Practige lampen

Ik had de lampen al een poos op het oog. Nu heb ik ze en ik ben er zo blij mee. Het past helemaal bij m’n huisje

Beste Martine, Ontzettend bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat de lampen mooi bij uw interieur passen. Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

PERFECT!

Telefonisch contact gehad met Sandra, in 1 woord geweldig. Onwijs klantvriendelijk en oplossingsgericht! Mega blij met mijn bestelling en de afhandeling hiervan. Ik zou jullie aan iedereen aanbevelen. Nogmaals onwijs bedankt, jullie zijn super!

Beste Lisa, Ontzettend bedankt voor uw leuke en positieve review! Wij wensen u veel plezier met de producten en zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Echt n aanrader. Betrouwbare en snelle levering. Alles naar behoren.

Beste Anke, Ontzettend bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

1,5 week na bestelling en contact klantenservice nog niks ontvangen

Ik kan geen review geven want heb nog geen producten ontvangen. Na een week de klantenservice gemaild hierover schijnt een deel niet leverbaar te zijn. De slabbers zouden wel leverbaar zijn maar ook die heb ik 1,5 week na bestellen en 2 dagen na contact met de klantenservice nog niet ontvangen. Dus heel vreemd dat jullie wel om een review vragen over de producten want ik heb dus geen producten! Terwijl er staat voor 23h besteld andere dag in huis. Prima als dat niet kan maar doe dan niet die belofte of geen direct aan als iets niet leverbaar is.

Beste Abby, Een aantal producten die u besteld had waren niet voorradig, dit werd ook op de website weergeven. Doordat dit niet voorradig was werd uw order ook niet verzonden. Uiteindelijk is er een product uit uw bestelling gehaald en zijn de overige producten per post naar u verzonden. Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Te laat

Besteld met op voorraad de volgende dag binnen ging niet zoals beloofd. Werd 4 dagen later gebeld dat er iets mis was gegaan na mijn mail de 3e dag. Door medewerker goed opgelost en de 5e dag was mijn product binnen.

Beste Fia, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat het goed opgelost is, wij wensen u veel plezier met het product. Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Prima, handige stoel voor ons kleinkind.

Goedkope, mooie en handige stoel voor bij oma. Makkelijk in elkaar te zetten en fijn dat er ook een lage stoel van gemaakt kan worden voor als zij wat groter zijn.

Beste Ineke, Ontzettend bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Hele mooie praktische kinderstoel

Deze stoel is mooi om te zien, zeer gebruiksvriendelijk. Stevig, goed schoon te maken en blad heel makkelijk te verwijderen. 1 klein minpuntje: de stoel van hoog naar laag maken gaat met 4 schroeven.

Fijne stoel, erg goede service

Na ontvangst van de stoel bleek de toptether niet in de doos te zitten, na telefonisch contact de toptether de volgende dag alsnog geleverd

Snel en top

Wij hadden de nuna todl next besteld en deze is echt mooi optijd geleverd zeer snel ook in 2 dagen wel s’avonds besteld en op zondag dus dat is netjes. Ook netjes afgeleverd.

Beste Debby, Ontzettend bedankt voor uw review! Wij wensen u veel plezier met de mooie autostoel. Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Super ervaring en geweldige service

Ik ga hier zeker vaker bestellen

Goed.

Ik wachtte al een tijd op de bestelling, maar na ik gebeld had met jullie kreeg ik een alternatief aangeboden en werd mijn bestelling binnen 24 uur geleverd. Dankjewel!

Waardeloze klantenservice

Waardeloze klantenservice. In de winkel wel oké geholpen maar de klacht afhandeling is echt enorm slecht. Loopt nu al sinds juni maar mails worden gewoon niet op gereageerd. Flink geld uitgegeven bij jullie maar zou het niemand aanraden!

Beste Feray, Ik zie dat inmiddels uw klacht verholpen is en dat alle onduidelijkheden opgelost zijn. Wij wensen u nog veel plezier met de babykamer. Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Slecht

Ik heb mijn bed 29 augustus besteld. Op 21 september zou het matras weer geleverd zijn. Vervolgens moest ik wachten tot 13 oktober voor het werdt bezorgd. Ik bestel zulke dingen hier niet weer!

Beste Deveny, Bedankt voor de feedback. Ik zie dat u enige tijd heeft moeten wachten op het matras, het matras wat u besteld had was niet op voorraad waardoor het op een later moment werd bezorgd. Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Houden zich niet aan de voorwaarden

Bezeikte boel. - voor 23.59u bestel de dag erna bezorgd Of -als het artikel op voorraad is BINNEN 10 werkdagen bezorgd. Allemaal misleiding. Ik moet 3 weken wachten op mijn besteld product ondanks het op voorraad is. Dus trap er niet in & bestel ergens anders!!!

Fijne site met goede prijzen

Snelle service, goede prijssetting, duidelijke site, goede info

Beste Kelly, Ontzettend bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Geweldige winkel!

Wij bestelden een autostoeltje van Cybex, die op de website op voorraad was. Wij werden netjes gebeld met de mededeling dat het autostoeltje helaas niet meer leverbaar was. En wij kregen een nieuwer model aangeboden van hetzelfde merk, voor dezelfde prijs!!! Echt top service van jullie, hartstikke bedankt!!!!

Beste Cindy, Ontzettend bedankt voor uw review! Wij wensen u heel veel plezier met de mooie autostoel. Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Helemaal geweldig

Geweldige wipstoel! De standen zijn eenvoudig in te stellen met de soft touch bedieningspaneel. Er zitten verschillende ingebouwde muziekjes in, maar heeft ook de optie om je eigen telefoon aan te sluiten voor ander muziek, mijn dochter vindt het heerlijk om rustig te wiegen in de wipstoel en ik heb even snel mijn handen vrij om wat dingen te kunnen doen. Enig eventuele minpunt zou zijn de gordels, deze kunnen maar tot een bepaald formaat verkleind worden en dan zitten ze nog best ruim, vooral voor een hele jonge baby. Het zou ook fijn zijn geweest als de riemen kussentjes of iets hadden voor over de schouders om ze comfortabeler te maken.

Slechte uitleg en onduidelijke outlet

De outlet viel enorm tegen, van eventuele kinderwagen voorbeelden was er niet alles moest je via een doos aflezen. Onduidelijk waar je moest zijn & het geld van het ticket dat je zou terug krijgen was ook niet het geval.

Beste Priscilla, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de outlet. Wij hebben dit nog nooit eerder vernomen dus wij zullen dit meenemen voor de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Prettig!

Afgelopen week zijn wij door Ingrid heel fijn geholpen. We hadden een stokke stoel waarbij het blad was afgebroken. Dit was al die tijd al stroef gegaan. Gezien we hier geen ervaring mee hadden, dachten wij dat dit zo hoorde. In de winkel bleek dat dit veel gemakkelijker had gemoeten. Er werd met ons meegedacht en we kregen vriendelijk meteen een nieuw blad mee. Erg tevreden over deze service!

Beste Karlijn Beuningen, Ontzettend bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat uw klacht direct is opgelost! Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Klantvriendelijkheid staat vooraan en een zeer ruime keuze aan verschillende producten! Top!

Beste Daniel, Ontzettend bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Is heel leuk and handig

Is heel handig als jij alleen woont met een kleine kind.

Beste Sharmin Akter, Ontzettend bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Tijdig en snel dan verwacht

Tijdig dan anderen

Beste Rein, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Top winkel

Mooie winkel, veel keus, groot assortiment en behulpzame medewerker. Prijs kwaliteit ook goed.

Beste Mirfat Mahamed, Ontzettend bedankt voor uw review en het leuke compliment over onze winkel! Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Mooie winkel, goede service!

Vakkundig personeel, snelle levering.

Beste Joey, Ontzettend bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Enorm klantvriendelijk!

Zeer prettig geholpen bij baby en tiener. Er werd ondanks de drukte uitgebreid de tijd genomen om ons te helpen. De producten zijn van uitstekende kwaliteit en we zijn er dan ook erg blij mee!

Beste Rick Abrahams, Ontzettend bedankt voor uw review! Wij wensen jullie heel veel plezier met de aangekochte producten en zien jullie heel graag de volgende keer weer terug! Met vriendelijke groet, Team Baby en Tiener

Marisstraat 23

3364 AZ Sliedrecht

Over Baby en Tiener Megastore

Bij Baby & Tiener Megastore vind je alles wat je nodig hebt voor tijdens de zwangerschap en voor de verzorging van je pasgeboren baby, peuter, kleuter en tiener. In onze grote Megastores in Sliedrecht en Capelle a/d IJssel vind je alle top merken onder één dak. Kom ‘ns langs en ontdek meer dan 260 kinderwagens van o.a. Joolz, Cybex, Stokke, Easywalker en Bugaboo die je die je kunt testen op onze testbaan! Ook staan onze productexperts van het autostoelen test center graag voor je klaar voor het beste advies voor onderweg. De grootste babykamerafdeling van Nederland vindt je bij onze Megastore in Sliedrecht. Kom inspiratie op doen en ontdek meer dan 85 verschillende babykamers die gestyled zijn volgens de laatste interieurtrends. Je scoort bij ons al een babykamer vanaf 119,- tot 1.999,-. Is je kleintje te groot voor het ledikantje? Ook op het gebied van tienermeubels ben je bij ons op het juiste adres. Onze showroom in Sliedrecht beschikt over de mooiste tienerkamers van Bopita en Woood. Wij zijn 7 dagen per week geopend. Kom snel een keertje langs en laat je inspireren door onze babywereld.