Zeer goede prijs plus een nette en super snelle levering.

Fantastisch!

bezorgen zeer slecht

Voor de deur zetten niet helpen plaatsen

• Waar heeft u besteld? N.v.t.

Deskundig en vriendelijk geholpen

Met veel kennis van zaken hebben beide vriendelijke medewerkers mij geholpen. Ik had enorm veel vragen en wilde het naadje van de kous weten. De medewerkers waren heel geduldig en gaven alle informatie die ik nodig had om goede keuzes te kunnen maken. Alles wordt geleverd zodra ik bel: Hierin zijn ze heel flexibel. Een prettige ervaring.

• Waar heeft u besteld? Winkel aankoop

Goede, duidelijke website. Meedere keuze voor betaling. Communicatie onvoldoende.

Snel en no nonsense.

Snelle service en what you see is what you get, gewoon goed en nieuw.

• Waar heeft u besteld? Winkel aankoop

Prima prijs kwaliteit verhouding en service. Vriendelijk personeel

Inmiddels ern vaatwasser en koelkast besteld. Tevreden over de bestelling, levering en de apparaten

Goede snelle service

Snel geholpen, erg vriendelijk. Snelle bezorging en nemen het oude apparaat mee.

Sneller leveren kan niet

's Middags besteld in Breda, de volgende dag voor 12 uur netjes afgeleverd in Purmerend!

• Waar heeft u besteld? Online aankoop

Makkelijke website, snel contact via whatsapp. Wel moeite met adres gegevens ivm leveren in Belgie.

Erg slechte service!!

Droger viel binnen garantie maar deed het niet meer, dagen moeten wachten voordat ze hem ophaalde, toen nog dagen gewacht voor reparatie. Sensor vuil was het antwoord en if ik even 60€ wil betalen want had ik zelf niet goed schoongemaakt, terwijl jk dat filter altijd schoonmaak, dus dat was al ongeloofwaardig maar ja toch betaald, levetind kon 5 dagen later, ik onbetaald vrij genomen in de middag want werd tussen 3-6 gekeverd, krijg net vantevoren een apje, bezorger ziek, vraag wanneer dan? Dat kan donderdag tussen4-6 maar ben zelf rond half 5 weg. Dus aangeven doe maar. Apje gekregen dat als ze voor gesloten deur komen ik de rekening daarvan zou krijgen en dat ik zelf de droger daarna maar op moet halen! Slechte service! Afgesproken voor dinsdag etop, wel weer middag vrij moeten nemen onbetaald, dus nu de vraag gesteld of ze 100% zeker komen. Anders mogen ze mijn kosten vergoeden, hier geen antwoord meer op. Hun mogen wel vantevoren afmelden en ik niet. Waardeloze zaak. Nooit meer korting zou op zijn plaats zijn maar dan reageren ze niet meer

Goedkoop

Heb net me bestelling gedaan dat ging vlot

• Waar heeft u besteld? Online aankoop

Super vriendelijke behulpzame mensen.

Fijne uitleg in de winkel! Goede bezorg opties! Hele fijne aardige chauffeur, die de spullen netjes binnen zet.

snel en goed geholpen

Ik werd goed geholpen, heb zelfs betere vaatwasser aangeboden gekregen dan we op site zagen. Prijs was super! Wil ze zeker aanbevelen!

Delivery of washing machine

It arrived on the day stated and the driver was very professional and courteous. We have a few stairs to navigate and he did it with care and consideration of the walls and the washer.

Goede service.

Het is een b keuze maar ik heb moeten zoeken waarom. Prima producten voor een schappelijke prijs.

• Waar heeft u besteld? Winkel aankoop

Snel, overzichtelijk, goede prijs!

Had een nieuwe droger nodig; op de website in één oogopslag het annbod beschikbaar en snel een keuze kunnen maken.

• Waar heeft u besteld? Online aankoop

Kundig advies en fijne service!

Mijn wasmachine was stuk net voor de vakantie. Er stonden een aantal machines in de categorie waarin ik zocht. Goed advies, ingepakt en meegeholpen in de auto te zetten. Hier draait weer een vakantiewas! En fijn zonnig gevoel: opgelost!

Goede service!

• Waar heeft u besteld? Online aankoop

Top bedrijf, alles conform afspraak!

Niets op aan te merken, reageert snel op de app en de levering is zoals afgesproken. Mijn aude apparaten zijn netje meegenomen. Zal er zeker nogmaals wat kopen.

slecht

ik had een vaatwasser besteld die bleek echter kapot te zijn eerst wouden ze de vaatwasser maken maar naar dat ik echt op mijn streep bleef staan werd hij toch opgehaald echter wel 20 euro kwijt voor het aansluiten nooit terug gehad!

goede behandeling

Snelle en goede levering.

Fantastische service

Online een Bosch vaatwasser besteld, met de inbouwservice. Binnen 3 dagen al werd de vaatwasser geleverd en ingebouwd. Dit werd een secuur klusje omdat de inbouwdiepte bij onze keuken gering is, maar er werd ruim de tijd voor genomen en pas toen de vaatwasser er perfect in stond en aangesloten was, vertrok de monteur cq eigenaar pas. De Bosch doet het perfect en zijn er zeer tevreden over.

Goed product

Goed geregeld, alleen de bezorgafspraak ging mis. Jammer, want er zat iemand te wachten. De volgende dag koelkast bezorgd. Product prima.

Waardeloos

Een nieuwe koelvriescombinaties gekocht, na de deur omhangen blijken er forse deuken onder de handgrepen aanwezig te zijn. Omdat de deur is omgehangen is de garantie op vervallen. Echt waardeloos!!!

Uitstekend!

Uitstekende service. Machine draait al enige tijd zonder problemen.