Prachtige plant en mand prima geleverd

Mijn ervaring met Your Plants is altijd TOP

Mooie planten en zeer goede kwaliteit

Planten worden goed verpakt aangeleverd. Ook leuke andere artikelen, het bekijken waard! Goede service.

Goed geregeld en prima service!

...

Mooie plant, keurig verstuurd dus lenteplezier op mijn balkon!

Yourplants is betrouwbaar en levert mooie planten.

De koffieplanten zijn mooi.

Prachtige planten, als gebruikelijk. Alleen de bezorging is van de gemakkelijke, de ontvangster was thuis maar de bezorging beweerde van niet. Dom bedrijf.

Wat mij betreft absoluut geen aanrader!

Helaas weinig positiefs te vertellen over YourPlants... Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik geen bestelling thuis geleverd, noch enige vorm van communicatie. Mail gestuurd maar geen reactie ontvangen. Na het sturen van enkele chatberichten bleek de sierpot niet op voorraad te zijn waardoor het wat langer op zich liet wachten (ondertussen 2 weken na afgesproken leverdatum). 2 zakken potgrond bestel maar 1 ontvangen. Waarom de 2e er niet bij zat weet niemand. Plant 1 maand na afgesproken datum ontvangen maar zonder sierpot. 2e zak potgrond inmiddels ontvangen maar nog steeds aan het wachten op de sierpot en glazen fles die ik cadeau zou krijgen... Op mails geen reactie. Op chat wel reactie mits het binnen de juiste moment gebeurd, anders krijg je de melding een mail te krijgen maar daar wordt geen gevolg aan gegeven. Ik heb alle begrip voor voorraadproblemen, weersomstandigheden, ... maar communicatie is key en dat is nu net waar bij YourPlants het schoentje blijkt te knellen. Wat mij betreft absoluut geen aanrader!

Handige site

Wat een handige manier om iemand te verwennen met planten. Ik heb een cadeaubon gekozen zodat de ontvanger zelf kan snuffelen, leuk!

Mooie planten, bezorging liet op zich wachten

Planten op zondag besteld, helaas duurde het wel even voordat ik de planten thuis kreeg. Na contact met bedrijf werden de planten snel thuis bezorgd

Gekregen wat ik had besteld Snelle service met goed product

Niet goedkoop maar wel mooie boom

Kleine boom gekocht bij wijze van kerstboom. Wordt geleverd met ballen en verlichting. Die moet je er wel zelf in doen. Helaas ontbrak de mand waar de boom in moest. Mailtje naar de Plantenservice(!) werd zeer vlot beantwoord. Mand wordt nagezonden.

Geweldige service!

Echt geweldige online service, snelle levering en goede producten. Top.

Prachtige kerstboom

Heel mooie kerstboom die heel goed verpakt was. De boom die ik vorig jaar besteld heb, staat nu met lichtjes in de tuin. Het volgen van de zending lukte niet goed. In de verzendbevestiging stond dat ik een track en trace van PostNL zou ontvangen maar boom werd bezorgd door DPD. Bezorger schrok toen hij hoorde dat het een kerstboom was. Hij had hem niet steeds rechtop gehouden. Was inderdaad veel grond tussen de takken en aan de buitenkant van de sierpot gekomen. Maar omdat de verpakking perfect was, heeft de boom er verder niet onder geleden. Ik hoop dat deze boom mooi genoeg blijft om volgend jaar weer binnen te zetten, en anders komt mijn boompje weer bij YourPlants vandaan

Hoi Wenda, Dankjewel voor het schrijven van een review. Het klopt dat we soms met een andere bezorger werken. Ik zal doorgeven dat we dit beter kunnen communiceren. Fijn om te horen dat de kerstboom alsnog goed is aangekomen ondanks dat de doos niet altijd rechtop heeft gestaan. 😊 Ik wens je heel veel plezier met de kerstboom en hele fijne feestdagen! Vriendelijke groeten, Team YourPlants.nl

Mooie kleine plantjes, verschillende soorten. Ziet er super uit!! Het is een cadeautje dus heb hem niet helemaal uitgepakt. Alleen de plantjes! Mvg carla

Hoi Carla, Heel erg bedankt voor je review, daar zijn we uiteraard blij mee! Ik hoop dat de ontvanger heel blij gaat zijn met de nieuwe plantjes. 😊 Graag tot ziens in onze webshop! Vriendelijke groeten, Team YourPlants.nl

Grote teleurstelling.

Te Veel om op te noemen. Je mag me altijd zelf contacteren.

Beste Jurgen, Bedankt voor het schrijven van een review! Ik zie dat er bij jouw bestelling wat mis is gegaan met het leveren en het gratis cadeau. Als het goed is hebben we nageleverd wat er nog miste in je bestelling. Anders horen we het uiteraard graag! Ik wens je alsnog veel plezier met de nieuwe planten. Vriendelijke groeten, Team YourPlants.nl

Prachtig DIY ecosysteem

Dit cadeau gedaan aan mijn oudste zoon voor zijn achtste verjaardag, samen hebben we alles op onze manier erin geplaatst. Echt een leuk en origineel cadeau, waar we nog lang van kunnen genieten!

Hoi Rick, Dankjewel voor het schrijven van een review. Fijn om te horen dat je zoon blij was met het DIY terrarium. Hopelijk kunnen jullie er nog vele jaren van genieten! Nogmaals dank en we zien je graag snel terug in onze webshop 😊 Vriendelijke groeten, Team YourPlants.nl

Really beautiful. very happy with my pirchase

Packed very good . All the plants are very beautiful. very Happy and satisfied with my purchase. Great job. Thankyou!

Hello Shamsa, Thank you so much for writing a review. I'm glad you're happy with your new houseplants and everything was delivered as expected. Thanks again and we hope to see you back soon in our webshop! Warm regards, Team YourPlants.nl

Snel en goed verpakt.

De service en bezorging waren prima. Ik vond het allemaal nogal beige, er had wat kleur bij gemogen.

Hoi Piet, Dankjewel voor het schrijven van een review! Ik zie dat je de naturel droogbloemen hebt besteld, hierdoor kan het zijn dat de kleuren wat neutraler zijn dan de andere droogbloemen. Ik zal doorgeven dat we dit beter kunnen communiceren. Nogmaals dank en we zien je graag snel terug in de webshop! Vriendelijke groeten, Team YourPlants.nl

Omdat ik slecht ter been op dit moment, hebben wij de stap genomen om via internet de planten te bestellen. Wij bestellen nooit iets via internet. De planten zien er goed uit en staan nu te pronken in de huiskamer. Maar de beloofde bloemenkaarten hebben we niet ontvangen. Dat is Jammer.

Heel erg bedankt voor het schrijven van een review. Daar zijn we uiteraard blij mee. Wat jammer dat je de bloemenkaarten niet hebt ontvangen. Ik denk dat daar iets mee mis is gegaan. Ik zorg dat je deze alsnog toegestuurd krijgt. Ik wens je veel plezier met je nieuwe kamerplanten en graag tot ziens in onze webshop! Vriendelijke groeten, Team YourPlants.nl

Hele goede klantenservice en mooie planten

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en ben super goed geholpen. Ik ga voortaan altijd hier mijn planten kopen!

Snel geleverd, leuk initiatief

Makkelijk om te bestellen/betalen, het was snel geleverd en zeer goed verpakt! Plantjes waren gezond en nog fris uitziend. Leuke variatie in de box. Kan het elke plantenliefhebber aanbevelen

Lang gewacht maar toch gekregen

Droogbloemstuk besteld. Was na 10 dagen nog niet geleverd zonder hierover. te communiceren. Diverse mails gestuurd en bericht op FB geplaatst, toen excuses ontvangen. Het pakje zou geleverd worden met een attentie voor mij. Inderdaad 20 dagen na bestellen droogbloemstukje geleverd voor vriendin. En voor mij ook een droogbloem stukje omdat ik zo lang heb moeten wachten. GOED OPGELOST!! In de toekomst sneller communiceten voorkomt ergernis.

WAUW

Prachtige plant, goed verpakt, precies zoals ik had gehoopt .

VOLGENDE KEER WEET IK NIET !

PLANTEN PERFECT VERPAKKING PERFECT HELAAS DE KLEUR WIJKT AF VAN DE FOTO HAD BLAUW PAARS BESTELD EN DE PLASTIC HANGPOT HAD VOOR MIJ WEG KUNNEN BLIJVEN ALLES SAMEN TE DUUR !

Heel tevreden

Mijn plant was heel goed verpakt en werd in uitstekende staat geleverd, de plant is heel mooi net als op de foto, ook interessant dat er een kaartje bij was met uitleg, ik ben heel tevreden over mijn aankoop, bedankt your plants!

Nu niet tevreden, voor het eerst.

Tot nu altijd top maar de bloemzaad-kaarten zijn nog niet geleverd. 10 juli besteld. Helaas. Als de bestelling binnen is vraag het me nogeens. Piet

Huizermaatweg 300 1276 LJ Huizen

06 468 399 73

Over YourPlants

Kamerplanten supervers van de kweker binnen 3 werkdagen bij jou thuisbezorgd.