Perfect product!

Werkt makkelijk en mijn dochters vinden het fantastisch en ik kan mooi even wat anders doen.

Een top bedrijf met een top service

Bij mijn besties heb ik zo'n goeie service gehad. Zelfs via de app hulp voor de artikelen te kunnen kopen die ik zo graag wilde hebben. Ik kan niet meer zeggen dan dat ik het een top bedrijf vind.

Nog niet ontvangen....

Bestelling nog niet ontvangen, dus kan geen mening geven

Beste Magda, Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Deze is door 2de paasdag ook pas op dinsdag bij de post aangeboden. Mocht de Bestie nog steeds niet ontvangen zijn sturen we graag een nieuwe Bestie op. Met vriendelijke groet, Team Besties

Ook bij pech word je prima en snel geholpen!!

Mijn bestelling was er al de dag nadien!! Ik had 3 verhaaltjes besteld en was erg benieuwd. Echter, er werkte één verhaaltje niet. Na contact met Besties (via het contactformulier) werd ik vlot en vriendelijk verder geholpen. Ik kreeg een nieuwe versie opgestuurd en deze werkt uitstekend!! Van een vlotte en uitstekende service gesproken!!! Ik ben erg tevreden!! Karin

Heel leuk! Wel wat onhandig

Het concept is heel leuk en de verhalen zijn echt op het niveau van de kinderen. Mijn dochter is er gek op! Ik had alleen verwacht dat de boekjes meeleesboekjes waren, maar dat zijn het niet. En we hebben de eerste driftbui al gehad doordat ze het verhaaltje wilde horen maar ik had de kaart niet bij me, en dan doet de app het ook niet. Een eenmalige activeercode waarna je daarna altijd kan luisteren (ook zonder kaart) zou een aanrader zijn. Verder ben ik fan. Mijn dochter kan ineens 20 minuten zichzelf vermaken als ze naar een verhaaltje luistert. Ze is weg van Anna.

Kinderen vinden het geweldig.

Installeren iPhone was even puzzelen. Hoe de kaart te activeren.

Leuk

Besties zijn leuk bedacht! Maar niet echt handig omdat die chip erg gevoelig is voor beweging. Wij hebben besloten om deze te retourneren en over te gaan op Spotify. Klantenservice is erg goed.

fijn geregeld

Heb voor het eerst hier iets besteld, maar het was door de postNL niet een dag later geleverd. Ook geen bevestiging gehad van de post via de mail. Heb even gebeld of zij het pakketje konden traceren, maar omdat het per post ging was dat niet nodig om daar een bevestiging via de mail te ontvangen. Erbij werd gezegd, als het er morgen nog niet is sturen wij het alsnog een keer op. Heel fijn! Het is inmiddels geleverd hoor!!

Nog niet overtuigd

Op de website staat vandaag voor 20:00u besteld is dezelfde dag verzonden. Zaterdagavond besteld, woensdag in huis. Dinsdag pas verzendbevestiging gekregen. Niet helemaal conform de verwachting. Het is mij ook niet echt duidelijk was het verschil is tussen een bestie en een bestie met bewaardoos en boekje. De verzending kwam in 2 delen, eentje in de brievenbus in een bubbeltjes envelop. De ander met de pakketpost ook in een bubbeltjesenvelop. Ik ben er wel van overtuigd dat onze dochter de verhaaltjes leuk gaat vinden en we zo een relaxter autorit kunnen maken.

Beste Cynthia, Dank voor je review! Er ging inderdaad wat fout bij je bestelling. Helaas bleek 1 van je Besties niet meer op voorraad in het centrale magazijn alleen kregen wij die melding pas veel later. Om de Besties zo snel mogelijk bij je te laten bezorgen hebben we deze beide separaat verstuurd. Met vriendelijke groet, Het Besties team!

Een verrassend succes

Onze zoon van 2,5 is fan van Juf Roos maar we wisten niet of een luisterboekvariant zou werken aangezien hij de filmpjes kent. Maar we zijn verbaasd over hoe leuk hij het vindt. Het enige is dat we, vooral in het begin, niet altijd meteen de Bestie aan kregen maar dat hebben we inmiddels onder de knie. Dus we zijn van plan meer Besties te proberen.

Hier is ons zoontje groot fan! Het is een mooi om samen met de Bestie een rustmoment creëeren. Heel fijn!

Uitstekende levering en werkt perfect

Mijn kind is er dol op. Helaas ben ik mijn telefoon dan wel kwijt maar ze luistert er graag naar

Lastig aan de gang te krijgen

Het kostte aardig wat moeite om het weekend te krijgsn, de plaatsing van de bestie luistert nauw en daarom niet echt geschikt voor kinderhandjes..

Hoi Mirjam, Wat jammer dat je niet zo enthousiast bent over de Besties. De ervaring leert ons dat kinderen vaak, zodra ze het weten, erg handig zijn in het plaatsen van de Besties. We komen graag in contact om te kijken of we dit goed op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het Besties team! *Wij van Besties willen alleen tevreden consumenten dus ik wil je ook graag wijzen op onze 30 dagen niet goed geld terug garantie. Ook voor een gebruikte Bestie.

Geweldige manier van leren luisteren !!!

Ik ben zelf groot fan van luisterboeken, en nu met Besties kan ik dit ook mijn kleindochter laten zien hoe fijn lezen en luisteren kan zijn. Is zeker geslaagd

Er wordt hardop gelachen achterin de auto!

We hebben al een tijdje Besties en mijn zoontje van 4jr vindt het heerlijk om er na schooltijd of in de auto naar te luisteren. Tip: als je gaat reizen laad dan thuis alvast 1x je nieuwe Besties omdat je de eerste keer internet nodig hebt.

Snelle levering. En heel gemakkelijk in gebruik

En heel gemakkelijk in gebruik

Bijzonder product

Uniek product en fijn alternatief voor schermpjes.

Kids vinden het heerlijk!

Onze kinderen zijn van nature best wel druk en altijd bezig. Ze staan altijd 'aan'! Om op deze manier even te ontwikkelen, werkt verassend goed! We hebben nu een 'proefpakkket' (3 stuks) genomen, maar ik weet al wat er op de verjaardagslijstjes komt te staan! ;)

Mooie snelle levering , jammer dat opgegeven persoonlijk tekst ontbrak

Prima levering ,jammer dat persoonlijke opgegeven tekst ontbrak

Ik heb 2 besties aangeschaft. Toen mijn dochter een van de besties beluisterde, bleek zij deze te spannend te vinden. Deze bestie heb ik mogen houden en een nieuwe mogen uitkiezen. Wat een top service, nogmaals bedankt!

Super snel bezorgd en super leuk product, kleinzoon blij met zijn nieuwe verhalen!

Wat een fijn product! Als grootouders lezen wij graag voor. Alleen het zien wordt wat minder en dan is dit een geweldig product om toch samen te genieten van een verhaal. Onze kleinkinderen kunnen zelf de besties in elkaar zetten en aanzetten op de telefoon. Wat we ook gemerkt hebben, is dat er een moment van rust ontstaat wanneer er een besties aanstaat. Het lijkt een beetje op een hoorspel van vroeger. Wij gaan er in ieder geval meer bestellen. O, en nog wat, de service is super. Dat is in deze tijd bijzonder te noemen.

Onze dochter (3jr) heeft Juf Roos kado gekregen en deze neemt ze graag mee tijdens de autoritten. Ze zit dan heerlijk mee te zingen. De Bestie is heel handig in gebruik en gaat door ook al haal je de Bestie even van je telefoon af. Mogelijkheid tot gebruik via (kinder)tablet zou het product helemaal perfect maken.

Goede service snelle levering

Helaas deed 1 luisterverhaal het niet bij ons maar dit is zeer snel en goed opgelost. Nogmaals dank voor deze service.

Netjes verpakt en inderdaad voor 20:00 besteld en de volgende dag in huis. De verhalen zijn duidelijk hier wordt er van genoten.

Keizergracht 520 1017 EK Amsterdam