Gemakkelijk

Het toestel is gemakkelijk in gebruik en het is een voordeel dat ik de kabel niet overal moet meenemen

Vriendelijk en geen problemen. Kortom, zoals het hoort.

Vriendelijk, geen problemen,...zoals het hoort dus. Top.

Super vlugge en eerlijke service

Zeer vriendelijke behulpzame service Direct antwoord via mail. Zeer aan te bevelen

Goed materiaal, goeie begeleiding.

Vlotte service

Als je als professional snel bediend wordt dan ben je daar heel blij om

alles erop en eraan!

# Goede producten # Topkwaliteit # Goede klantenservice, mails snel en duidelijk beantwoord # Snel nazicht/herstelling # Handige accessoires # Vriendelijk in contact Niets op aan te merken

Enfin un lecteur de carte d'identité sans fil

Facile à utiliser

Snelle levering, altijd correct. Een aanrader.

Zeer vlotte en verzorgde service!

De eIDshop is zeer snel en professioneel. Maar ook zeer bereikbaar en responsief. Goeie partner om mee samen te werken!

Ik vond wat ik nodig had en snel thuis geleverd

Het verdient geen ster want het werkt niet bij me

Mijn ervaring is dat de kaartlezer niet werkt. Het is zeker geen aanrader om het te kopen !

Entièrement satisfait

Entièrement satisfait

Connection avec le lecteur hyper rapide pas comme les autres lecteurs

Service rapide du moment de commande au moment de réception, ainsi qu'ils vérifient qu'on l'a reçu en main

Livraison très rapide

Article décrit correspond bien à ses propriétés !

Vlotte levering

Gemakkelijk te bestellen, vlotte levering

Heel snelle levering met duidelijke uitleg over hoe te instaleren.

Heel tevreden.

Duidelijke website en zeer snelle levering, top!

Inloggen op website van de overheid lukte plots niet meer, en het was niet duidelijk of dit nu aan de website lag of de 20-jaar oude kaartlezer. Voor alle zekerheid nieuwe kaartlezer besteld. Dit ging erg gemakkelijk en levering was snel. Uiteindelijk bleek het een probleem van de website, maar wellicht was mijn oude kaartlezer toch toe aan vervanging. Ik ben er alvast blij mee!

Zeer goed, wel niet zo een snelle levering

Zeer goede service! Enkel de tijd tussen de vestelling en levering mocht iets sneller.

Supersnelle levering, dat is wat de klant wenst. Top!

Ik moest snel aan de slag als zelfstandig thuisverpleegkundige en had hiervoor deze bluetooth kaartlezer nodig. Supersnel geleverd en werkt perfect en makkelijk.

Top, emballage soignée, venu assez vite.

Top, emballage soignée, venu assez vite.

Commande de deux lecteurs de carte

Commande rapide. Aucun souci sur la commande

top!

très chaleureux

Gebruiksaanwijzing

Ik vond het spijtig dat er geen gebruiksaanwijzing bij de ID-lezer meegeleverd was. Ik heb aan mijn collega moeten vragen hoe het toestel werkt? Geactiveerd moest worden en wanneer het opgeladen moest worden. Moeilijk voor nieuwe klanten, gelukkig had ik een collega die reeds met het apparaat werkte.

Alles correct geleverd en snel.

Alles ok

Prima service met zeer snelle levering

Duidelijke website, voldoende aanbod, zeer snelle levering

Larenstraat 84

3560 Lummen

Over eIDshop

Het team achter eIDshop specialiseert zich sinds 2005 in eID kaartlezers voor Belgen in binnen- en buitenland. Sindsdien zijn we de eerste en grootste gespecialiseerde eID-webshop van België. Vele overheids-, politie-, veiligheidsdiensten en bedrijven vertrouwen dagdagelijks op de doorgedreven kennis, erkende service en snelle levering van eIDshop. In onze webshop heb je een kwalitatief aanbod aan vaste, mobiele, bluetooth en draagbare eID kaartlezers. Ook na de aankoop blijven we je bijstaan via onze service desk.