Alu profiel

Altijd correcte en snelle service

Ik bestelde al meerdere keren en ik was elke keer tevreden over de levering en over de prijs.

zeer goed

zeer goede levering en op tijd

Goed bedrijf

Ik heb nu al een paar keer aluminium besteld en het is altijd goed en stevig verpakt. De maten zijn juist.

Perfecte levering,te dure verzendingskosten

Te dure Verzendingskosten, zo gezegd speciale Afmetingen (3m) . Heb profielen in mijn Golf Geladen (Variant)

excellent

goed uitgevoerd werk en snelle levering.

Correcte en goed verpakte levering.

Zoals verwacht.

gemakkelijk te bestellen en snelle levering.

Geen ervaring

zeer slecht

Heb het gewoon weg gegooid. Stond vol krassen

Alle stukken op maat gemaakt En snel geleverd. Prima service!! Dank U

perfect

snel, proper verpakt en mooi afgewerkte onderdelen

perfecte service

Bij mijn eerste bestelling is er iets fout geleverd, Na het melden met een foto kreeg ik gelijk excuses en in no time had ik het juiste stuk. Perfect zoals ik het gevraagd had. Kan het iedereen aanraden en als ik nog eens iets nodig heb weet ik perfect waar ik moet zijn.

Leverings termijn te lang

Er is veel te veel tijd tussen aanvraag en levering

Precies wat ik zoek !

Als hobby-man zoek ik vaak naar kleine hoeveelheden alu met verschillende afmetingen en vormen. Dit is de enige site waar ik dit vind, voor een correcte prijs en met een heel duidelijke bestelprocedure. Levering is behoorlijk snel en communicatie duidelijk.

Zeer tevreden !

Alles op de juiste maat en stevig verpakt .

Accuraatheid levering

Accuraatheid levering en wat ik heb besteld is maatwijze correct.

Een mooi afgeleverd produkt

Zeer snelle levering,en een goede verpakking bij levering, zeer tevreden

goede kwaliteit

product voldoet aan de verwachting

Ik had nooit gedacht dat het bestellen en leveren van aluminium profielen zo eenvoudig zou zijn!

Ik zocht verschillende aluminium U-profielen voor mijn nieuwe serre om tomatenplanten aan vast te binden. Na lang zoeken bij bedrijven in de buurt van Bastogne/Marche ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij jullie bedrijf in Malle waar ik de gezochte profielen online kon bestellen. En dat was super eenvoudig. 7 dagen na mijn bestelling werden de profielen thuis afgeleverd en kon ik alles monteren. Ik zowel als mijn tomatenplanten zijn zeer tevreden.

Super goed bedrijf

Snel een bestelling kunnen plaatsen goed overzicht van de goederen en snelle levering van de gewenste profielen

Correcte levering

goed materiaal,goede service precieze maatvoering

Jammer dat het iets langer duurde vanwege een feestdag, maar werd regelmatig op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Doorgaan zo!

snel en perfect uitgevoerd en geleverd.

snel en perfect uitgevoerd en geleverd.

Sorry ... te lange leveringstermijn

Veel te laat geleverd