Geen installatie

Geen installatie mogelijk

Hallo Geert, neem je zeker contact op met onze servicedesk zodat we je kunnen helpen met de installatie van je kaartlezer?

Très bien

Service rapide Commande faite le vendredi après midi lecteur reçu le samedi matin

Merci pour vos remarques, Claudia!

goed en simpel werkend produkt

Goed apparaat simpel maar werkt perfect

Jos, bedankt voor je feedback.

Betrouwbaar

Snelle levering!!! Goed ingepakt ook

Fatima, bedankt voor je feedback.

Bedroevend slecht

Ik kocht bij jullie een ZETES card reader om te gebruiken met mij ipad en de toepassing brokercloud (verzekeringsmakelaar) vermeld op jullie website. Ik had hierover vooraf informatie bij jullie ingewonnen maar na de bestelling kreeg ik geen enkele vorm van support. Zelfs nadat jullie mij doorverwezen naar Brokercloud, wat ik deed, laten jullie na om ook hen te helpen. Actueel heb ik een zetes reader die niet doet waarvoor ik die heb aangekocht. Trieste service!!!

Hallo Dirk, bedankt om ons te laten weten dat je nog steeds met je probleem kampt. Ik heb je melding van enkele maanden geleden erbij gehaald, maar zie geen inkomende vragen van Brokercloud zelf. We gingen er dus helaas verkeerdelijk van uit dat je probleem volledig opgelost was. We nemen contact met je op om het probleem verder op te volgen.

Service rapide

Service rapide et matériel fonctionne parfaitement.

Merci pour vos commentaires, Rudi!

Alles in orde!

Alles goed gegaan, geen opmerkingen! Deliver on commitment.

Bjorn, bedankt voor je feedback.

snelle en prima service

snelle verzending en prima service

Erna, bedankt voor je feedback.

Goede Kwaliteit

De EID kaartenlezer zijn in goede handen aangekomen,het ziet stabiel uit, ik kan nog niet zeggen of het werkt want mischien is er een probleem met mijn EID kaart. Dat zal morgen avond geproeft worden. Het spijt me dat ik u niet kan vinden per telefoon. Hartelijk bedankt. Met vriendelijke groet Georghio H.D. van Els

Georghios, bedankt voor je feedback.

Doet wat moet

Kaartlezer was er snel en werkt prima.

Shaun, bedankt voor je feedback.

Eenvoudig, handig, werkt prima

Ik gebruik het nog niet lang, maatvoer werkt prima. Het heeft een makkelijk formaat om in je zak te plaatsen. Goeie verbinding met de GSm. Een aanradertje

Bedankt voor je review Sabrina.

Deze werd besteld en kwam de dag erna reeds toe, wat een service!

Bedankt voor je review Pieter-Jan.

Snelle vlotte behandeling van mijn dringende bestelling

Het bestellen, leveren en bekomen van de correcte facturatie verliep super vlot zonder meer. Top ervaring.

Bedankt voor je review Annick.

Snelle installatie op Mac van eID-USB-C kaartlezer

Duidelijke handleiding op de website.

Bedankt voor je review Geert.

Bedankt voor je review Gert.

Snelle verzending, praktische handleiding, veilige betaling, top!

Bedankt voor je review Lien.

Livraison rapide

La livraison est très rapide. Le lendemain ma commande était chez moi. Le matériel est de bonne qualité.

Merci pour vos commentaires, Michel!

perfecte klantervaring

Gebruiksvriendelijke website met de nodige info, eenvoudig bestelproces, snelle levering met stevig verpakte kaartlezer. Kan niet beter, aanrader!

Bedankt voor je feedback, Sammy!

Ik vind het fijn hiermee te werken

Een zeer vlotte ervaring hiermee! Het is zo makkelijk in gebruik!

Bedankt voor je feedback, Mia!

Snelle & kwalitatieve service

6 maanden geleden kocht ik een eID lezer aan via de eIDshop. Recent werkte mijn toestel niet meer. Binnen het uur kreeg ik antwoord op mijn mail, waarna ik mijn toestel, die nog binnen de garantie periode viel, mocht opsturen naar eIDshop. Na nazicht, kreeg ik een nieuwe eID lezer toegestuurd. Zeer snelle & kwalitatieve service!

Bedankt voor je feedback, Jan!

totaal nieuw product

Bedankt voor je feedback, Petra!

Heel goede service Ben heel content met mijn kaartlezer

Bedankt voor je feedback, Sonja!

Le produit ne marche pas

J'ai acheté un lecteur e-ID (Vasco/OneSpan 905), sur la page du produit il est précisé qu'il fonctionne sous Linux Mint... cela fait un peu plus d'une semaine que j'ai le produit et que je n'arrive pas à le faire fonctionner. J'ai trouvé une page sur votre site qui liste les drivers pour cet appareil, ceux de Linux Mint ne s'y trouvent pas... Grosse impression de m'être fait avoir.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Pascal, n'hésitez pas à contacter notre service desk pour qu'il vous aide à résoudre votre problème. Si vous n'êtes pas entièrement satisfait, vous pouvez également retourner votre commande gratuitement dans les 30 jours suivant l'achat.

Ik kocht de nieuwste kaartlezer op de website en deze werd meteen vlot geleverd de dag nadien. Hij werkt prima. Tip top in orde

Hallo Laurien, bedankt voor je beoordeling!

Snel en super gemakkelijk

Vlotte bestelling. Snel geleverd en gemakkelijk in gebruik.

Hallo Gudrun, bedankt voor je beoordeling!

Bedrijfsgegevens

Larenstraat 84

3560 Lummen

Over eIDshop

Het team achter eIDshop specialiseert zich sinds 2005 in eID kaartlezers voor Belgen in binnen- en buitenland. Sindsdien zijn we de eerste en grootste gespecialiseerde eID-webshop van België. Vele overheids-, politie-, veiligheidsdiensten en bedrijven vertrouwen dagdagelijks op de doorgedreven kennis, erkende service en snelle levering van eIDshop. In onze webshop heb je een kwalitatief aanbod aan vaste, mobiele, bluetooth en draagbare eID kaartlezers. Ook na de aankoop blijven we je bijstaan via onze service desk.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.