Laden reviews...
Laden reviews...
26 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het geheel genomen tonen de reviews veel tevredenheid over de kwaliteit van de planten en de zorgvuldige verpakking. Veel klanten prijzen de snelle levering en de betrouwbare service. Een aantal opmerkingen wijst op af en toe problemen met de voorraad of de communicatie. Over het algemeen voelen klanten vertrouwen in het product en de verzending, met ruimte voor verbetering in opvolging en voorraadbeheer.
Plant besteld voor verjaardag vriendinnetje . 1-3 werkdagen staat ervoor . Derde dag nog geen track and trace . Dus gemaild. Krijg ik zo n ai mail terug dat 1-3 dagen zijn en dat het die dag dus nog zou kunnen gebeuren. Niet dus ! Volgende dag gemaild , waar de plant was en of ze wisten wat er aan de hand was. Geen reactie . In de middag nog een keer gemaild . Geen reactie . Gebeld op nummer wat hier op trustpilot staat . Geen medewerkers aanwezig . Ben zeer zeer benieuwd of die plant ooit nog komt en of ik nog terug gemaild wordt
Beveelt niet aan
2 July 2025
Elisabeth
Eesergroen
Beste Elisabeth,
Wat jammer dat de plant niet op tijd is geleverd, waarvoor mijn excuses. We versturen inderdaad meestal binnen 1-3 werkdagen. In de week van bestellen was het tropisch warm in ons land, waardoor DPD achter begon te lopen met leveren. Zodra een bestelling verstuurd is, hebben wij daar helaas geen controle meer over.
Je bestelling heb je in het weekend geplaatst. De tweede werkdag heb je ons al benaderd waar de plant bleef. Hier hebben we binnen tien minuten op gereageerd (niet met AI, we schrijven alle e-mails zelf 😊). De derde dag heb je ons achter elkaar berichten gestuurd met dezelfde vraag en heb je gebeld naar een nummer dat niet beschikbaar is voor klantenservice vragen. Vervolgens heb je overal een review geplaatst, nog voordat we de kans hadden de plant te bezorgen. Twee dagen later heeft DPD geprobeerd te leveren maar was er niemand aanwezig.
Nogmaals heel vervelend hoe het gelopen is, maar dit waren helaas uitzonderlijke omstandigheden. Hopelijk wordt de plant snel opgehaald en kan je vriendin er alsnog van genieten!
Met vriendelijke groet,
Team YourPlants
Heel blij goede kwaliteit
Beveelt aan
16 June 2025
Sophie
Deinze
Ik wil wel een review schrijven maar na jullie melding dat het bestelde in handen van de PTT. NL zou zijn heb ik niets meer gehoord. Geen melding, geen code of iets anders. Ik ben bang dat mijn bestelde planten bij de PTT staan te verpieteren. Dus er nog niets om review over te schrijven. Want jullie melden me op 11/06/25 in handen van de PTT was. Yours plants: daar ben ik tevreden over, jullie keuze van transporteren is misschien niet de juiste. Groet Piet.
Beveelt aan
15 June 2025
Piet
Amsterdam
Beste Piet,
Bedankt voor het schrijven van een review. Wat jammer dat DPD geen verzendbevestiging heeft verstuurd, waarvoor mijn excuses. Ik zie dat de planten wel netjes zijn bezorgd. Ik hoop dat de ontvanger er uiteindelijk blij mee was, en dat we de volgende keer weer iets hoger scoren :).
Met vriendelijke groet,
Team YourPlants
De orchideeën waren prachtig maar werd niet binnen de toegezegde levertijd bezorgd. Wel jammer als het als verjaardagscadeau bedoeld is en het wordt te laat bezorgd!
Beveelt aan
13 May 2025
K.J.A.
Geleen
Goedemorgen,
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen een review te schrijven. Fijn om te horen dat de orchideeën in de smaak vallen. Mijn excuses dat we de levertijd helaas gemist hebben.
Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop!
Vriendelijke groeten,
Team YourPlants.nl
Helaas liep mijn bestelling mis. De planten die ik had besteld waren niet beschikbaar en ik kreeg de verkeerde planten. Met ophalen van de planten ging het ook mis. Normaal reden voor een dikke onvoldoende maar dankzij vriendelijke aanpak van Victor van de plantenservice zou ik toch weer hier bestellen.
Beveelt aan
11 May 2025
Judith
Eindhoven
Beste Judith,
Heel erg bedankt voor je review. Mijn excuses dat de planten uiteindelijk toch niet leverbaar waren, maar fijn om te horen dat alles toch goed is opgelost. We hopen dat je onze webshop in de toekomst weer een kans geeft!
Vriendelijke groeten,
Team YourPlants.nl
Heel erg goed geholpen, was iets fout gegaan! Maar meteen opgelost! Prima!
Beveelt aan
8 May 2025
Ineke
Millingen aan de rijn
Hoi Ineke,
Bedankt voor je mooie review! Heel veel plezier met je bestelling. Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop!
Vriendelijke groeten,
Team YourPlants.nl
Geen mail ontvangen over bestelling en feen teack en trace vaas nog niet binnen weinig te melden dus verder
Beveelt niet aan
8 May 2025
Ingrid
Bourtange
Hoi Ingrid, bedankt voor het schrijven van een review.
We hebben inmiddels contact gehad en kwamen erachter dat de vaas die je had besteld helaas niet meer leverbaar is door een foutje bij de leverancier. We hebben de bestelling geannuleerd en je ontvangt het aankoopbedrag van ons retour.
Hopelijk zien we je toch snel terug in onze webshop!
Vriendelijke groeten,
Team YourPlants.nl
Absolute aanrader
Beveelt aan
24 March 2025
peter
Beverwijk
Hoi Peter,
Heel erg bedankt voor het schrijven van een review. Ik wens je veel plezier met je nieuwe plantjes en graag tot ziens in de webshop!
Vriendelijke groeten,
Team YourPlants.nl
Er was iets fout gegaan met de bestelling, werd gelijk opgelost! Hartstikke goed, en zo aardig! Allemaal tienen!
Beveelt aan
13 March 2025
Ineke
Millingen aan de rijn
Ik heb voor de verjaardag van een vriendin een planten cadeautje besteld, bewust 3 werkdagen van tevoren want de levertijd zou 1-3 werkdagen zijn en dan zouden de planten ook niet te lang in mijn huis moeten wachten. Daarbij heb ik ook een plant voor mezelf besteld. Het cadeautje kwam pas na 4 werkdagen, dus we waren te laat om dit op haar verjaardag te geven. Mijn eigen plant zat niet eens in het pakket. Na 7 dagen (dus 5 werkdagen) had ik nog steeds niets gehoord over mijn eigen plant, dus ben ik gaan mailen naar de klantenservice. Die hebben nooit gereageerd, maar wel kreeg ik 'ineens' een mailtje van DPD dat mijn pakket was aangemeld, 5 uur later. Mijn verzoek aan de klantenservice om het bezorgadres te veranderen naar mijn eigen adres was niet doorgegeven (ik zou namelijk in het buitenland zijn op de oorspronkelijke bezorgdag, op dat moment al ruim 1 week geleden), dus dat moest ik alsnog zelf doen. Uiteindelijk is mijn eigen plant 11 dagen, dus 9 werkdagen na bestelling aangekomen. Nog steeds zonder reactie van de klantenservice. Als je je belofte en promotietekst op de website niet kan waarmaken, zet het er simpelweg niet op en pas het aan naar een ruimere periode. Mensen maken beslissingen op basis van die informatie. En reageer op je klanten, als je wilt dat ze nogmaals bij je bestellen. Want ik ga dat niet meer doen.
Beveelt niet aan
14 February 2025
Tess
Noordwijkerhout
Hoi Tess,
Bedankt voor je review! Wat vervelend dat de bestelling zo lang onderweg is geweest. Je bestelling is door ons ontvangen op 4 februari om 23:35. De kweker verwerkt het vanwege de tijd de eerstvolgende werkdag. Daarom is het verfpakket de 7e bezorgd. Dat is nog binnen de gestelde termijn. De tweede plant komt van een andere kweker en is langer onderweg geweest, waardoor het weekend ertussen zat. Uiteindelijk heb je daardoor veel te lang moeten wachten op de tweede plant. Een adres achteraf aanpassen is helaas niet mogelijk als een bestelling al wordt verwerkt. Maar omdat we de levertijd niet hebben gehaald, heb ik het aankoopbedrag van deze plant aan je geretourneerd.
Als laatste mijn excuses dat we je e-mail aan de plantenservice over het hoofd hebben gezien, maar hopelijk heb je nu antwoord op je vragen.
Ik wens je alsnog veel plezier met de planten en het verfpakket!
Vriendelijke groeten,
Team YourPlants.nl
Snelle levering, goed verpakt, maar niet alle planten zagen er zo perfect uit als op de website. Bovendien is contact zoeken met het bedrijf vrijwel onmogelijk.
Beveelt aan
11 February 2025
Ingrid
Leek
keurig verpakt en goede kwaliteit
Beveelt aan
27 January 2025
Riet
uitgeest
Beste Riet,
Heel erg bedankt voor het schrijven van een review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met het cadeau. Daar doen we het voor! We hopen je snel terug te zien in onze webshop. :)
Vriendelijke groeten,
Team YourPlants.
Ik had een kerstboompje met kluit besteld maar kreeg er een zonder. Er bleek een fout te zijn gemaakkt in de omschrijving. Het moest zonder kluit zijn. Ik werd snel en goed geholpen en kreeg een tegemoetkoming in de prijs. Het product is van goede kwaliteit en heb er dik 2 weken van kunnen genieten zonder maar 1 naald uitval.
Beveelt aan
21 January 2025
M
Gouda
Hoi!
Bedankt voor het schrijven van de review. Wat fijn om te horen dat je alsnog een lange tijd hebt kunnen genieten van de kerstboom! We hopen je snel terug te zien in onze webshop.
Vriendelijke groeten,
Team YourPlants.
mooi assortiment en kwaliteit wordt snel geleverd en je ziet dat het direct van de kweker komt
Beveelt aan
17 January 2025
Fam
den haag
Hoi!
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Planten van topkwaliteit, daar gaan we altijd voor! :)
Bedankt voor je review en we zien je graag snel terug in onze webshop.
Vriendelijke groeten,
Team YourPlants.
In de bak zaten op het plaatje 3 orchideeën en 3 kleine plantjes. De jarige kreeg 3 orchideeën met drooggoed erbij van nog geen 3 euro! Ik voell me opgelicht!
Beveelt niet aan
8 January 2025
W J
Nijmegen
Beste Willeke,
Bedankt voor het schrijven van een review. Wat jammer dat de geleverde planten niet naar wens zijn. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We kunnen geen e-mail van u vinden naar onze Plantenservice met deze klacht. Zou u een foto kunnen sturen van de geleverde plantenset? Dan kan ik dit bespreken met de kweker en indien nodig een vervangend product toesturen.
Ik zie het graag tegemoet!
Vriendelijke groeten,
Team YourPlants.
Ik heb plantjes ontvangen die helemaal verrot waren dus nooit meer. Een boze klant.
Beveelt niet aan
6 January 2025
Antoinette
NIEUWEGEIN
Beste Antoinette,
Wat vervelend dat de planten niet in orde zijn. We hebben per e-mail contact gehad en gevraagd om foto's van de geleverde producten. Als deze niet in orde zijn zorgen we dat we vervangende planten toesturen. Hopelijk komt het helemaal goed en kun je snel genieten van de Graslelie's!
Vriendelijke groeten,
Team YourPlants.
Heb er dus 2 besteld(á 22,50 €),maar 1 gekregen,en pas de 31 ste 1 gekregen,5 dagen nà de kerst. Ik ben zwaar teleurgesteld gesteld. Heb na een fijn en heel snel respons,een excuus en het geld van de kerstster helemaal teruggekregen. Ik vind dit heel netjes,en een mooie tegemoetkoming. Ik zal ook zeker weer Yourplants aanraden om te bestellen. In goeie verpakking ontvangen,en een goeie kwaliteit plant. Yourplants dank voor de goeie afwikkeling!
Beveelt aan
1 January 2025
Marieke
Veenendaal
Beste Marieke,
Wat jammer dat je ontevreden bent over onze service. We hebben je op 23 december een bericht gestuurd dat we helaas nog maar één Kerstster op voorraad hadden. Je hebt toen contact gezocht via de chat en aangegeven dat je dan graag alsnog de laatste Kerstster wilde hebben, dus die hebben we naar je toegestuurd. Door de grote drukte bij DPD en de kweker lukte dat helaas niet meer voor Kerst. Ik begrijp dat dit vervelend is. Ik zie ook dat hierdoor de tweede Kerstster nog niet is gecrediteerd. Ter compensatie heb ik de gehele order aan je terugbetaald, dus ook voor de Kerstster die je wel hebt ontvangen.
Ik wens je alsnog veel plezier met de plant en hopelijk tot ziens in onze webshop!
Vriendelijke groeten,
Team YourPlants.
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Communicatie buitengewoon prettig Verpakking zorgvuldig en professioneel Originele planten en producten voor jezelf maar ook om cadeau te doen Vernieuwen regelmatig Doen wat ze beloven Betrouwbaar bedrijf
Beveelt aan
27 November 2024
Carla
Velp
De plant (kamerden) is erg mooi. Ik ben erg blij met de plant en pot!
Beveelt aan
26 October 2024
Deborah
Oostzaan
Urban jungle! Heerlijk om kwalitatief goede planten in huis te hebben. Onwijs goed ingepakt
Beveelt aan
25 October 2024
Anouk
Burgun
Ik was op zoek naar een makkelijk te onderhouden kleine kamerplant. Ik heb deze heel snel gevonden en het bezorgen ging helemaal goed. De volgende plant koop ik ook hier!
Beveelt aan
22 October 2024
Erik Juliaan
T Loo Oldebroek
Ik ben erg blij metijn Ficus alleen jammer dat er een blad beschadigd is.
Beveelt aan
28 September 2024
Antoinette van der Velden
Niewegein
Duidelijke productfoto’s en veel informatie over verzorging, afmetingen etc. Ik was wat sceptisch, omdat je weet hoe sommige mensen omgaan met pakketpost, maar de planten waren heel goed verpakt. Ik had er zelfs een met een glazen vaas. De planten zaten er beter uit dan bij een gemiddeld tuincentrum. Ik zou het iedereen aanraden.
Beveelt aan
22 September 2024
Anja
Rosmalen
zin mooie planten
Beveelt aan
17 September 2024
Annie
sprundel
Kwaliteit en aflevering perfect
Beveelt aan
17 August 2024
Marten
Nijeholtpade
YourPlants is de beste plek voor het ontdekken van de leukste kamerplanten voor thuis of als cadeau. Alle producten komen vers van de kweker verstuurd in een speciale verpakking. Daarom is het een goed idee om kamerplanten te kopen bij YourPlants.
Branch
Tuin, Buiten
Specializations
Planten, Tuincentrum
Webshops