Makkelijk te bestellen, snelle levering. Wist alleen niet dat het pakketje door de brievenbus zou gaan.

snelle reactie, vlotte levering, goede prijs

In het weekend besteld. Het was een aantrekkelijke aanbieding. Het is geleverd op de dag zoals afgesproken. Het product is netjes bezorgd.

Vreselijk!!

Ik had een puckababy slaapzak besteld op 24 Maart. Op de website stond toen dat deze op voorraad was en alles op voorraad zou de volgende dag in huis zijn. Na een week nog niks ontvangen te hebben maar eens een mail gestuurd, krijg ik te horen dat de slaapzak toch niet op voorraad was.. Bedrijf bood me aan te annuleren of een alternatief. Ik ben de moeilijkste niet en heb daarom mijn bestelling om laten zetten naar een andere kleur. We zijn nu weer bijna een week verder en heb nog steeds niks!! Ik had eerst de reviews moeten lezen want dan had ik waarschijnlijk ergens anders mijn aankoop gedaan.

Snelle verzending en goede kwaliteit! Dik tevreden.

Mail ontvangen hoe mijn aankoop is... product is na bijna anderhalve week nog steeds niet geleverd.

Zwaar teleurstellend, bestelling op 4-3 gedaan ter ere van de 1e verjaardag van mijn kleine nichtje. Op de website "Voor 23:59 besteld, volgende werkdag geleverd". Product was tijdens aankoop op voorraad. Inmiddels is het 12-3 en nog steeds geen enkel signaal dat het geleverd gaat worden.

Bestelling niet ontvangen

In eerste instantie gekozen om zelf op te halen in winkel, maar dat bleek niet dezelfde dag al te kunnen. Toen gevraagd om bestelling op te sturen, maar na meerdere malen telefonisch contact nog steeds niets ontvangen.

Zeer tevreden, snel geleverd en een super gaaf produkt

Super tevreden

Lëuke kinderstoel

Online een kinderstoel gekocht voor onze kleindochter. Ruime keus en snel geleverd. Zijn er heel blij mee.

Buggy met productie fout gekocht. Baby en tiener geven niet thuis.

Een buggy gekocht bij baby en tiener. Bij eerste keer gebruik, brak het rubberen 'voetensteuntje' doormidden! ( niet tussen de connectie metalen frame en rubber, maar het rubber doormidden) Foto gemaakt en naar klantenservice gemaild. Als reactie kreeg ik dat de servicemonteur de foto had bekeken en dat de conclusie was: Dit kon niet gebeuren bij 'normaal gebruik' en ' mogelijk was er meer gewicht aan te pas gekomen'. Mijn dochter is 2,5 jaar en ong 13 kilo. Zij zit stil in de buggy. Je zal ook wel ontzettend raar moeten doen wil je een stuk rubber doormidden krijgen. Het is gewoon een productiefout maar baby en tiener wijst alles af en komt ons op geen enkele manier tegemoet. Ik heb vaak artikelen bij jullie gekocht (oa stapelbed) en ik ben de boel niet aan het oplichten. Ik zal nooit meer wat bij baby en tiener kopen en het ook bij niemand aanraden.

Goede prijs en kwaliteit maar verzending niet op tijd

Heel tevreden met de prijs en kwaliteit van het product. Maar als je aangeeft dat je het op een dag wil laten bezorgen door postnl komt het niet op tijd aan. Ik had bezorgen op woensdag gezet, maar vervolgens werd het op donderdag bezorgd. Ze verzonden het pas op woensdag (had het maandag besteld)

Nogsteeds niets ontvangen

Mail over hoe mijn bestelde producten bevallen terwijl ik na een week nog niets binnen heb en bestelling nogsteeds staat op bezig met verwerken.

Super blij met de Adventure baby swing. Ik heb hem samen in elkaar gezet met mijn kleinzoon van 5 jaar. Dus heel simpel te monteren. Heerlijk zacht dekje erin. Zeer tevreden.

Superservice

Telefonisch heel vriendelijk en goed geholpen! Babybedje was niet leverbaar, we kregen direct alternatieven via de mail, prima service!

Beste Nancy Sluis, Ontzettend bedankt voor uw review! Wij vinden het super om te horen dat u zo tevreden bent met onze service. Wij zien u heel graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Niks ontvangen

Ik begrijp ivm de feestdagen dat het wat langer duurt met verzenden maar ik heb geen mail ontvangen met de voortgang van het pakketje

Beste Soraya, U had een box besteld die niet op voorraad was, er is aan u aangegeven dat er een levertijd op de box zat. Vanwege de levertijd heeft u ervoor gekozen de order te annuleren. Wij vinden het jammer om te zien dat u hierdoor een lage beoordeling geeft. Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Lange levertijd, wordt iets anders belooft in de winkel.

Wij hadden in oktober meubels besteld in de winkel voor onze babykamer. Op dat moment was het niet op voorraad , maar de mw. die ons hielp zei dat volgende week de voorraad komt met de des betreffende meubels. We zouden volgens haar die week dan ook een mail krijgen, voor de bezorging. Echter is het nu december en zijn de meubels nog steeds niet op voorraad. Als we bellen zeggen ze, jullie hebben order besteld dan kan het lang duren. Als ons van te voren niet beloofd was dat de meubels in oktober/november kwamen, dan hadden we nooit deze set gekocht. Ik ben in februari uitgerekend en eigenlijk hebben we helemaal geen zicht wanneer de meubels echt komen, omdat het elke keer een andere datum is als we contact opzoeken. Ik vind dit een slechte zaak, had in begin transparant geweest naar ons. Dan hadden wij zelf kunnen besluiten of we deze risico wilde. Of had bij wijziging ons gebeld. Aan compensatie wordt er ook niet gedaan. En het komt er op neer dat het onze fout is dat we in “order” hebben besteld.

Beste Andra, Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. De babykamer die u besteld heeft was inderdaad niet direct op voorraad, onze excuses dat er in de winkel een andere data aan u is doorgegeven dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik zie dat de babykamer inmiddels bij u bezorgd is, wij wensen u heel veel plezier met de mooie babykamer! Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

MEGA SLECHT

Mega slechte ervaring. Bugaboo Donkey 5 DUO kinderwagen besteld en er wordt een mono kinderwagen geleverd. Niemand die je verder wil helpen. Blokker stuurt naar verkooppartner baby en tiener mega store, en andersom. Uiteindelijk voelt blijkbaar niemand zich verantwoordelijk voor het verkeerd leveren van een product?? Wie gaat er met een oplossing komen of zijn wij de dupe van jullie fout en onderlinge miscommunicatie? Telefonisch door Baby en Tiener Megastore ontzettend brutaal en niet meehelpend te woord gestaan door Dagmar, onbeschoft!

Beste Mike, Er is aan u geprobeerd uit te leggen dat de kinderwagen verkeerd word weergeven op de website van Blokker, u heeft het bedrag voor een mono kinderwagen betaald. Er is aangeboden dat u er een uitbreidingsset bij kunt kopen of de kinderwagen retour kunt sturen. Daarnaast is het niet erg netjes dat u onze collega's uitscheld terwijl zij u proberen te helpen. Onze collega Dagmar heeft u op de juiste manier te woord gestaan. Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Onbetruwbaar adres

Bestelling via webshop. Door Baby en Tiener verkeerd geadresseerd en niet afgeleverd. Weigeren dit te herstellen en verschuilen zich met flauwe smoes achter bezorger. Maar daar heeft klant niets mee te maken. Is kwestie tussen hen en bezorger. Er is iets bij hen besteld (80 euro!) maar laten klant met lege handen en 80 euro armer zitten. Laat het hier niet bij zitten maar wil toekomstige klanten wel waarschuwen. Bezint voordat u hier een bestelling begint! Zou een betrouwbaarder leverancier zoeken...

Beste Ed, Wij hebben het niet verkeerd geadresseerd, er is contact met u opgenomen waarin werd aangegeven dat er een onderzoek voor u werd opgestart omdat de track en trace aangeeft dat het pakket bij u bezorgd zou zijn. Ook is er inmiddels aangegeven dat PostNL het pakket als vermist heeft verklaard en het bedrag aan u word teruggestort. Wij kunnen er helaas niets aan doen als de postvervoerder uw pakket kwijt raakt. Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Fantastisch!

Ben fantastisch geholpen aan de telefoon en bestelling (Sinterklaas cadeau) was op tijd geleverd. Mijn kleinzoon is heel met zijn cadeau.

Beste Sharlyn, Ontzettend bedankt voor uw review! Wat fijn dat het op tijd is binnen gekomen en dat uw kleinzoon er blij mee is! Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Onduidelijke website

Na bijna een maand wachten op mijn bestelling vertelt de medewerker dat “op voorraad” niet betekent dat het product voorradig is, maar dat er een showroom model aanwezig is… Erg onhandig dus en niet eerlijk gecommuniceerd.

Vreselijk slechte informatie voorhand

Bij het product word aangegeven op voorraad is de volgens dag in huis, op de site staat dan ook dat het product op voorraad is in de winkel in Sliedrecht.. dus daar heen gereden eenmaal daar is deze toch niet vanuit de winkel direct mee te nemen dan maar bestellen de verkoper verteld hierbij dat ze hoopt dat ze hem morgen en anders vrijdag kunnen bezorgen.. vervolgens kan je de volgende dag een bezorg afspraak inplannen voor over 20 dagen sorry maar je kan mij niet wijsmaken dat de verkoopster dit niet van te voren wist..

Amazing

Super nice quality, good price and fast delivery.

Dear Ahmad, Thank you for your review! With kind regards, Team Baby & Tiener

Practige lampen

Ik had de lampen al een poos op het oog. Nu heb ik ze en ik ben er zo blij mee. Het past helemaal bij m’n huisje

Beste Martine, Ontzettend bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat de lampen mooi bij uw interieur passen. Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

PERFECT!

Telefonisch contact gehad met Sandra, in 1 woord geweldig. Onwijs klantvriendelijk en oplossingsgericht! Mega blij met mijn bestelling en de afhandeling hiervan. Ik zou jullie aan iedereen aanbevelen. Nogmaals onwijs bedankt, jullie zijn super!

Beste Lisa, Ontzettend bedankt voor uw leuke en positieve review! Wij wensen u veel plezier met de producten en zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Echt n aanrader. Betrouwbare en snelle levering. Alles naar behoren.

Beste Anke, Ontzettend bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

1,5 week na bestelling en contact klantenservice nog niks ontvangen

Ik kan geen review geven want heb nog geen producten ontvangen. Na een week de klantenservice gemaild hierover schijnt een deel niet leverbaar te zijn. De slabbers zouden wel leverbaar zijn maar ook die heb ik 1,5 week na bestellen en 2 dagen na contact met de klantenservice nog niet ontvangen. Dus heel vreemd dat jullie wel om een review vragen over de producten want ik heb dus geen producten! Terwijl er staat voor 23h besteld andere dag in huis. Prima als dat niet kan maar doe dan niet die belofte of geen direct aan als iets niet leverbaar is.

Beste Abby, Een aantal producten die u besteld had waren niet voorradig, dit werd ook op de website weergeven. Doordat dit niet voorradig was werd uw order ook niet verzonden. Uiteindelijk is er een product uit uw bestelling gehaald en zijn de overige producten per post naar u verzonden. Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Marisstraat 23 3364 AZ Sliedrecht

Over Baby en Tiener Megastore

Bij Baby & Tiener Megastore vind je alles wat je nodig hebt voor tijdens de zwangerschap en voor de verzorging van je pasgeboren baby, peuter, kleuter en tiener. In onze grote Megastores in Sliedrecht en Capelle a/d IJssel vind je alle top merken onder één dak. Kom ‘ns langs en ontdek meer dan 260 kinderwagens van o.a. Joolz, Cybex, Stokke, Easywalker en Bugaboo die je die je kunt testen op onze testbaan! Ook staan onze productexperts van het autostoelen test center graag voor je klaar voor het beste advies voor onderweg. De grootste babykamerafdeling van Nederland vindt je bij onze Megastore in Sliedrecht. Kom inspiratie op doen en ontdek meer dan 85 verschillende babykamers die gestyled zijn volgens de laatste interieurtrends. Je scoort bij ons al een babykamer vanaf 119,- tot 1.999,-. Is je kleintje te groot voor het ledikantje? Ook op het gebied van tienermeubels ben je bij ons op het juiste adres. Onze showroom in Sliedrecht beschikt over de mooiste tienerkamers van Bopita en Woood. Wij zijn 7 dagen per week geopend. Kom snel een keertje langs en laat je inspireren door onze babywereld.