supergoede service

Je bent geen nummer, wel een klant, bestellingen worden daadwerkelijk nagezien en bij de minste onregelmatigheid wordt de klant opgebeld om samen het probleem op te lossen. Spontaan werd het teveel aan betaalde verzendingskosten teruggestort. Met andere woorden een top internetwinkel met kwalteitsmateriaal voor een zeer voordelige prijs. Wat moet je nog meer.

Keurig en netjes geholpen. Prima service!

Alles ging soepel en blij met het resultaat!

Mooie spandoeken zoals ik wilde. Communiceren via de mail ging goed. Bezorging ging snel en precies de spandoek in de juiste kleuren en logo’s . Heel tevreden

Perfecte opvolging en zeer kwalitatief materiaal!

Perfecte service en begeleiding. Zeer aangenaam verrast van de kwaliteit van het materiaal. Een aanrader!!!

Snel en perfect geregeld

Niet gekregen wat ik besteld heb

Helaas heb ik niet gekregen wat ik besteld heb. Op de website staat een andere afbeelding van de parasolvoet dan ik ontvangen heb. Wat ik gekregen heb is minder sterk en de vlag staat minder stevig. Ik ben absoluut niet tevreden.

great service!!

fast great service, competitive price!

snelle levering, functionele webshop, prima kwaliteit

snelle levering, functionele webshop, prima kwaliteit

Fijne klantenservice

Doek voor een beurs besteld. Prima geholpen met de juiste afmetingen, kwaliteit en aflevering.

Product als omschreven en goede kwaliteit

Makkelijk op de website het juiste product met afmetingen te selecteren, levering snel en mooi product! Blij mee!

great service always!

great service always, good prices, fast

Keigoede service en afhandeling

Alles klopt, goede controle en snelle levering.

Fijn bedrijf bestel hier al jaren

Gemakkelijk posters bestellen voor in de stoepborden. Klantenservice is ook helemaal goed. Wij bestellen hier al jaren.

Uitstekende kwaliteit en snelle service

Goed!

Product snel geleverd, goede service.

Top product

Hoge prijs-kwaliteit verhouding. Het doek is van hoge kwaliteit. De led lichten geven een poppend effect. Makkelijk op te tuigen. Aanrader!

Kwaliteit product is super

De banner is supermooi geprint en ook stevig. De enige reden dat ik het geen 5 sterren geef is dat je de status niet kan bijhouden. Voor mij was dit belangrijk omdat de banner last minute was besteld voor mijn bruiloft dus wilde weten of t wel op tijs zou komen. Na het ontvangen van de betalings bevestiging staat er steeds "In behandeling" ik moest bellen na 6 dagen om te horen dat het onderweg was zonder dat ik een tracking code had ontvangen. Dat stuk mag echt verbeterd worden

Altijd goede service van sam!!

Altijd goede service van sam!!

Vriendelijke mensen, uitstekende service en topkwaliteit producten

Altijd weer geweldige snelle service. Dank.

Uitstekend geholpen en geleverd

Ik werd bij Displaygigant uitstekend geholpen en geleverd. Zij boden mij een voordeliger maar voor het doel beter alternatief. Ook de persoonlijke telefonische opvolging was snel, vriendelijk een servicegericht. Ook de 'spoedlevering' ging goed. Dank!

Eenvoudig bestellen en snel geleverd

Al jaren bestellen wij banners bij Displaygigant. Makkelijk een bestelling door te geven en op de afgesproken tijd geleverd.

swuper service

op tijd, kwaliteit top

Steven

Snelle levering, goede kwaliteit.

Goed product; snelle levertijden. Doen al vele jaren zakeb.

Goed product; snelle levertijden;goed prijs , Doen al vele jaren zaken.

Perfecte kwaliteit en goede klantenservice

Ben perfect geholpen door de medewerkers met vragen die ik had. De kwaliteit van het outdoor textiel is perfect en ziet er super strak uit! Zou dit bedrijf aan iedereen aanraden die opzoek is naar een mooie reclame oplossing.

Nachtwachtlaan 504 1058 ET Amsterdam

06 514 500 99