beleefde en snelle bediening

Ze waren erg behulpzaam bij de bestelling, ik ontving de goederen snel en in perfecte staat. ze stuurden zelfs extra cadeaus. ze zijn zeer attent.

leuk en gepast kado

Komt snel en goed verpakt binnen. Uitpakken met een glimlach

Magisch

Ik kreeg het pakket en heb er 1 weggegeven. Het is een beleving om uit te pakken. Zo mooi en chique alles apart verpakt en overal je eigen naam er op dat voelt het speciaal.

Dank je wel! Super om te horen...

Vlotte levering, heel netjes verpakt. Kleine attentie bij de bestelling.

Echt een winkel die haar best doet

Ik heb een constructive eating bord gekocht voor mijn kinderen. Niet alleen was de prijs erg goed, het was ook erg leuk ingepakt toen het aankwam. Het was al een leuk moment met de kids samen om het uit te pakken.

Leuke website waar je alles netjes geordend terugvindt.

Vriendelijk en behulpzaam bij eventuele vragen.

Ruckzuck habe ich meine Bestellung erhalten

Ich muss ja mal sagen, dass die Leute aus unserem Nachbarland sowieso immer viel schönere Deco als wir haben. Dieser Schlüsselanhänger ist einfach nur total nice. Ich bin Mega begeistert und werde auf jeden Fall weiter in diesem Shop einkaufen. Über Klarna ist der Einkauf überhaupt kein Problem. Ware war sehr schnell da. Bezahlung total problemlos.

Vlotte en vriendelijke service!

Heel duidelijke communicatie en een snelle levering.

Elke bestelling is weer een feestje om weg te geven. Super leuk verpakt en snelle levering!

Het uitpakken is al een feestje

Mijn bestelling werd snel bezorgd. Alles was heel zorgvuldig en mooi ingepakt. De snoepjespot voor mijn kat en een sleutelhanger waren apart verpakt in heel mooi papier met een sticker met daarop de naam van mijn huisdieren. Voor mij was ook een cadeau bijgesloten. Een mooie beschermengel hangt nu aan mijn tas en een hele leuke kaars. Het is goed te merken dat alles met heel veel liefde en zorg is geregeld. Ik ga zeker vaker op deze website kijken.

Hallo Riet, ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling. En dat je er tijd voor hebt gemaakt om hem in te sturen. We zijn er heel blij mee. Heel graag tot een volgende keer.

Op tijd verzonden en supermooi ingepakt

Waanzinnig om te ontvangen

Mijn bestelling werd geleverd als een compleet feest. Het zat in roze papier met glitters, had een sticker met mijn naam erop, er zat een paperclip met een hartje bij en een houten hanger met een lieveheersbeestje erop. Zo mooi verpakt zeg! En ik had alleen maar 1 placemat besteld..... De hartjes paperclip, sticker met mijn naam (heel voorzichtig eraf gehaald) en de houten lieveheersbeestjes hanger heb ik bewaard. Ik ga absoluut nog eens shoppen!!

Dank je wel Yasmin, ook dat je alle kleine details hebt gezien bij je bestelling, super leuk. Graag tot een volgende keer

Veel originele cadeau's voor een mooie prijs.

Snel persoonlijk

Alles wat ik tot nu toe heb besteld is snel geleverd en met heel veel zorg en persoonlijk verpakt. Heel erg tevreden.

Super bedrijf

Altijd een snelle bezorging netjes verpakt. En een leuke kado’tje erbij.

Dank je wel Ankie! Super leuk om te horen en dank dat je de moeite hebt genomen een review achter te laten…

Nauw contact met het bedrijf en klantvriendelijkheid. Prachtige verpakking van artikelen.

Mijn ervaring met dit bedrijf was top!

Super kadootjes

Mooi ingepakt in een leuk tasje, heel fijn bestekje voor mijn zoontje gekocht. Ik kreeg ook een snelle reactie toen ik het wou ophalen. Goede service dus!

Mooie kadootjes en super service!

De kadootjes waren fantastisch verzorgt en mooi ingepakt. Fijne communicatie en alles is naar wens geleverd. Ga hier zeker weer bestellen!

Een feestje!

Wauw, hoewel de inhoud voor mijn zoontje bedoeld was, werd ik helemaal blij van het uitpakken! Wat mooi gedaan en huh.. zelfs een naamsticker met mijn eigen naam, hoe dan?! Heel erg leuk. Mijn zoontje was heel blij met zijn bord en placemat van Constructive Eating. En hier zijn ze gelukkig wél betaalbaar. Er zat zelfs een beschrijving op de placemat geplakt hoe je ‘m het beste weer in vorm kunt krijgen. Contactgegevens worden overal goed en duidelijk vermeld. Dat was in dit geval niet nodig, maar hoe irritant is het als je contact wil opnemen met een bedrijf en je kunt nergens een telefoonnummer of mailadres vinden.. En die leuke kleine extraatjes, zoals een wasknijpertje met Sint erop: geweldig! Verbeterpunten? Heb ik niet! Ik ga zeker vaker bestellen.

Leuke website waar je alles snel kan terugvinden.

Alles wordt snel geleverd in een mooi pakketje. Aangename verrassing bij het openen van het pakje. De bestelde artikelen worden met veel zorg ingepakt. In het pakketje zit een leuke attentie.

Bijzonder leuke cadeautjes!

Heel veel leuke ideeën op gedaan !

De cadeautjes die je besteld is een genot om te ontvangen. Ziet er heel verzorgd uit.

Uitstekende kwaliteit en super attent ingepakt!!!

Altijd snel verzonden, hele goede kwaliteit en met zoveel zorg ingepakt. Echt heel leuk om een persoonlijk cadeautje te verzenden

Snelle levering, goede correspondentie en erg mooi verpakt als kado.

Hele leuke webshop met veel persoonlijke en originele kado's en kant en klare kadopakketten. Het is echt een feestje om te ontvangen én om weg te geven.

Geweldige webwinkel

Ontzettende leuke mooie en verzorgde cadeautjes. Mevrouw van de webwinkel is heel erg benaderbaar en denkt mee als je een vraag hebt, of ergens niet uitkomt. Als extra zijn de cadeautjes geweldig origineel ingepakt met nog een extraatje erbij. En altijd op tijd! Prijs kwaliteit? De kwaliteit is stukken hoger dan de prijs. Een aanrader dus. Vriendelijke groet

Professor Bronkhorstlaan 13 3723 MB Bilthoven

06 512 306 56

Over SO SWEET Gifts & More

Bij ons vindt je gepersonaliseerde en/of een kant en klare kado'tjes. Voor iedere gelegenheid en voor elk thema.. Wij hebben een ruime keus. En...je kunt zelf een Giftbox samenstellen met artikelen uit de hele shop! De box alleen is al een kado'tje op zich: Wij bedrukken de box met de door jou gewenste naam en een gepersonaliseerde sticker. Je betaald alleen de box, het personaliseren is gratis: Onze service! Bij ons vindt je de o.a. de volgende merken: Sass & Belle, Rex London, de Kunstboer, PIP, Pets by Myrna, Zipp-it, Cotton baby, Funnies, Hip & Mama boxen, Les Déglingos, Wonder Domes, Greeting Boxes, Orange Toys, Paper Plane, Miekinvorm, My Flame, Hot Pink, Bunnies by the Bay, The Big Gifts, Constructive Eating, Lait et Miel, Green Goose, Haute Diggity Dog & nog veel meer! Je kunt je kado'tje ook rechtstreeks naar de ontvanger laten sturen. Inclusief kaartje met persoonlijke boodschap... Een gratis kaartje òf een uit ons assortiment. Je kado wordt altijd mooi verpakt!