De bestelling ging super. De service nadat mijn pakketje zoek was geraakt was ook heel fijn. Ik ben super blij dat ik het gewoon in Aalsmeer kon ophalen. Misschien zouden jullie dit als optie moeten geven voor de mensen die in de buurt wonen. Had mij een hoop stress en geregel gescheeld.

Uitstekende service en levertijd

Gebeld met een probleem en gelijk advies en de bestelling op tijd kunnen leveren.

Sam is een topper!

Super geholpen met mijn bestelling. Ik weet niets van grafisch ontwerp en ben perfect geholpen door de klantenservice met mijn bestelling

Perfect. Hier ga ik vaker bestellen!

Wat een fijn bedrijf, service en assortiment! De eerste keer dat ik hier een bestelling heb geplaatst, en ik zou het zo weer doen. De website is duidelijk, overzichtelijk en snel. Met duidelijke werktekeningen heb ik mijn design geüpload en de bestelling geplaatst. Op mijn toegevoegde bericht over plaats van bezorging (naast het huis) ontving ik heel netjes en direct een bericht over dat Displaygigant het verstuurd met een post-bezorg-bedrijf; dus aan te raden een briefje op de deur als ik niet thuis zou zijn. Pakket werd binnen 'aantal werkdagen' netjes bezorgd. Alles precies zoals je wenst en wilt. Uitstekende kwaliteit en enorm aanbevolen!

helemaal tevreden

het bestellen ging makkelijk en op mijn vragen werd snel en professioneel gereageerd.

Zeer betrokken en vriendelijk

In eerste instantie had ik een verkeerd bestand gestuurd (en al betaald voor de productiekosten). Nadat ik hierover een e-mail had gestuurd hebben ze telefonisch contact met me opgenomen en ervoor gezocht dat het juiste bestand gedrukt is. Chapeau!!!

Persoonlijke, snelle service en oplossingsgericht

Ze helpen en denken mee in iedere situatie en de materialen zijn snel klaar en zien er goed uit. Ook bij strikte deadlines.

Snelle service, vriendelijke mensen en een mooi product

Textielframe besteld, Heel snel geleverd, doek ziet er netjes uit, Ga hier zeker nog eens bestellen!

supergoede service

Je bent geen nummer, wel een klant, bestellingen worden daadwerkelijk nagezien en bij de minste onregelmatigheid wordt de klant opgebeld om samen het probleem op te lossen. Spontaan werd het teveel aan betaalde verzendingskosten teruggestort. Met andere woorden een top internetwinkel met kwalteitsmateriaal voor een zeer voordelige prijs. Wat moet je nog meer.

Keurig en netjes geholpen. Prima service!

Alles ging soepel en blij met het resultaat!

Mooie spandoeken zoals ik wilde. Communiceren via de mail ging goed. Bezorging ging snel en precies de spandoek in de juiste kleuren en logo’s . Heel tevreden

Perfecte opvolging en zeer kwalitatief materiaal!

Perfecte service en begeleiding. Zeer aangenaam verrast van de kwaliteit van het materiaal. Een aanrader!!!

Snel en perfect geregeld

Niet gekregen wat ik besteld heb

Helaas heb ik niet gekregen wat ik besteld heb. Op de website staat een andere afbeelding van de parasolvoet dan ik ontvangen heb. Wat ik gekregen heb is minder sterk en de vlag staat minder stevig. Ik ben absoluut niet tevreden.

great service!!

fast great service, competitive price!

snelle levering, functionele webshop, prima kwaliteit

snelle levering, functionele webshop, prima kwaliteit

Fijne klantenservice

Doek voor een beurs besteld. Prima geholpen met de juiste afmetingen, kwaliteit en aflevering.

Product als omschreven en goede kwaliteit

Makkelijk op de website het juiste product met afmetingen te selecteren, levering snel en mooi product! Blij mee!

great service always!

great service always, good prices, fast

Keigoede service en afhandeling

Alles klopt, goede controle en snelle levering.

Fijn bedrijf bestel hier al jaren

Gemakkelijk posters bestellen voor in de stoepborden. Klantenservice is ook helemaal goed. Wij bestellen hier al jaren.

Uitstekende kwaliteit en snelle service

Goed!

Product snel geleverd, goede service.

Top product

Hoge prijs-kwaliteit verhouding. Het doek is van hoge kwaliteit. De led lichten geven een poppend effect. Makkelijk op te tuigen. Aanrader!

Kwaliteit product is super

De banner is supermooi geprint en ook stevig. De enige reden dat ik het geen 5 sterren geef is dat je de status niet kan bijhouden. Voor mij was dit belangrijk omdat de banner last minute was besteld voor mijn bruiloft dus wilde weten of t wel op tijs zou komen. Na het ontvangen van de betalings bevestiging staat er steeds "In behandeling" ik moest bellen na 6 dagen om te horen dat het onderweg was zonder dat ik een tracking code had ontvangen. Dat stuk mag echt verbeterd worden

Nachtwachtlaan 504

1058 ET Amsterdam