Snelle verzending en mooie boeken. Mijn meiden vinden het erg fijn om naar te luisteren.zeker voor herhaling vatbaar

Top service!

Snelle reactie en snelle levering!

Geweldige service en super product!

Wat een geweldige service biedt Mijn Besties! Ik had voor Sinterklaas een bestelling geplaatst maar deze was zoek geraakt bij de Post. Contact opgenomen met Mijn Besties en er werd direct een nieuwe bestelling opgestuurd mèt iets extra’s. Is toch super?! Dat noem ik nou service. En buiten dat zijn de luisterboekjes echt geweldig!

Goede snelle toezending

Prettige, snelle afwikkeling.

De kinderen zijn niet enthousiast

Het concept luisterverhaal is prima, maar voor ons voegt dit niets toe ten opzichte van andere luisterverhalen. Ze moeten nu om ons device vragen en tegelijk op de koptelefoon lukt niet. Had er aantal besteld voor sinterklaas en kerst. En na sinterklaas bleek het geen succes. Probeer ze nu terug te sturen (helaas 2 dagen buiten de 30 dagen termijn), maar krijg na mijn uitleg helaas geen contact meer.. Ik vind het dus niet zoveel toevoegen op andere apps en helaas werkt hun makkelijk retourbeleid voor ongebruikte besties niet op dit moment.

Hoi Jenna, Dank voor je review! Wat jammer dat het voor jullie thuis niet zo werkt. Wij van Besties dachten overigens dat we via de mail nog met elkaar in contact stonden om een passende oplossing te vinden aangezien de door ons verlengde retourtermijn van 30 dagen al verstreken is. Met vriendelijke groet, Team Besties

Gewoon goed werkt prima

Gewoon goed wekt prima

Leuk nieuw concept

Ik denk dat lekker luisteren heel veel toevoegt voor kinderen

Heel leuk concept en goede service!

Onze kindjes hebben het Sinterklaas verhaal in hun schoentje gekregen. Sindsdien staat het verhaal dagelijks een paar keer op. Voor een verjaardag hebben we het Dikkie Dik verhaaltje besteld. Snel in huis. Mijn dochter wilde die eigenlijk meteen opzetten. Helaas, dat gaat niet. Ze vinden het zo leuk dat we nog 3 verhaaltjes besteld hebben. Het bestellen ging met mijn telefoon niet echt goed (Samsung Galaxy s20) via Instagram contact gehad met Besties. Snelle reactie, vriendelijk en behulpzaam. Het zal aan mijn telefoon liggen want met de telefoon van mijn man ging het wel. Binnenkort kunnen we weer genieten van nieuwe verhaaltjes. We kijken er naar uit!

Leuk sinterklaas cadeau

Erg leuk voor kinderen die veel in bed liggen door ziekte.

Leuke luisterverhalen

Geen moeilijke installaties, maar supergemakkelijk te installeren! Ik hoop dat mijn peuters even enthousiast zijn als ik !

Ik ben er zo blij mee

Besteld en snel in huis ,heerlijk om s'nachts mee in slaap te vallen ,heel leuk verteld het verhaal

Super goede service!!

Onze dochter is wagenziek en we rijden vrij vaak lange stukken met de auto. Lezen of film kijken is niet echt een optie bij wagenziekte, maar luisterverhalen kan juist erg goed. Ze kan haar ogen dicht doen en genieten, zonder misselijk te worden. De verhalen van Besties zijn zo leuk en beeldend ingesproken!! We zijn er erg blij mee!!

Super service!

Ondanks dat de envelop als foto op de app van PostNL verscheen, duurde het nog 4 dagen totdat wij het pakketje ontvingen; mijn kleindochter was hier erg verdrietig over! De reactie van Besties was superlief; zij wilden gelijk nieuwe plaatjes sturen. Gelukkig bleek dat niet nodig en zijn de Besties toch nog bezorgd. Mijn kleindochter kan nu weer heerlijk verhaaltjes (nu vooral Sinterklaas) luisteren! Bedankt voor de goede service en het meedenken!

Hoi Alina, Wat ontzettend vervelend dat de Besties niet bezorgd zijn. Ik snap dat dat voor niemand leuk is en in het bijzonder niet voor je kleindochter. Helaas zijn wij ook afhankelijk van PostNL maar daar willen we jullie niet mee belasten. We sturen graag nieuwe Besties op!

Vriendelijk geholpen en snel ontvangen

Kan er verder nog niets over zeggen want het is voor 5 december ben benieuwd wat mijn kleinzoontje er van vindt

Leuk nieuw item

Erg handig om de kinderen in druk uurtje even een rustpuntje te geven Mis wel een beeld /afbeelding erbij Dat is wat ze toch ook graag zien

Mijn dochter van 4 was super blij met haar Sinterklaasbestie!

Wij kenden Besties al, dus ik wist dat de tweede Bestie in de smaak zou vallen. s'Avonds op de bank besteld, volgende dag een blij kind :)

Leuk en makkelijk product!

Erg leuk product! Mijn dochter vind haar rust met de verhalen en kan er lange tijd zoet mee zijn. Het wisselen van verhaal is voor haar nog lastig (3 jaar) omdat ze niet weet waar ze het moet neerzetten. Wij zijn er erg blij mee!

Hoe kun je iets beoordelen wanneer je het product nog niet hebt ontvangen ? Dus op basis daarvan is

Beste Henk, Dank voor je review en wat jammer dat je ons met een 2 beoordeeld omdat je de bestelling van afgelopen vrijdag nog niet hebt ontvangen. Je bestelling is helaas 1 dag vertraagd door een probleem bij de tijdelijke actie. Excuus voor het ongemak en ondertussen is de bestelling naar je onderweg. mocht je na ontvangst je review aan willen passen dan kan en mag dat natuurlijk altijd. Met vriendelijke groet, Besties service team

Als oma lijkt mij dit geweldig. Ipv even tv aan als (oppas) oma aan het koken gaat met een luisterboek op de bank. Maar Sint moet ze nog geven dus…….???

Snelle service, en ze reageren ook snel via de mail. Top

Geweldige service!!

Snelle en goede service en een medewerker die met je meedenkt!!

Klankbeleving voor de allerjongsten

Goed product, goede afwisseling liedjes en verhaaltjes, mooi ingesproken. Zeer bruikbaar ook voor toepassing bij tweetaligen

Onze kleinzoon van 3 jaar vindt het geweldig om naar de verhaaltjes te luisteren en wordt er heel rustig van. Het contact met de klantenservice verliep heel vriendelijk en werd heel snel afgewikkeld. Luisteren naar de gesproken verhaaltjes lijkt me beter dan voor de tv of beeldscherm te zitten! Kortom een aanrader om een Bestie aan te schaffen.

Hoi José, Dank voor je review! Wat jammer dat je niet tevreden bent over de kwaliteit. We kiezen voor karton vanuit een duurzaamheidsperspectief maar willen wel 100% kwaliteit leveren. Normaal gesproken staat de Bestie ontzettend stevig dus ik wil je graag een vervangend exemplaar sturen. Hierbij ook een filmpje hoe je de Bestie het beste in elkaar zet https://youtu.be/VeBSy--nUPs?si=b1Q-gItyJFaAVysT

zo leuk

ik wist meteen dat dat wat zou zijn voor de kleinkinderen. Het is heel plezant. Heel goede aankoop.

Heel erg leuk

Mijn kleinkinderen zijn er heel erg blij mee ze vinden het heel leuk om er naar te luisteren

Keizergracht 520 h

1017 EK Amsterdam