Positiv

Problemlose Bestellung und Abwicklung!

Duidelijk en snel

Snel verzonden. Mooie artikelen

On line besteing na 1 dag geleverd

Voldoet aan mijn verwachtingen.

Goed bedrijf. Hadden een artikel wat ik elders niet kon bestellen. De Blaker had deze wel en gelijk besteld voor een goede prijs. De levering was ook prima. Producten goed verpakt. Nette attentie van de mevrouw die de order heeft afgehandeld. Attent. Al met al een uitstekende ervaring. Dank u!

Vlotte service. Goed verpakt en heldere communicatie over verwachte levering.

Perfecte afhandeling van mijn bestelling.

Ondanks dat een item niet op voorraad was is het toch op tijd geleverd.

Mooi artikel,goed verpakt, snel geleverd.

Mooi artikel,, goed verpakt, snel geleverd.

Kwaliteit en goede service

Het bestelproces verliep vlot, het produkt was van mooie kwaliteit en werd netjes afgeleverd.

Bluse artwear

hochwertiges Material, schön designtes Einzelstück zu gutem Preis, allerdings zu groß für Größe L. Problemlose Abwicklung des Umtauschs.

Snelle aflevering. Uitstekend verpakt. Spullen goed verzorgd. Heel erg tevreden.

Zeer servicegerichte firma

Vragen over het horloge werden snel en duidelijk beantwoord. Tijdige levering en netjes verpakt. Zeer zeker aan te bevelen!

Gewoon goed.

Gewoon goed.

Prima.

Goed geregeld, geen problemen gehad.

Perfect, mooie collectie.

Zeer snel verzonden en thuis mogen ontvangen.

Exemplaire, de la commande à la livraison

Articles de tres bonne qualité, conseiller commercial très à l'écoute et très sympathique qui, de plus, parle un français parfait. Livraison rapide

Retour

Moest jammer genoeg mijn zending terugsturen. Was binnen no time afgerond en geld teruggestort . Ga zeker terug naar de stenen winkel dit jaar.

Fantastische service!!

Alles wat ze aanbieden aan service zijn ze nagekomen, inclusief ingepakt in cadeaupapier. Binnen in 2 dagen na mijn bestelling.

Doet wat het belooft

Mijn bestelling is de volgende dag geleverd , keurig verpakt en kon het ophalen bij een ophaalpunt dichtbij m'n vakantieadres. Ben helamaal tevreden en plaats mijn bestelling de volgende keer weer bij De Blaker.

Bestelling altijd goed verzorgd.

Hommels op stok

2 Hommels op stok voor in de tuin besteld. Ze zijn superleuk, staat heel mooi tussen mijn lavendelstruiken. Heel blij mee. Ook een vlotte verzending.

Parfait

Bracelet coeur de lion et boucle d oreille. Magnifique. Arrivé rapidement dans un bel emballage. Et mail précisant l heure de passage du livreur respecté.

Kan niet beter !

Ben perfect geholpen door klantenservice en snelle levering!

Duidelijke site, snelle en correcte levering

Zie bovenstaand

Voor het eerst een bestelling gedaan dus dan is het altijd even spannend hoe de service zal zijn. Maar ik had mijn pakketje de volgende dag al in huis. Bedankt.

Fijne telefonische hulp en snelle levering

Ik ben telefonisch heel prettig te woord gestaan. Ik had het product snel nodig en het is zoals beloofd de volgende dag geleverd. Prima

Brinkstraat 16 A

7551CD Hengelo

Over De Blaker exclusief

De Blaker exclusief is al ruim 30 jaar een begrip in Twente. Gespecialiseerd in mooie en onderscheidende producten die een eigen verhaal hebben. Duurzaamheid, design, kleuren en functionaliteit zijn daarbij een belangrijk uitgangspunt. De herkomst ligt voor een groot deel in Scandinavië maar ook uit de rest van Europa. De Blaker exclusief ist seit über 30 Jahren ein Begriff in Twente in den Niederlanden. Spezialisiert auf schöne und unverwechselbare Produkte, die ihre eigene Geschichte haben. Langlebigkeit, Design, Farben und Funktionalität sind wichtige Ausgangspunkte. Die Ursprünge liegen vor allem in Skandinavien, aber auch im übrigen Europa. De Blaker exclusief has been a well known name in Twente in the Netherlands for over 30 years. Specializing in beautiful and distinctive products that have their own story. Sustainability, design, colors and functionality are an important starting point. The origin is largely in Scandinavia but also from the rest of Europe. Depuis plus de 30 ans, De Blaker exclusief est un nom familier dans la région de Twente, aux Pays-Bas. Il est spécialisé dans les produits beaux et originaux qui ont leur propre histoire. La durabilité, le design, les couleurs et la fonctionnalité sont des points de départ importants. Les origines sont principalement scandinaves, mais aussi européennes.