Proper afgewerkt

Foutloze dienstverlening.

Zoals gevraagd

Prima gemaakt

overzichtelijke site

product goed ontvangen ,met de juiste maten als besteld :)

Alles was in orde voor het op maat gemaakte aluminium.

Mijn ervaring met het op maat gemaakte aluminium was buitengewoon positief. Alles verliep vlot, de service was uitstekend en het eindresultaat voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Ik ben tevreden met het geleverde vakmanschap en de algehele kwaliteit van het op maat gemaakte aluminium.

Snelle en juiste levering !

De bestelde materialen worden netjes verpakt geleverd. De afmetingen kloppen perfect, met de gevraagde.

Prima service, stipte levering, echt op maat geleverd

Alles volgens afspraak

Prima service, netjes verpakt.

gewoon, bestellen, betalen, levering en materiaal perfect in orde.

zeer positieve ervaring.

Het is fantastisch om mijn aluminium platen exact op maat te laten maken! Afhalen in Westmalle is helemaal top! Dat gaat uiteraard nog van pas komen. Bedankt!

Enorm tevreden!

Goede kwaliteit, juiste afmetingen en goede service! Top :)

Precies gedaan wat gevraagd is.

Snelle en makkelijk te bestellen.

Snelle en makkelijk te bestellen.

alles prima zoals het hoort

alles prima A+A+A+

Professioneel en correct

Voor herhaling zeker vatbaar in de toekomst!

Gemaakt zoals gevraagd

De plaat die ik gevraagd had werd geleverd enkele tijd later. Momenteel is deze in gebruik en goed bevonden. Spijtig dat er ergens midden in het plaatoppervlakte een deuk zat veroorzaakt door transport. Plaat was verpakt in karton

vergissing in de levering

Ondank een vergissing in de levering (het blijft toch mensenwerk) werd deze vergissing prompt zonder enig probleem rechtgezet. Dank u.

Alles tip top

Altyd top bediening via internet

Correct en snel uitgevoerde opdracht

Het was na een lange zoektocht naar Alu profielen dat we bij Aluminium op maatterecht kwamen. Goede, vlotte en overzichtelijke webshop om zelf tot in detail de opdracht in te geven. Gunstige prijzen voor maatwerk en transport

accuraat

De Ral plaatjes die ik bestelde zijn bedoeld om te gebruiken in een fotografisch procéde. Het kwam erop aan dat de opgegeven maten tot op de mm correct waren. Dit werd zeer accuraat gekapt en vlug geleverd.

Doet wat men beloofd.

Goede ervaring, voor herhaling vatbaar.

uiteindelijk perfect in orde

op zich , de materialen en afwerking perfect in orde en op maat , kan geen 5 sterren geven omdat ik ze na 1 week ging ophalen , en dat het in de verkeerde ral kleur was gespoten , maar wel kosteloos opgelost (nieuw gemaakt in de juiste kleur en opgestuurd)

Correct, snel en efficient

perfect uitgevoerde bestelling, op tijd geleverd: prima ervaring

Alu profiel

Diamantstraat 8 8 2200 Heerentals