was dat natuurlijk extra wauw!! Wat hebben wij bizar erg genoten zowel van de wedstrijd als de curva sud en nord

Alles was goed en snel geregeld

Goede ervaring gehad. Het boeken ging gemakkelijk en ik kreeg snel meer informatie over de boeking. De wedstrijdkaarten kreeg ik ruim van te voren.

Vrij simpel om kaarten te bestellen voor een wedstrijd in Duitsland.

Kaarten bestellen ging makkelijk, net als de kaarten ontvangen. Voor de 1e keer dan een wedstrijd (officiële) in het buitenland bezocht en de ervaring was prima. Misschien een tip voor de bezoekers die nog niet eerder ergens zijn geweest dat bijvoorbeeld tips worden gegeven waar je bijvoorbeeld kan parkeren en waar je in het stadion naar binnen kan gaan. Binnenkort maar de volgende voetbalreis via hier boeken naar Engeland en kijken hoe dat gaat.

Geweldige plek

We hadden een geweldige plek om de wedstrijd te bekijken. Bovendien is er een zeer gemoedelijke sfeer in en rondom het stadion met voldoende drink en eetgelegenheden . Kunnen ze in Nederland nog van leren

julianaweg 141

1131 DH Volendam

Over VI Travel

VI Travel is de reispartner van Voetbal International. Met VI ben je altijd op de hoogte van het laatste voetbalnieuws; met VI Travel kun je live bij alle actie aanwezig zijn! VI Travel regelt jouw voetbalreis tot in de puntjes en tilt iedere voetbalreis naar een Champions League-niveau.