ruime keuze tegen aanvaardbare prijs

goeie website, vlot kunnen bestellen, snelle levering en goed verpakt. Maatvoering ook prima binnen tolerantie.

Perfect , graag opnieuw !

Zondag de bestelling gedaan van 3 Aluminium buizen en slechts 3 dagen later keurig en netjes geleverd !

Perfecte service

Perfecte service, snelle levering !

Vlot

Vlotte en correcte levering, goed materiaal en correcte prijs

Snelle levering met kwaliteits producten

Een kleine bestelling gedaan als particulier. ( in het verleden nog besteld ) Verschillende soorten platen en afmetingen. Deze zijn heel snel geleverd. Zelfs in de verlof periode besteld. Platen zijn op de millimeter juist geknipt. Heel tevreden van de service. Degelijke website voor te bestellen.

Kan iets sneller

Ik had mijn bestelling sneller verwacht.

top!

prima service en kwaliteit

Goed heb alles en snel

Goed en snel

Top kwaliteit en service

Duidelijke website, zeer vlot en eenvoudig te bestellen. Correcte levering en service.

zeer tevreden

bedankt.

Perfecte afmeting tot op de mm.

Snelle levering, perfect tot op de mm opgeleverd, goed ingepakt en prima prijs-kwaliteitsverhouding. Een echte aanrader.

Super afgewerkt product!!

Heb de aluminium profielen nog niet geplaatst, maar heb ze geprobeerd zonder te bevestigen, de profielen zijn perfect op maat.

Ruime keuze, goed en snelle afhandeling

Ruime keuze, goed en snelle afhandeling

Perfecte service

Veel keuze in alu platen. Gemakkelijk te bestellen via website.

prima materiaal, lage prijs

4 keer goedkoper dan een profieltje van de brico of de gamma, perfect op gewenste maat

a

a

ruime keuze en perfect afgeleverd in ophaalpunt Malle

Proper afgewerkt

Foutloze dienstverlening.

Zoals gevraagd

Prima gemaakt

overzichtelijke site

product goed ontvangen ,met de juiste maten als besteld :)

Alles was in orde voor het op maat gemaakte aluminium.

Mijn ervaring met het op maat gemaakte aluminium was buitengewoon positief. Alles verliep vlot, de service was uitstekend en het eindresultaat voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Ik ben tevreden met het geleverde vakmanschap en de algehele kwaliteit van het op maat gemaakte aluminium.

Snelle en juiste levering !

De bestelde materialen worden netjes verpakt geleverd. De afmetingen kloppen perfect, met de gevraagde.