Super snelle levering. Mooi verpakt

Coeur de Lion armband online gekocht met als bonus bijpassende oorknopjes. Om 15.00 besteld, de volgende dag om 09.15 al geleverd. Top!

Fijn dat we bij een vraag direct een mevrouw aan de lijn kregen die goed en deskundig hielp.

Supergoed geholpen!

Als ik mailde of belde gelijk antwoord en bij het bellen supergoed geholpen!

Mooie kwaliteit en heel snel geleverd

De Blaker heeft prachtige producten, mooie duurzame kwaliteit. Ik kan iedereen deze zaak aanbevelen.

Professionele benadering

Goede dienstverlening en ruime keuze.

Super snel geleverd, prachtige sierraden!!

Super blij met mijn sierraden van Coeur de Lion. In geschenkverpakking ontvangen. Zorgvuldig verpakt! Zeer snelle levering!

Goede service, snelle levering

Mooie kwaliteit

Hele mooievsleutelhanger

Bezorging lag bij post nl

Weet niet of het bij jullie ligt, maar jullie geven aan dat het de dag na bestelling wordt geleverd. Ik heb het op donderdag besteld met de veronderstelling dat ik het vrijdag zou krijgen. Het is nu dinsdag en PostNL geeft aan dat het geleverd is maar ik heb niks ontvangen. Ben nu wel 4 dagen thuis gebleven om het in ontvangst te nemen. Mvrgr

Beste Francine, Bedankt voor uw reactie en aanpassing van de review. Naar aanleiding van ons contact is het pakketje alsnog bezorgd door Postnl. Vervelend dat de levering door Postnl zoveel vertraging heeft opgelopen. Ik wens u alsnog veel plezier met uw aankoop! Groeten uit het mooie Twente, Dirk-Jan

eenvoudig om online te bestellen, snelle levering.

Snelle en adequate en verzorgde levering

Snelle en vriendelijke service

Via de website vond ik een Blaest regenjas. Ik vond de jas erg mooi en de juiste lengte. De keuze in kleuren was wat beperkt, maar ik wilde het toch proberen. Helaas bleek de kleur niet wat ik ervan verwachtte. De jas werd snel geleverd, goed verpakt, vooraf betaald. Na retourzending werd na één dag gemeld dat de jas goed was aangekomen en meteen werd het aankoopbedrag teruggestort op mijn rekening. Wat een geweldige service!

prima zaak en goede service

Klantvriendelijk, mooie collectie. Kortom prima zaak en goede service

Superb service and clothing

Great customer care, easy and quick delivery to the UK. Lovely Aino tunic- so unique. Would prefer again very soon. Thank you so much.

Snelle goede service

Mooie producten

Snelle levering en goede service.

Goede service, mooi verpakt als cadeau en snelle levering. Een aanrader!

Snelle levering. Keurig in cadeauverpakking.

Super goed

Goede prijs kwaliteit verhouding van het product en goede service

Zeer 5e vreden

Zorgvuldig ingepakt en feestelijk zou zeker Blakeraanraden

klantgericht, korrekte informatie en goed tempo.

Goede service, mooi product

Snelle levering met persoonlijke boodschap en cadeauverpakking. Top!

Goede service wordt er leuk geholpen

prima en snel geleverd

Eerste prima ervaring met deze winkel. Oorbellen besteld, ze zijn precies op tijd bezorgd en netjes ingepakt.

Heel goed en vriendelijke mensen

Mooie kleding en duurzaam

Brinkstraat 16 A

7551CD Hengelo

Over De Blaker exclusief

De Blaker exclusief is al ruim 30 jaar een begrip in Twente. Gespecialiseerd in mooie en onderscheidende producten die een eigen verhaal hebben. Duurzaamheid, design, kleuren en functionaliteit zijn daarbij een belangrijk uitgangspunt. De herkomst ligt voor een groot deel in Scandinavië maar ook uit de rest van Europa. De Blaker exclusief ist seit über 30 Jahren ein Begriff in Twente in den Niederlanden. Spezialisiert auf schöne und unverwechselbare Produkte, die ihre eigene Geschichte haben. Langlebigkeit, Design, Farben und Funktionalität sind wichtige Ausgangspunkte. Die Ursprünge liegen vor allem in Skandinavien, aber auch im übrigen Europa. De Blaker exclusief has been a well known name in Twente in the Netherlands for over 30 years. Specializing in beautiful and distinctive products that have their own story. Sustainability, design, colors and functionality are an important starting point. The origin is largely in Scandinavia but also from the rest of Europe. Depuis plus de 30 ans, De Blaker exclusief est un nom familier dans la région de Twente, aux Pays-Bas. Il est spécialisé dans les produits beaux et originaux qui ont leur propre histoire. La durabilité, le design, les couleurs et la fonctionnalité sont des points de départ importants. Les origines sont principalement scandinaves, mais aussi européennes.