Nu niet tevreden, voor het eerst.

Tot nu altijd top maar de bloemzaad-kaarten zijn nog niet geleverd. 10 juli besteld. Helaas. Als de bestelling binnen is vraag het me nogeens. Piet

Mooie planten en supersnel geleverd.

Zeer tevreden.

Top kwaliteit

Een top kwaliteit product voor eer redelijke prijs. De planten waren heel erg zorgvuldig ingepakt, zodat ze onbeschadigd afgeleverd werden. De levering was perfect, net zoals de communicatie. Ik kan YourPlants echt aanraden.

Bestelling nog steeds niet geleverd!

Ik heb vanaf 7 juni een plant besteld. Terwijl op de website stond er 1-3 werkdagen levertijd is. Ik kreeg wel een bericht dat het al verzonden is vanaf 15 juni en dat ik een bericht zou krijgen van PostNL voor track & trace. En tot nu toe nog steeds geen bericht ontvangen van ze. Vervolgens heb ik afgelopen donderdag een mail naar jullie gestuurd waar de bestelling is gebleven en nog steeds geen reactie van jullie. Zeer teleurgesteld.

Niet alles gekregen paar keer een mailtje niks op gehoord en zit nog steeds te wachten op de sanseve

Zie boven

Huizermaatweg 300 b

1276 LJ Huizen

06 468 399 73

Over YourPlants

Kamerplanten supervers van de kweker binnen 3 werkdagen bij jou thuisbezorgd.