Super !

keurig verpakt in vrolijke verpakking met noppenfolie, wat wil een mens nog meer...

Super blij mee

Met de gepersonaliseerde maanlamp heb ik een super mooi kunnen geven. Bestellen was makkelijk en netjes op de hoogte gehouden betreft de status van mijn bestelling.

goed en snelle levering

goede service

Uitstekende webshop met dito klantenservice

Een goede klantenservice maakt echt het verschil. De klantenservice van MVP shop is echt uitstekend.

Zwenkgraslaan 18

3452 CV Vleuten

06 149 599 92

Over Mvp Shop

Onze hobbywinkel is toegewijd aan het bieden van de hoogste kwaliteit producten tegen de scherpste prijzen. Dankzij onze grootschalige inkoop en uitgebreide voorraad, kunnen wij onze klanten goedkope producten aanbieden zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit. Bovendien hebben wij de nieuwste trends ruimschoots op voorraad. Gepersonaliseerde Maanlampen | Hotfix | Auto Accessoires | Huis & Inrichting | Sport Accessoires | Epoxy | Rozen | Parels