Geweldige ervaring!

Samen met mijn vader eindelijk naar een buitenlandse wedstrijd gegaan. We kregen ruim op tijd de kaartjes en hadden mooie plekken. Goed geregeld!

Wat een beleving!

Kaartjes voor de premier league besteld voor een wedstrijd van Man City. Uiteraard prijzig, maar we hadden top plekken. Had een beetje hulp nodig voor de juiste Wallet waarin je je kaartjes moet bewaren. Maar ik werd hier telefonisch heel goed mee geholpen. Top ervaring!

Helemaal geweldig

Het was heel bijzonder om live bij een Premier Leaguewedstrijd te zijn en al die mannen in het echt te zien. Ik hoefde zelf helemaal niets te regelen, heerlijk! En ik wilde een ander vliegveld en daardoor een extra overnachting en dat werd vlekkeloos geregeld. Het was een hoop geld maar ik kreeg erg veel waar voor dat geld. Heel fijn hotel ook (Holiday Inn Whitechapel)

Overgetelijke reis

We hadden een gratis upgrade gekregen van categorie 4 naar categorie 1 en we zaten nog eens met z’n alle zes naast elkaar. Onze verwachtingen waren op positieve wijze overtroffen!

Leuke ervaring

Goede plekken en leuke wedstrijd. Goede service!

Wauw, wat een fantastische ervaring!!

Ik heb bij VI Travel twee wedstrijdkaarten en drie overnachtingen geboekt. Liverpool tegen Bournemouth op 19 augustus 2023 samen met mijn zoon. Vrijdag met Ryanair naar Manchester (Easyjet naar Liverpool drie duurder). Hierna met de bus naar Liverpool (retour 9,70 GBP pp). We zaten in het Mercure Liverpool Atlantic Tower Hotel. Dit is wel wat verouderd maar alles was keurig en goed geregeld. Zaterdag gewinkeld in Liverpool ONE en naar de wedstrijd. Zondag een rondleiding in het stadium en in de avond naar de bioscoop. Voor 2,00 GBP pp kan je met de bus overal naartoe. Maandag weer terug. VI Travel bedankt voor de goede zorgen!!

Heerlijke voetbalreis

Alles prima georganiseerd. Perfecte plaatsen in het stadion. Goed hotel. Verbeterpuntjes: - ik had gevraagd om 2 aparte bedden voor mijn zoon en voor mij. Er was echter een vrij klein 2 pp bed op onze kamer. Door hotel goed opgelost door sofa uit te klappen tot extra bed. - de namen op de tickets waren niet onze namen. Was gelukkig geen probleem bij stadion

Uitstekend geregeld!

Mooie plekken en geen gedoe met de kaarten, top geregeld (Manchester City - Arsenal, community shield)

Alles goed geregeld, van hotel tot wedstrijd kaartje.

Het was fantastisch!

Alles was tot in de puntjes verzorgt!

Zou graag ook een keuze hebben welk vak en niet cat 1 of 2. Nu heb ik al twee keer tweede ring gezeten bij 1ste fc koln. Wil een keer eerste ring maar kan niet kiezen daarvoor.

Geweldige service!

Heb al 1 extra bijgeboekt, ga volgend jaar naar manchester united-everton via VI travel

Zeer goede plaatsen

Dit keer alleen wedstrijdkaarten besteld.we hadden zeer goede plaatsen in het benfica stadion tegen estrella amadora.

julianaweg 141

1131 DH Volendam

Over VI Travel

VI Travel is de reispartner van Voetbal International. Met VI ben je altijd op de hoogte van het laatste voetbalnieuws; met VI Travel kun je live bij alle actie aanwezig zijn! VI Travel regelt jouw voetbalreis tot in de puntjes en tilt iedere voetbalreis naar een Champions League-niveau.