Goedkoop en duurkoop

Bewust gekozen voor meubelboer door de mogelijkheid om afspraken te maken over besteldatum en na telefonisch overleg tijdstip. Transporteur wist nergens van, tijdstip kon niet aangepast worden en de verkoop tekst en belofte dat datum en tijd mogelijk zou zijn is meubelboer niet nagekomen.

Goede service en snel

Hele fijne service en goede bereikbaarheid. Netjes afgeleverd en behulpzaam

Fijn om daar een nieuw bed te kopen met topper. Alleen onze topper was kapot maar het was geen probleem er werd een nieuwe opgestuurd. Daarvoor nog mijn hartelijke dank

Heerlijk bed geweldige serves, op de afgesproken tijd geleverd en geplaatst. Ja alleen maar positief.Ik raad meubelboer bij iedereen aan.

Zeer snelle levering en een goede prijs kwaliteit verhouding

Een mooie boxspring voor weinig geld en een super snelle levering en montage binnen 2 dagen. Boxspring is een plaatje om te zien en het ligt lekker... .Mijn volgende aankop 100% MEUBELBOER

Excellent purchase

Fast delivery, Good quality, Affordable.

Op tijd, niet beschadigd, goede communicatie en prima prijs kwaliteit. Dochter is blij met haar bed

Top bedrijf

Snelle levering vriendelijke bezorgers en precies zoals op de foto. Goede prijs kwaliteit verhouding

Prima service, redelijk snel thuis geleverd.

Goed, nog steeds tevreden met de geleverde service. Duidelijk wanneer levering gepland was en regelmatig een update gekregen over de tijd van levering.

Zo bestel je snel goede prijs kwaliteitverhouding

Wil je niet de duurste van het duurste bed bestellen, maar gewoon een degelijke boxspring met goede prijs - kwaliteit - verhouding, dan ben je hier aan het goede adres. De website is heel overzichtelijk. Wil je een simpel model, met uitstekend achter bord of met opbergruimte. Je hebt het snel gevonden. Ik wist al welke datum ik het bed nodig had, dat kon meteen. Heel fijn. Twee hele fijne jongens hadden binnen no-time in elkaar. Wij wilden beschermers onders onze pootjes, dat hebben we achteraf zelf gedaan.

Ze doen wat ze zeggen en denken mee! Box spring met opbergmogelijkheid is fantastisch.

Snel geleverd, zeer nette jongens die hem kwamen bezorgen!

Bed besteld omdat deze op voorraad was. Continue op de hoogte gehouden via de mail. Ook bij het bezorgen was is zeer positief. De jongens waren erg professioneel en zeer netjes. Hebben alles zelf goed gecontroleerd zonder dat we daarom moesten vragen. Echt top!

zeer snel geleverd en gemonteerd, top service!

Boxspring die ik besteld had is zeer snel geleverd en door twee vriendelijke bezorgers gemonteerd op de zolderverdieping van ons huis. Dus: zelf geen gesjouw!

Mijn elektrische bed is zeer mooi en slaap als een roos! Heerlijk om verschillende hoogte te gebruiken voor hoofd en voeten! Mijn bed is wel een beetje aan de hoge kant maar ik ben best lang dus geen probleem maar voor korte mensen, kan dit een probleem zijn! Zeer blij met mijn aankoop! A uit Bergeijk

Topppppie

Goede Service en een mooie product

Boxspring is enorm naar wens.

Boxspring is enorm naar wens. Snelle levering en montage.

Product in perfecte staat ontvangen

Fijne ervaring! Afhandeling en communicatie was goed! Ik zou hier zeker weer opnieuw iets bestellen!

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk bezorgers

Snel, flexibel en

Levering kon binnen een week plaatsvinden, maar mocht die uitstellen tot het voor mijn ideale moment. Schade aan het pakket op tijd gezien, dus voor het transport. Nieuwe levering snel weer gepland. Prima bedrijf, goede service.

Besteld en binnen een aantal dagen geleverd, gewoon top

Overal bleek een lange levertijd te zijn op de kasten die ik graag wilde hebben. Bij toeval kwam ik op de website van Meubelboer terecht. Een aantal dagen na de bestelling had ik de 2 kasten al in huis. Super snelle en fantastische levering. Ik beveel jullie zeker aan!!

Zeer snelle levering, goede prijs-kwaliteit en goede service

De boxspring die ik had besteld werd na 8 dagen al bezorgd. Goede communicatie over de dag en tijd van de levering. Boxspring met matras ligt heerlijk en de prijs kwaliteitsverhouding is prima.

Fijn bed en goede levering

Het bed ligt erg lekker! Wel zou ik aanraden om een anti-slip mat onder de topper te leggen, anders schuift deze steeds weg. De koeriers leverden het bed zorgvuldig en waren heel aardig.

Vlotte levering en netjes geregeld

Doordat het bed niet door het trapgat ging keurig betaalde in elkaar zet kosten terug gehad.

Blij met onze aankoop qua prijs,kwaliteit en levering.

Onze nieuwe logeerkamer is volgens onze gasten helemaal top dankzij de nieuwe boxspring van Meubelboer. Prijs en kwaliteit waren prima. Korte levertijd en prima aflevering. Zeker aan te bevelen.

Professioneel en netjes

Afspraken werden nagekomen, kreeg mijn bank optijd opgestuurd en werd ook snel gemonteerd. Zeer blij met de bank zelf ook, dus zeker een aanrader!

Over Meubelboer.nl

Meubelboer.nl is dé webwinkel in boxspringbedden! - zeer snel geleverd (vanaf 2 werkdagen) - betalen bij ontvangst mogelijk (pin of contant) - de beste prijs-kwaliteit-verhouding van Nederland!