Slecht

Het bedframe wat ik heb ontvangen is helaas niet van kwaliteit. Het wiebelt en is niet stabiel. Dit geldt ook voor het matras. Deze was letterlijk na 2 maanden in gezakt aan 1 kant. Heb het alle kanten omgedraaid maar helaas zakt overal in. De topper pluist. Ik ben nu ook genoodzaakt, om een nieuwe matras te bestellen. Vind het wel echt zonde.

Uitstekend advies en klasse producten

Zeer vriendelijk personeel, niet van die verkopers die in je nek staan te hijgen om provisie te halen. Gedegen advies en komen gemaakte alspraken na. Volgende keer is dit de zaak die wij als eerste zullen bezoeken. Bedankt voor de goede nazorg.

De heren waren snel en netjes te werk gegaan.

Fijne ervaring, ik raad zelfs mijn familie aan.

Matig

Duurde ontzettend lang voordat ik mijn bed kreeg. Heb veel mails moeten sturen, ben naar meerdere bedrijven gaan bellen met de vraag waar blijft mijn bed?! Niemand had het bed binnengekregen of gezien. Echt niet voor herhaling vatbaar. Had bijna politie ingeschakeld omdat ik er van was overtuigd dat ik opgelicht was.

Snel, betrouwbaar, top service en nemen alle tijd

Het bed voor mijn dochter was erg snel geleverd. De bezorgers waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Kopje koffie vonden ze heerlijk aangezien ze nog een lange rit terug hadden! Kortom top service! En... na al die tijd bevalt het bed ook nog eens goed! Iedereen blij :)

Goede kwaliteit

Helemaal tevreden

Ik heb de Opberg boxspring Shurgard nu een jaar en nog steeds zeer tevreden.

Snelle levering en prima kwaliteit

Het bed kon lekker snel geleverd worden! Prijs kwaliteit is top. En de mogelijkheid om contant te betalen maakt het nog beter!

Vakkundig en betrouwbaar.

Alles ging volgens plan. Van A tot Z naar tevredenheid.

Snel en op tijd geleverd. Goede verhouding prijs/kwaliteit

Assortiment niet groot. Maar dat maakte de keuze gemakkelijk. Zelfs de gekozen kleur was uit voorraad leverbaar.

Geen negatieve punten alleen maar positief!

2 mooie bedden bij de meubelboer gekocht. Goede communicatie over de levering. Bij bezorging en het in elkaar zetten gingen de bezorgers netjes te werk. Beiden bedden zijn stevig en naar verwachting!

Super goede service. We hebben inmiddels ook een boxspring voor onze zoon besteld. Goed geholpen bij de keuze van een boxspring. Één en al lof.

Een top topper door prima kwaliteit-prijs!

Onze toppper snel en vakkundig geleverd, goede begeleiding ‘in mijn klantreis’! Meubelboer is zelf een topper….

Uitstekende service, heel fijn product

Levering was snel en goed georganiseerd, communicatie verliep soepel en vriendelijk, ben heel tevreden met product. Echt een aanbeveler!

Na mijn bestelling was er heel snel een afleveringsdatum bekent. Netjes geleverd en in elkaar gezet. Wij zijn heel blij met onze boxspring.

Heel goede aankoop

Medewerkers waren perfect

Mijn ervaring is top mooi bed gekocht snel geleverd en goed in elkaar te zetten.

Ik zie mij ervaring als een hele goeie en zou zeker nog een keer hier bestellen!

Mooie boxspring

Heb met flinke korting een prachtige boxspring besteld bij Meubelboer. Werd netjes geleverd en gemonteerd! Ben er erg blij mee!

Ik kan niks anders zeggen dan dat ik een super fijne ervaring heb met de meubelboer. Zeer nette mensen staan je telefonisch te woord. De mannen die hem kwamen monteren waren ook uitermate vriendelijke en beleefd. En Oooh wat een super fijn bed is dit!!!!! Mijn zoontje sliep na 18 maanden nog steeds niet door. Sinds we dit bed hebben slaapt mijn zoontje door en mama dus ook!! Eindelijk!!!!!

Snelle levering, goede kwaliteit

De bestelling was snel geplaatst. Op voorhand nog wat vragen via de mail gesteld, hier een snelle reactie op gekregen. Bestellen ging makkelijk, levering goed goed. Werd allemaal netjes binnen gezet. Bedden zijn makkelijk in elkaar te zetten en van goede kwaliteit.

Mooie bedden en super snel geleverd!

Heel lekker bed en keurig geplaatst, gewoon top.

Goede en vriendelijke service

Wj hebben een bed gekocht. Deze werd volgens afspraak geleverd. Toen bleek dat iets niet goed was, werd er meteen een oplossing geboden. Heel attent.

Geweldig bed ,goede service, tevrede met mijn aankoop

Zeer tevreden met de aankoop . Goede service en aardige monteurs. Ik beveel het iedereen aan!

Heerlijke elektrische box en super geregeld allestop gewoon en ik ben zeer tevreden

Snel en goed geregeld en op tijd

Westerstraat 10 3016DH Rotterdam

085 – 4017 811

Over Meubelboer.nl

Meubelboer.nl is dé webwinkel in boxspringbedden! - zeer snel geleverd (vanaf 2 werkdagen) - betalen bij ontvangst mogelijk (pin of contant) - de beste prijs-kwaliteit-verhouding van Nederland!