Gebruiksaanwijzing

Ik vond het spijtig dat er geen gebruiksaanwijzing bij de ID-lezer meegeleverd was. Ik heb aan mijn collega moeten vragen hoe het toestel werkt? Geactiveerd moest worden en wanneer het opgeladen moest worden. Moeilijk voor nieuwe klanten, gelukkig had ik een collega die reeds met het apparaat werkte.

Bedankt om contact met ons op te nemen, Sarha. Onze excuses dat je bestelling niet compleet was. Je ontvangt zodadelijk een mail van ons met alle informatie die ontbrak in je pakket.

Alles correct geleverd en snel.

Alles ok

Bruno, bedankt voor je reactie.

Prima service met zeer snelle levering

Duidelijke website, voldoende aanbod, zeer snelle levering

Bedankt voor je review, Erwin.

Top service ! Réponse rapide par mail même le dimanche !

Merci pour votre réponse, Florinne.

Is alles aangekomen

Er was goede Kommunikation.

Bedankt voor je review, Martine.

Niet te missen product

super handig voor in de thuisverpleging, klein en compact, past in de broekzak. Zou er tegenwoordig niet meer zonder kunnen tijdens het werk in de thuisverpleging!

Bedankt voor je review, Sofie.

Heel goed!

Heel gemakkelijk voor gebruik!

Bedankt voor je review, Petra.

Très bonne assistance

Bonjour, sans être client j'ai pu bénéficié d'une assistance bénévole et je vous en remercie. Je penserai à vous pour un futur achat. André.

Merci pour votre réponse, André.

Livraison ultra rapide

Livraison J+! Les lecteurs fonctionnent à merveille. J'apprécie aussi les lecteurs secondes chances avec un prix intéressant. Je recommande sans hésiter!

Merci pour votre réponse, Jean-Michel.

positief

positief en klantvriendelijk , steeds gehoord en klantvriendelijk oplossingsgericht

Bedankt voor je review, Kris.

Voldoende

Het soms heel moeilijk conector doen met de apart voor

Bedankt voor je feedback, Elena. Zou je contact willen opnemen met onze servicedesk? Dan kunnen we samen bekijken welke moeilijkheid je precies ervaart?

rapidité de livraison

lecteur fonctionne très bien

Merci pour vos remarques, Mireille!

Bedankt voor je review Michele.

Simple et efficace

Simple et efficace

Merci pour vos remarques, Marc!

Service , levering is top . De volgende dag al geleverd

Bedankt voor je feedback, Melissa

Ik ben heel tevreden

Effecient en betrouwbare producten

Bedankt voor je feedback, Patricia

Geen installatie

Geen installatie mogelijk

Hallo Geert, het toestel dat je kocht is niet geschikt voor thuisgebruik. Wij bezorgen je een retourlabel zodat je het gratis naar ons terug kunt sturen en zorgen voor een volledige terugbetaling.

Très bien

Service rapide Commande faite le vendredi après midi lecteur reçu le samedi matin

Merci pour vos remarques, Claudia!

goed en simpel werkend produkt

Goed apparaat simpel maar werkt perfect

Jos, bedankt voor je feedback.

Betrouwbaar

Snelle levering!!! Goed ingepakt ook

Fatima, bedankt voor je feedback.

Bedroevend slecht

Ik kocht bij jullie een ZETES card reader om te gebruiken met mij ipad en de toepassing brokercloud (verzekeringsmakelaar) vermeld op jullie website. Ik had hierover vooraf informatie bij jullie ingewonnen maar na de bestelling kreeg ik geen enkele vorm van support. Zelfs nadat jullie mij doorverwezen naar Brokercloud, wat ik deed, laten jullie na om ook hen te helpen. Actueel heb ik een zetes reader die niet doet waarvoor ik die heb aangekocht. Trieste service!!!

Hallo Dirk, bedankt om ons te laten weten dat je nog steeds met je probleem kampt. Ik heb je melding van enkele maanden geleden erbij gehaald, maar zie geen inkomende vragen van Brokercloud zelf. We gingen er dus helaas verkeerdelijk van uit dat je probleem volledig opgelost was. We nemen contact met je op om het probleem verder op te volgen.

Service rapide

Service rapide et matériel fonctionne parfaitement.

Merci pour vos commentaires, Rudi!

Alles in orde!

Alles goed gegaan, geen opmerkingen! Deliver on commitment.

Bjorn, bedankt voor je feedback.

snelle en prima service

snelle verzending en prima service

Erna, bedankt voor je feedback.

Goede Kwaliteit

De EID kaartenlezer zijn in goede handen aangekomen,het ziet stabiel uit, ik kan nog niet zeggen of het werkt want mischien is er een probleem met mijn EID kaart. Dat zal morgen avond geproeft worden. Het spijt me dat ik u niet kan vinden per telefoon. Hartelijk bedankt. Met vriendelijke groet Georghio H.D. van Els

Georghios, bedankt voor je feedback.

Larenstraat 84

3560 Lummen

Over eIDshop

Het team achter eIDshop specialiseert zich sinds 2005 in eID kaartlezers voor Belgen in binnen- en buitenland. Sindsdien zijn we de eerste en grootste gespecialiseerde eID-webshop van België. Vele overheids-, politie-, veiligheidsdiensten en bedrijven vertrouwen dagdagelijks op de doorgedreven kennis, erkende service en snelle levering van eIDshop. In onze webshop heb je een kwalitatief aanbod aan vaste, mobiele, bluetooth en draagbare eID kaartlezers. Ook na de aankoop blijven we je bijstaan via onze service desk.