Ik ben tevreden

Het verloop sedert de bestelling en de levering was zeer goed.

Rapide et facile

Recherche commande livré installé

Snelle en vlotte service

Snelle, vlotte correcte service

Snelle service en makkelijk in gebruik.

Het was mijn eerste ervaring met dit toestel. Nergens een enkel probleem ondervonden. Bestelling, levering en facturatie verliepen vlot.

Je recommande

Commande arrivée très rapidement. Bon suivi. Parfait pour une première

softare werkt niet van 2 verschillende merken

Twee verschillendde merken producten gekocht omdat bij de eerste de software niet werkt op Windows Edge alsook niet op Linux Ubunto. Tweede eid van ander merk gekocht en ook dit werkt niet op beide systemen!!!

Rapide et efficace

Tout était parfait, de la commande jusqu'à la livraison. Cerise sur le gâteau, lors de l'ouverture du colis, j'y ai trouvé quelques cadeaux. Merci à vous

oké, voordelig en geleverd vlg. afspraak.

oké, voordelig en geleverd vlg. afspraak.

Vorige kaartlezer zeer snel stuk, de nieuwe blauwe veel degelijker

Vorige zwarte kaartlezer erg snel stuk, fragiel. De nieuwe blauwe veel sterker en sneller verbinding! Snelle levering!

Snelle levering van de Eid reader. Ideaal als je vorige stuk valt en er snel een nieuwe thuis geleverd wordt.

Facile d’utilisation

Je l’ai acheté après l’avoir vu chez un ami qui m’a gentiment prêté son lecteur, après avoir constaté la facilité d’utilisation du produit j’ai décidé d’en prendre un aussi.

Snel geleverd en in orde

Parfait

Tout s'est bien déroulé de la commande jusqu'à la livraison. Site très clair et bien expliqué. Produit reçu en bon état, de bonne qualité. Livraison très rapide.

Excellent

Batterij van mijn kaartlezer was kapot, heel vroeg in de ochtend een mail gestuurd en enkele uren later was mijn nieuwe batterij al verzonden, en de volgende dag al geleverd Super snelle service en vlotte communicatie.

Je cherchais un lecteur avec usbc pour mon mon mac m3

J’ai directement cherché ce que je cherchais, je l’ai reçu rapidement, grâce au petit feuillet qui accompagne le lecteur j’ai pu charger le pilote bien identifié sur votre site. Ça a fonctionné du premier coup. Je suis ravi par autant d’efficacité. Merci pour ce service

Hoeden, snelle service

De afhandeling gaat vlot Het is wel verwarrend dat je bij bestellen de prijs zonder Btw ziet en in je winkelmandje er wel bij geteld is.

Commande facile et livraison rapide

Pas de soucis rencontré. Juste les frais de livraisons qui sont énormes par rapport au petit colis envoyé.

Duidelijk & snelle service/communicatie

Ik heb een zeer duidelijke service ontvangen. Ik werd op de hoogte gehouden wat er mis was met mijn kaartlezer en kreeg diezelfde dag nog een antwoord met een gepaste oplossing. Zeer duidelijke en heldere communicatie van EIDshop. Ik raad het zeker en vast aan!

problème de connexion du lecteur

réponse rapide, précise et utile J'ai été rapidement dépannée merci

simple rapide performant

super simple rapidité d envois merci

Je suis ravi

Je suis ravi du service et la rapidité

Snelle en correcte service!

Uiterst tevreden met de aankoop van mijn eID-lezer. Snelle service en levering met correcte info.

Na een jaar klooien met eID op mac eindelijk een oplossing via eIDshop

Super service, want na aankoop van een toestel dat niet werkte op mijn mac bleef de ondersteuning mee zoeken naar het geschikte apparaat, waardoor ik nu eindelijk terug een eIDreader heb op mijn mac die werkt. Topservice!

Belle réactivité !

Belle réactivité suite à ma commande via le site. Je n'ai pas encore pu tester le matériel car je dois récupérer mon code PIN auprès du Consulat.

Het kaartlezer zelf is zeer eenvoudig te bedienen

Ik heb een nieuw model kaartlezer ontvangen. Bestelling kwam een dag na betaling goed verpakt aan. De verbinding werd gelijk gemaakt toen ik de machine inschakelde. Het kaartlezer zelf is zeer eenvoudig te bedienen. Zeer goede kwaliteiten. Zeer tevreden van de service !

Larenstraat 84

3560 Lummen

Over eIDshop

Het team achter eIDshop specialiseert zich sinds 2005 in eID kaartlezers voor Belgen in binnen- en buitenland. Sindsdien zijn we de eerste en grootste gespecialiseerde eID-webshop van België. Vele overheids-, politie-, veiligheidsdiensten en bedrijven vertrouwen dagdagelijks op de doorgedreven kennis, erkende service en snelle levering van eIDshop. In onze webshop heb je een kwalitatief aanbod aan vaste, mobiele, bluetooth en draagbare eID kaartlezers. Ook na de aankoop blijven we je bijstaan via onze service desk.