Snelle levering, concurrentiële prijs

Alles top!

De handschoenen dat ik besteld heb zijn gewoonweg super blijven langer goed dan andere en dat had ik niet verwacht wegens ik al verschillende handschoenen heb geprobeerd ik blijf bij deze ! Danku

Levert op tijd en goed

Zoals duidelijk aangegeven in de webshop is de levertijd wat langer, maar je weet waar je aan toe bent. Ik had een product wat een aantal dagen na het bestellen goedkoper bleek geworden en kreeg, zonder daarom te vragen, het verschil terugbetaald. Top service!

Prima webshop

Vriendelijk en behulpzaam in contact.

Ruime keus en snelle levering, mijn bestelling was ook heel goed en veilig verpakt.

Ruime keus en snelle levering, mijn bestelling was ook heel veilig en goed verpakt en verzonden.

Goed verpakt

Netjes afgeleverd

Goed geholpen en op tijd. Prima!

Prachtige persoonlijke service!

Zeer persoonlijke service waar alles duidelijk en transparant gecommuniceerd word. Zeer tevreden!

Goede service en communicatie

Duidelijke communicatie rondom de verzending. Er waren onvoorziene omstandigheden omtrent de verzending, maar door duidelijke en tijdige communicatie is dit geen enkel probleem geworden. Top!

Zeer correcte service

Aangekocht materiaal van topkwaliteit en snel geleverd

Uniek assortiment met lage prijzen

De Odyssey AI One putter was elders niet op voorraad of veel duurder.

Uitstekend, levering zou sneller mogen

Alles ok, maar levering zou sneller mogen

Snel geleverd!

De bestelling heel goed ontvangen. Vinden op de site Bestellen Bezorging Ontvangst Nazorg Alles heel erg naar wens

Over GolfShopsOnline

Welkom bij GolfShopsOnline, Wij zijn een familiebedrijf dat gespecialiseerd is in het aanbieden van hoogwaardige golfartikelen en gepersonaliseerde golfervaringen. Met trots leveren wij een uitgebreid assortiment golfproducten, variërend van clubs en ballen tot trolleys en accessoires. Wat ons onderscheidt, is onze nauwe samenwerking met golfbanen en onze expertise op het gebied van golf fittingen. Wij begrijpen dat elke golfer uniek is en individuele behoeften heeft als het gaat om golfclubs en -apparatuur. Daarom bieden wij professionele golffittingen aan, uitgevoerd door een gecertificeerde PGA-pro op de driverange van één van onze partner golfbanen. De PGA-pro's beschikken over uitgebreide kennis en ervaring en zullen met toewijding en deskundigheid de juiste clubs voor je selecteren. Door middel van geavanceerde technologieën en analyse van je swing, zorgen de pro's ervoor dat je clubs perfect zijn afgestemd op je lichaamsbouw, speelstijl en individuele voorkeuren. Het resultaat? Een golfuitrusting die je spel verbetert en je helpt je volledige potentieel te bereiken. Bij GolfShopsOnline geloven we in het creëren van een gepersonaliseerde en betrokken golfervaring. Onze toegewijde klantenservice staat altijd klaar om je te voorzien van deskundig advies en ondersteuning. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe driver, golfballen van topkwaliteit, of gewoon wilt weten welke accessoires het beste bij je passen, wij staan voor je klaar om je te helpen de juiste keuzes te maken. Als een familiebedrijf zijn wij trots op onze passie voor golf en het leveren van kwaliteitsproducten en -diensten. Wij streven ernaar om een vertrouwde partner te zijn voor golfers van alle niveaus en hen te helpen het meeste uit hun spel te halen. Blader door ons uitgebreide assortiment, maak een afspraak voor een golf fitting en ervaar zelf de kwaliteit en service waar wij bekend om staan. Welkom bij GolfShopsOnline, waar passie voor golf samensmelt!