Bin zufrieden

Prompte lieferung. Alles ok!

Prima levering. Snel en verzorgd.

!

Snelle levering, keurig verzonden en mooie kleding.

Maakt waar, waarvoor ze staan

Goed verpakt en op de afgesproken datum ontvangen

Vlot, goed en persoonlijk !

Toen er een keer iets niet op voorraad was, werd ik via een mailwisseling goed over het vervolg op de hoogte gehouden: top!

Niks op aan te merken

Dit is voor mij. De derde keer dat ik hier een aankoop doe en voor de derde keer top !!

Snelle levering. Goed contact met klantenservice!

Mooie tuniek besteld. Helaas te groot, en een andere maat was niet meer leverbaar. Er werd een voorstel gedaan voor een ander model. Vond ik echter minder mooi. Geld werd na retour sturen snel teruggestort. Geweldige service! Kom er zeker terug!!!

Perfecte levering

Makkelijke site ,perfecte leveringen goede verpakking

Alles piekfijn in orde.

Goede website en duidelijke maten.

Top service!

Had bestelling geplaatst van een decoratieve vaas, die ik ook in een ander formaat wou. Na een aangenaam telefoontje werd me per mail een aantal foto’s doorgestuurd met combinatie advies en mogelijkheden. Kan deze site aan iedereen aanbevelen! Top!

Schot in de roos!

Het beeldje 'Liefdespaar' viel in de smaak! Netjes bezorgd, goed verzorgd eenvoudig geregeld. Top!

Prachtig horloge, een echt design horloge voor een schappelijke prijs!

Vriendelijke benadering

Vriendelijk en behulpzaam telefonisch geholpen voor het uitzoeken van kado‘a , daarna heel behulpzaam voor het transport naar mij als klant , toen de post geen garantie gaf voor tijdige bezorging , zij de kado’s door een koerier per trein gebracht, dat is service !

Fijne service!

Mooi verpakt, en goed op de hoogte gehouden qua levering.

Fijn contact & service! Prachtige kleding!

Zelfs mijn bestelling prachtig ingepakt als cadeautje. En ik werd gebeld toen bleek dat een jurk waarvan ik dacht dat deze niet meer te bestellen was, toch op voorraad bleek te zijn! Wat een fijne service!

Top bedrijf

De batterij van mijn horloge was na 3 weken al leeg. Ik heb gebeld en werd meteen teruggebeld. Kon bij plaatselijke juwelier de batterij laten vervangen en 's middags hadden ze het bedrag al over gemaakt. Super.

Ik zou graag 10 sterren geven als dat mogelijk was. Klasse. Wat een service. Wat een behulpzaam en vriendelijk personeel. Mijn verjaardagscadeau was al maanden geleden bij een andere winkel uitgezocht en dat zou zeker op tijd binnen zijn. Maar helaas kreeg ik twee weken voor mijn verjaardag te horen dat ze de ketting niet meer kunnen bestellen. Ze hadden al die tijd niets met de bestelling gedaan. Bij De Blaker kreeg ik na 1 telefoontje de ketting binnen 1 dag opgestuurd.Gewoon super. Dank jullie wel.

Personeel in de winkel ook altijd vriendelijk en behulpzaam.

Duidelijke foto s en snelle levering en indien nodig ook retour wordt professioneel gerwerkt

Zeer tevreden over de kleding en andere producten. Jullie hebben de snelste levering. Heel gelukkig met alle aankopen. Zouden jullie de maatvoering weer willen aangeven. Dat vond ik heel prettig.

Super snelle levering. Mooi verpakt

Coeur de Lion armband online gekocht met als bonus bijpassende oorknopjes. Om 15.00 besteld, de volgende dag om 09.15 al geleverd. Top!

Fijn dat we bij een vraag direct een mevrouw aan de lijn kregen die goed en deskundig hielp.

Supergoed geholpen!

Als ik mailde of belde gelijk antwoord en bij het bellen supergoed geholpen!

Mooie kwaliteit en heel snel geleverd

De Blaker heeft prachtige producten, mooie duurzame kwaliteit. Ik kan iedereen deze zaak aanbevelen.

Brinkstraat 16 7551CD Hengelo

Over De Blaker exclusief

De Blaker exclusief is al ruim 30 jaar een begrip in Twente. Gespecialiseerd in mooie en onderscheidende producten die een eigen verhaal hebben. Duurzaamheid, design, kleuren en functionaliteit zijn daarbij een belangrijk uitgangspunt. De herkomst ligt voor een groot deel in Scandinavië maar ook uit de rest van Europa. De Blaker exclusief ist seit über 30 Jahren ein Begriff in Twente in den Niederlanden. Spezialisiert auf schöne und unverwechselbare Produkte, die ihre eigene Geschichte haben. Langlebigkeit, Design, Farben und Funktionalität sind wichtige Ausgangspunkte. Die Ursprünge liegen vor allem in Skandinavien, aber auch im übrigen Europa. De Blaker exclusief has been a well known name in Twente in the Netherlands for over 30 years. Specializing in beautiful and distinctive products that have their own story. Sustainability, design, colors and functionality are an important starting point. The origin is largely in Scandinavia but also from the rest of Europe. Depuis plus de 30 ans, De Blaker exclusief est un nom familier dans la région de Twente, aux Pays-Bas. Il est spécialisé dans les produits beaux et originaux qui ont leur propre histoire. La durabilité, le design, les couleurs et la fonctionnalité sont des points de départ importants. Les origines sont principalement scandinaves, mais aussi européennes.