Heerlijke elektrische box en super geregeld allestop gewoon en ik ben zeer tevreden

Snel en goed geregeld en op tijd

Snelle levering en goed afgeleverd

Zeer goed!

De bestelling is snel verzonden, op tijd geleverd en zeer netjes in elkaar gezet door de bezorger. Ik geniet heerlijk van mijn nieuwe bed halleluja.

Levering kan aangepast worden, zodat je op het juiste moment het matras geleverd kan worden. Goed, comfortabel bed voor een prima prijs

Helemaal super!!

Ik wist niet waar ik mijn boxspring moest kopen, zag door de bomen het bos niet meer, tot dat ik meubelboer vond op internet!! Mooi....betaalbaar en slaap er vanaf dag 1 op als doornroosje. Zou het iedereen aanraden! Vriendelijke personeel die het bed in no-time op gezet hebben. Heb ik ooit nog een bed nodig, dan meteen weer een van Meubelboer! Mvg Irene

Mijn ervaring kan ik als positief ervaren.ze houden je op de hoogte waneer er geleverd wordt.en ze houden zich aan hun afspraken. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen .en dat je pas betaald bij levering is zeker een plus punt.heb met andere bedrijven een zeer slechte ervaringen

Goed bedrijf

Levert goeie producten, zeer tevreden.

Goede service en bereikbaarheid

Na een niet zo leuke ervaring met een concurrent hier mijn aankoop gedaan. Ik belde eerst om te kijken wat de levertijd was. De mvr aan de telefoon was heel vriendelijk en vertelde wat ik moest weten Ik kreeg gelijk alle informatie en mijn bestelling werd optijd bezorgd zoals afgesproken

Oke

Levering was oke, spullen makkelijk in elkaar te zetten

Prima bed en prijs kwaliteit goed maar de bezorger was niet echt aardig en wilde het bed niet in elkaar zetten waar ik wel voor had betaald, na aandringen uiteindelijk toch gedaan

Heel fijn en netjes afgeleverd!

Heel mooi bed en netjes in elkaar gezet!

goede service

super leuke mannen die het bed kwamen brengen heel vriendlijk en hebben het bed super snel inelkaar gezet en we hebben het netjes af gehandeld het bed slaap lekker ben heel tevreden met jullie service

Verrassend vanwege zeer goede prijs-kwaliteit-verhouding en uitstekende service

Inmiddels hebben wij onze boxspring een groot halfjaar in gebruik. Allereerst was ik zeer tevreden over de service rond de levering. Ik werd keurig opgebeld om tot een afspraak voor de levering te komen. Ik heb gekozen voor de kleine bijbetaling om het bed naar boven te brengen en te laten monteren. Dat bleek een goede keuze vanwege de ervaring en snelheid van twee zeer servicegerichte mannen die ook nog met advies kwamen. De boxspring zelf (met extra bestelde luxe topper) heeft onze verwachtingen overtroffen. Vanaf de eerste nacht hebben we heerlijk geslapen. Het matras is precies goed van hardheid/zachtheid. De hoogte van het bed was daarbij voor ons een goede bijkomstigheid omdat die iets hoger blijkt dan ons vorige bed. Dat blijkt heel comfortabel bij het in-en uitstappen. Ik raad deze boxspring iedereen aan die een bed wil aanschaffen. De prijs-kwaliteit verhouding is, niet onbelangrijk, een kans om toch een luxe boxspring te kunnen beslapen. De keuze voor Meubelboer heb ik gemaakt nadat ik dit bedrijf aanbevolen heb gekregen van vrienden. Een goede tip dus die ik al verschillende keren in mijn omgeving heb gedeeld.

Mooi bed

Mooi bed

De meubelboer heeft mijn bed keurig op tijd geleverd volgens afspraak. bed ziet er mooi uit.

Bed is mooi.

Het bed is prachtig, maar de levering duurde eeuwen. Er stond bij 3tot6 werkdagen......dat werden uiteindelijk 5 weken....jammer.

Niet behulpzaam personeel

Ik ben een vrouw van 70 jaar en had een boxspring gekocht.Deze werd niet naar mijn verdieping met lift gebracht.Sterker nog,hij werd niet eens naast de lift gezet.Dus moest ik alles zelf naar boven brengen en dat omdat ik de boxspring door hen niet liet opbouwen.Dat kon ook nog niet want mijn tapijt kwam pas twee dagen later. Maar goed,ik koop daar nooit meer!

Super bed

De prijs is een beetje duur.

Geweldige service en mooi product heel blij met mooie bed, nog eentje besteld vandaag!

Geweldige service, snelle levering en mooi product heel blij met mooie bed, nog eentje besteld vandaag! Ga zo door!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Makkelijke site, snelle levering!

Goede service en snelle levering

Nadat we onze bestelling hadden geplaatst kregen we bericht dat de door ons gekozen kleur boxspring (blauw) niet leverbaar was. We kozen toen voor grijs, maar die was niet op voorraad in de maat 160x200. We kregen het aanbod om zonder bijbetaling te upgraden naar 180x200. De boxspring werd binnen 5 werkdagen geleverd en was vlot gemonteerd. Onze logees hebben er heerlijk op geslapen.

Alles top!

Iets langer moeten wachten dan in de advertentie stond, maar een prima levering met nette mensen die de boxspring in elkaar gezet hebben. We slapen er lekker op.

Afspraak nagekomen

De chauffeurs belden een halfuur voor levering top.

Top geregeld

fijne communicatie en snel oplossingen vinden

Uitstekende service & communicatie.

Perfecte communicatie & boxspring is in perfecte staat geleverd. Beleef er veel plezier aan. Zeer goede prijs & kwaliteitsverhouding!

Westerstraat 10

3016DH Rotterdam

085 – 4017 811

Over Meubelboer.nl

Meubelboer.nl is dé webwinkel in boxspringbedden! - zeer snel geleverd (vanaf 2 werkdagen) - betalen bij ontvangst mogelijk (pin of contant) - de beste prijs-kwaliteit-verhouding van Nederland!