Alles in orde!

Alles goed gegaan, geen opmerkingen! Deliver on commitment.

snelle en prima service

snelle verzending en prima service

Goede Kwaliteit

De EID kaartenlezer zijn in goede handen aangekomen,het ziet stabiel uit, ik kan nog niet zeggen of het werkt want mischien is er een probleem met mijn EID kaart. Dat zal morgen avond geproeft worden. Het spijt me dat ik u niet kan vinden per telefoon. Hartelijk bedankt. Met vriendelijke groet Georghio H.D. van Els

Doet wat moet

Kaartlezer was er snel en werkt prima.

Eenvoudig, handig, werkt prima

Ik gebruik het nog niet lang, maatvoer werkt prima. Het heeft een makkelijk formaat om in je zak te plaatsen. Goeie verbinding met de GSm. Een aanradertje

Deze werd besteld en kwam de dag erna reeds toe, wat een service!

Snelle vlotte behandeling van mijn dringende bestelling

Het bestellen, leveren en bekomen van de correcte facturatie verliep super vlot zonder meer. Top ervaring.

Snelle installatie op Mac van eID-USB-C kaartlezer

Duidelijke handleiding op de website.

Snelle verzending, praktische handleiding, veilige betaling, top!

Livraison rapide

La livraison est très rapide. Le lendemain ma commande était chez moi. Le matériel est de bonne qualité.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Merci pour vos commentaires, Michel!

perfecte klantervaring

Gebruiksvriendelijke website met de nodige info, eenvoudig bestelproces, snelle levering met stevig verpakte kaartlezer. Kan niet beter, aanrader!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je feedback, Sammy!

Ik vind het fijn hiermee te werken

Een zeer vlotte ervaring hiermee! Het is zo makkelijk in gebruik!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je feedback, Mia!

Snelle & kwalitatieve service

6 maanden geleden kocht ik een eID lezer aan via de eIDshop. Recent werkte mijn toestel niet meer. Binnen het uur kreeg ik antwoord op mijn mail, waarna ik mijn toestel, die nog binnen de garantie periode viel, mocht opsturen naar eIDshop. Na nazicht, kreeg ik een nieuwe eID lezer toegestuurd. Zeer snelle & kwalitatieve service!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je feedback, Jan!

totaal nieuw product

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je feedback, Petra!

Heel goede service Ben heel content met mijn kaartlezer

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je feedback, Sonja!

Le produit ne marche pas

J'ai acheté un lecteur e-ID (Vasco/OneSpan 905), sur la page du produit il est précisé qu'il fonctionne sous Linux Mint... cela fait un peu plus d'une semaine que j'ai le produit et que je n'arrive pas à le faire fonctionner. J'ai trouvé une page sur votre site qui liste les drivers pour cet appareil, ceux de Linux Mint ne s'y trouvent pas... Grosse impression de m'être fait avoir.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Pascal, n'hésitez pas à contacter notre service desk pour qu'il vous aide à résoudre votre problème. Si vous n'êtes pas entièrement satisfait, vous pouvez également retourner votre commande gratuitement dans les 30 jours suivant l'achat.

Ik kocht de nieuwste kaartlezer op de website en deze werd meteen vlot geleverd de dag nadien. Hij werkt prima. Tip top in orde

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hallo Laurien, bedankt voor je beoordeling!

Snel en super gemakkelijk

Vlotte bestelling. Snel geleverd en gemakkelijk in gebruik.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hallo Gudrun, bedankt voor je beoordeling!

Correcte Service

Perfecte Service

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je beoordeling, Peter!

goed materiaal

Heb al verschillende eid lezers gekocht en altijd tevreden

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je beoordeling, Ribbi!

Bestellen zonder zorgen

Snelle en prima service

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je beoordeling, Anne!

Super outil

Je devais avant allumer mon ordi et lire les cartes des clients. Maintenant grâce à cet outil, je le li avec mon gsm en quelques secondes et tout est fait. Je vais en recommander un pour mon collaborateur.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Florian, merci pour votre avis.

Snelle levering en handige website

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je beoordeling, Flore!

zeer snelle levering en zeer goede kaartlezer

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je beoordeling, Peter!

84 Larenstraat Lummen 3560

+32 13 55 63 64

À propos de eIDshop

Het team achter eIDshop specialiseert zich sinds 2005 in eID kaartlezers voor Belgen in binnen- en buitenland. Sindsdien zijn we de eerste en grootste gespecialiseerde eID-webshop van België. Vele overheids-, politie-, veiligheidsdiensten en bedrijven vertrouwen dagdagelijks op de doorgedreven kennis, erkende service en snelle levering van eIDshop. In onze webshop heb je een kwalitatief aanbod aan vaste, mobiele, bluetooth en draagbare eID kaartlezers. Ook na de aankoop blijven we je bijstaan via onze service desk.

Avis sur Kiyoh