Mooie planten, maar 2 dagen te laat bezorgd!

Ik heb op 3/04/2024 mijn kamerplant besteld voor 15:00 uur. Omdat ik hem dan de volgende dag zou ontvangen. Ik kreeg hem pas vandaag. Oftewel 2 dagen te laat voor de verjaardag van mijn moeder, complete afknaller. Kom hier nooit meer.

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat vervelend om te zien dat het cadeau niet op tijd is ontvangen, hiervoor onze excuses. Een cadeau hoort altijd op tijd binnen te zijn! In ons systeem zie ik dat wij op 3 april uw bestelling om 15:32 uur bij PostNL zoals afspraak hebben aangeboden, echter door een vertraging bij PostNL zie ik dat het pakket pas op 4 April in de avond in het sorteercentrum is aangekomen. Dit is erg vervelend! Ondanks dat 95% van alle pakketten de volgende dag op tijd aankomen zullen wij indien mogelijk in de toekomst alle orders 1 dag eerder bij PostNL aanleveren zodat zij langer de tijd hebben om het te verwerken, en onze klanten het pakket op tijd ontvangen. Nogmaals onze excuses, Het Plantshopper team

Enthousiast! Echt een aanrader

Voor mijn oma haar verjaardag een plantje gestuurd, mooi tekstje erbij! Ze was er erg blij mee! Ook het personeel was vriendelijk toen ik perongelijk het verkeerde adres had ingevoerd, zei hadden het snel opgelost!

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat leuk om te lezen en fijn dat het adres aanpassen geen problemen heeft opgeleverd. Bedankt, Het Plantshopper team

Goed ingepakt en mooie plant en pot

Voor herhaling vatbaar ondanks 1 dag te laat denk daarin Post.nl daar het tijdig was aangeleverd bij Post.nl punt netjes track trace code

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Mocht je in de toekomt nog vragen hebben helpen wij u graag. Liefs, Het team van Plantshopper Cadeaus voor alle momenten

"Probleem" vriendelijke en snel opgelost

Ik had voor een jubileum met mijn man een "to flirt" plant gekocht en hierbij de datum van bezorging doorgegeven. Vervolgens bemerkte ik dat de plant die zelfde dag al verzonden zou worden. Gelijk gebeld en hier werdnik zeer vriendelijk en correct te woord gestaan. Aangegeven dat de aangevraagde datum aangehouden moet worden ivm jubileum. Een kwartier na het verbreken van de verbinding wordt ik terug gebeld.... "mevrouw, ik had toch goed verstaan dat het een jubileum kado betrof?" Omdat ik de "to flirt" plant had besteld wilde ze tóch even checken of dit wel de bedoeling was hahaha....netjes dat er ongevraagd tóch even mee werd gedacht en gekeken.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij hopen dat je nog steeds tevreden bent! Mocht je in de toekomt nog vragen hebben helpen wij u graag!

Perfecte keuze!

Twee planten cadeau gedaan. Bestellen was heel makkelijk en snel. Ook zijn mijn opmerkingen / vragen goed gelezen. De ontvanger was erg blij. Heel goed verpakt, erg mooie planten heel handig met overpot. Zowel de kleur als de overpot zelf waren ook mooi. Ik ben heel erg tevreden!

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Super leuk om te horen dat de ontvanger tevreden is. Mocht je in de toekomt nog vragen hebben helpen wij u graag. Liefs, Het team van Plantshopper Cadeaus voor alle momenten

Zéér tevreden

....mooie plant in fraaie pot. Uitermate goed verpakt!

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent, hopelijk tot in de toekomst. Met vriendelijke groet, Het Plantshopper team

Mooie plant met pot

Een plant met mooie pot als cadeau ontvangen. Super blij mee!

Leuke planten en geweldige service!

Ik bestel als Office Manager bij Recruitee elke maand planten bij Plantshopper voor de jubileums van onze medewerkers. Alle zendingen zijn elke keer weer enorm netjes op tijd en de planten van goede kwaliteit. Onze medewerkers zijn er enorm blij mee! Ook is het contact met Plantshopper altijd erg vlot en vriendelijk. Ze staan altijd klaar om vragen te beantwoorden, te helpen met advies en sturen mij zelfs even een reminder als ze einde van de maand nog niets hebben gehoord. We hebben voor Moederdag 2023 ook een hele schattige plant in pot met kaartje verstuurd via Plantshopper (geweldige selectie door Davy). Ik ben enorm tevreden!

Plant met pot als cadeautje weggeven!

Binnen 1 werkdag ontvangen door PostNL