Heerlijk!

De brownies worden snel en netjes geleverd. Ze zijn heerlijk. Wat ik heel jammer vind is dat er geen assortiment zonder noten en pinda’s is. Ik heb een allergie.

Valt tegen

Had er meer van verwacht, gewone brownie wel smeuïg maar weinig smaak!witte choco brownie droog boven op en voor mij geen goede bite… sorry:) had ook een doosje cadeau gedaan, maar daar heb ik nu spijt van!

• Welke box heeft u gekregen? Brievenbusbox

Heerlijke variatie aan brownies in een perfect verpakte mixbox!

Wat een smaakvolle ontdekking! De mixbox met diverse brownies was echt top. Elke brownie had zijn eigen unieke smaak en textuur, van pure chocolade tot verrassende toevoegingen. De verpakking was goed en alles kwam in perfecte staat aan.

Lekker

Snelle aanlevering en super lekkere brownies.

Dikke compliment

Mijn pakketje is ‘n dag te laat aangekomen, bleek echter aan PostNL te liggen. Verder zoals gehoopt, dikke compliment. In september zal ik contact met jullie opnemen voor onze eindejaarsgeschenken tot gauw!

• Welke box heeft u gekregen? Premiumbox

Heerlijke brownies & vers en snel geleverd

Per toeval ben ik op de website more brownie terecht gekomen. Gisteren besteld en vandaag in huis voor onze verjaardagen. Product ziet er mooi en kleurijk uit, de smaak is duidelijk beter dan de supermarkt brownies. Volgende keer weer……

Lekker en gemakkelijk

Snel geleverd, lekkere brownies! Mijn vervolg bestelling zal komen.

• Welke box heeft u gekregen? Brievenbusbox

Voor de brownie liefhebbers is More brownie zeker aan te raden

Het is echt lekker hoor, op tijd binnen, mooie verpakking, ook wel een alternatief voor zakelijke gifts.

Met één woord héérlijk

Ik zou eenieder deze brownies aanraden. Wat een explosie van smaken in je mond. Met daarbij een pluspunt; hele mooie verpakking!

Over More Brownie

Luxury Giftboxen & Ambachtelijke Brownies Ben je op zoek naar iets bijzonders om jezelf of iemand anders mee te verwennen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Bij ons vind je niet alleen de beste Brownies, maar ook de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap toe te voegen aan je cadeau. Of het nu gaat om een verjaardag, jubileum, bruiloft of een andere speciale gelegenheid. Een attent gebaar met een persoonlijke touch maakt een geschenk extra bijzonder en onvergetelijk. Bestel vandaag nog jouw favoriete Brownies en maak indruk met een smaakvol cadeau voor elke speciale gelegenheid.