Netjes ingepakt kan zo als cadeau worden weggegeven.

Zeer goede en nette verzending. Alleen de bestelsite werk niet optimaal. Zou beter kunnen.

Keurig verzorgd verpakt.

Liever was ik komen passen. Beetje ver weg. Ik hoop deze zomer weer te komen.

Keurige en snelle levering !

Leuke winkels met mooi assortiment. Fijn merken.

Primal

Goede snelle service

Je recommande

Livraison rapide, service satisfaisant

Auch die Rückabwicklung unverzüglich wie auch die Lieferung

Lieferung und Rückabwicklung unverzüglich

Snelle levering en mooie producten.

Helemaal tevreden. Snelle levering en mooie oorbellen.

Freundlich und zuverlässig

Auch im persönlichen Kontakt sehr freundlich. Die Ware war schnell bei mir. Der einzigste Nachteil, die Rücksendekosten müssen selbst getragen werden. Die fallen in meinem Fall immer an, da ich unterschiedliche Größen zur Auswahl bestelle.

Klasse

Heel goede ervaring. Na teleurstelling van een gekozen jurk die is toegestuurd. heb ik hem terug moeten sturen. Onmiddellijk geld terug op mijn rekening. Klasse!

Snelle en keurige levering.

Snelle levering, heel zorgvuldig verpakt en precies wat ik had besteld, ook qua kleur. Mooi product.

Prima ervaring

Er is goed gehoord wat mijn wensen zijn. Correcte verzending.

prettig en goed

Het opvragen van specifieke informatie werd zeer goed beantwoordt

Geweldige mooie ketting en armband. In het echt mooier dan op het plaatje.

Ga zeker vaker hier kopen!

Snelle levering en product zoals omschreven

Uitstekend. De volgende dag al bezorgd en goed op de hoogte gehouden van de verzending. Toppie.

Mooi product

Mooie ketting, afgeprijsd, prachtig verpakt (was gratis service!), snel verzonden. Ik ben er heel blij mee.

Snelle levering mooie website

Snelle levering mooie website

Netjes ingepakt!, op tijd bezorgd en goede collectie!

Mooie verpakking zodat de sieraden mooi blijven. Goede collectie van Coeur de Lion! Bezorging prima op tijd!

Perfection

Everything went spot on

Regn Eveline gr. L weinrot

Sehr nette telefonische Beratung, die montags war, bevor ich nach Enschede fahren wollte. Gott sei Dank, montags geschlossen! Abends den Mantel bestellt, Donnerstags geliefert. Er sieht toll aus, passt super, ist leicht und warm. Auch die Größe, die telefonisch etwas größer angekündigt wurde, passt ( trage sonst gr. 40/42) super! Regen erprobt bei dem Mistwetter! Wind auch kein Problem! Ist zwar mein teuerster Mantel, aber wird wohl lange getragen werden! De Blaker und Regn sind toll!!

professionnel

efficace

Bin zufrieden

Prompte lieferung. Alles ok!

Prima levering. Snel en verzorgd.

!

Snelle levering, keurig verzonden en mooie kleding.

Maakt waar, waarvoor ze staan

Goed verpakt en op de afgesproken datum ontvangen

Vlot, goed en persoonlijk !

Toen er een keer iets niet op voorraad was, werd ik via een mailwisseling goed over het vervolg op de hoogte gehouden: top!

Over De Blaker exclusief

De Blaker exclusief is al ruim 30 jaar een begrip in Twente. Gespecialiseerd in mooie en onderscheidende producten die een eigen verhaal hebben. Duurzaamheid, design, kleuren en functionaliteit zijn daarbij een belangrijk uitgangspunt. De herkomst ligt voor een groot deel in Scandinavië maar ook uit de rest van Europa. De Blaker exclusief ist seit über 30 Jahren ein Begriff in Twente in den Niederlanden. Spezialisiert auf schöne und unverwechselbare Produkte, die ihre eigene Geschichte haben. Langlebigkeit, Design, Farben und Funktionalität sind wichtige Ausgangspunkte. Die Ursprünge liegen vor allem in Skandinavien, aber auch im übrigen Europa. De Blaker exclusief has been a well known name in Twente in the Netherlands for over 30 years. Specializing in beautiful and distinctive products that have their own story. Sustainability, design, colors and functionality are an important starting point. The origin is largely in Scandinavia but also from the rest of Europe. Depuis plus de 30 ans, De Blaker exclusief est un nom familier dans la région de Twente, aux Pays-Bas. Il est spécialisé dans les produits beaux et originaux qui ont leur propre histoire. La durabilité, le design, les couleurs et la fonctionnalité sont des points de départ importants. Les origines sont principalement scandinaves, mais aussi européennes.