Supersnel en gemakkelijk

Bestel al onze rolbanners bij Displaygigant. Duidelijk en gemakkelijk bestelproces en ruim binnen de afgesproken tijd geleverd. Als er vragen zijn dan gemakelijk contact met klantenservice en snelle en goede service!

Banners voor beurzen en events

We bestellen al enkele jaren met alle tevredenheid banners bij Displaygigant. De informatie op de website is helder en duidelijk. En zijn goed bereikbaar voor deskundig advies. Kwaliteit is uitstekend en leveren snel!

Perfecte displays en sponsorborden

Verschillende borden, displays en sponsordoeken laten maken en ondersteund door displaygigant, snelle levering, perfect zoals we het wilde hebben voor ons evenement

Goed en snel

Prima service en snelle levertijd, ook bij normale bestelling. Had bij de portable counter, het doek toch beter met zwarte achterkant (backlit) genomen, schijnt iets door. Maar alles bij elkaar zeer tevreden

Persoonlijk contact en snel en voordelig geregeld.

Stickers voor op het raam laten maken. Zien er strak uit en goed meegedacht.

Amazing

I have been using Displaygigant for many years and their service is always fantastic! Last time the posters were loaded correctly and the numbers were not right. They fixed the format and printed and extra one for freed. And their prices are alwasy super competitive! What's not to like.....!! Thank you Juan and Sam

Uitstekende print

Hoge vervoerskosten voor een opgevouwen print. Opgerold zou in dit geval beter lijken daar de vouwen zelfs na opspannen zichtbaar blijven. MVG Ronald Verhelst

Super aardige, meedenkende mensen bij de Displaygigant

Was een probleempje met bestandje/uploaden en toen werd ik gebeld en verder geholpen

Al jaren zeer tevreden over Displaygigant

Prima service, hulpvaardig bevendien.

Makkelijk alles zelf bestellen via de website. Duidelijke communicatie over levering. Ik bestel hier al jaren.

Persoonlijke benadering en snelle levering. Heel plezierig.

Ik ben heel tevreden over DisplayGigant. Word er altijd goed geholpen en de spullen komen volgens afspraak op tijd binnen.

Prima, directe professionele hulp

Zie hierboven

prima - de bestelling is met tevredenheid geleverd

Bei het invullen en bestellen op de website vond ik niet alle stappen even duidelijk. (b.v. verschillende bedrukking voor en achterkant.) Zelf heb ik mij niet voldoende geïnformeerd i.v.m hoeveel afloop een document nodig heeft, maar kreeg uitstekende hulp van Sam en Juan. Hiervoor hartelijke dank voor het goede en snelle schakelen.

Nachtwachtlaan 504

1058 ET Amsterdam