Geweldige webwinkel

Ontzettende leuke mooie en verzorgde cadeautjes. Mevrouw van de webwinkel is heel erg benaderbaar en denkt mee als je een vraag hebt, of ergens niet uitkomt. Als extra zijn de cadeautjes geweldig origineel ingepakt met nog een extraatje erbij. En altijd op tijd! Prijs kwaliteit? De kwaliteit is stukken hoger dan de prijs. Een aanrader dus. Vriendelijke groet

Service gericht

Altijd netjes ingepakt. Komt onbeschadigd aan. En de levering is snel. Service is super goed

Snelle en nette levering, wel prijzig

Volgende dag in huis. Zeer netjes en persoonlijk ingepakt. Gekochte items waren wel prijzig.

Hoi Linda, dank voor je review. De door jou bestelde artikelen zijn van Constructive Eating, wij importeren dat speciaal uit Amerika. De shipping kosten zijn de laatste tijd enorm gestegen, net als alle grondstoffen. Dat zie je helaas terug in de prijs. Gelukkig kunnen wij ze nog als een van de goedkopere webshops aanbieden omdat we een kleinere winstmarge hanteren.

Professor Bronkhorstlaan 13

3723 MB Bilthoven

06 512 306 56

Over SO SWEET Gifts & More

Bij ons vindt je gepersonaliseerde en/of een kant en klare kado'tjes. Voor iedere gelegenheid en voor elk thema.. Wij hebben een ruime keus. En...je kunt zelf een Giftbox samenstellen met artikelen uit de hele shop! De box alleen is al een kado'tje op zich: Wij bedrukken de box met de door jou gewenste naam en een gepersonaliseerde sticker. Je betaald alleen de box, het personaliseren is gratis: Onze service! Bij ons vindt je de o.a. de volgende merken: Sass & Belle, Rex London, de Kunstboer, PIP, Pets by Myrna, Zipp-it, Cotton baby, Funnies, Hip & Mama boxen, Les Déglingos, Wonder Domes, Greeting Boxes, Orange Toys, Paper Plane, Miekinvorm, My Flame, Hot Pink, Bunnies by the Bay, The Big Gifts, Constructive Eating, Lait et Miel, Green Goose, Haute Diggity Dog & nog veel meer! Je kunt je kado'tje ook rechtstreeks naar de ontvanger laten sturen. Inclusief kaartje met persoonlijke boodschap... Een gratis kaartje òf een uit ons assortiment. Je kado wordt altijd mooi verpakt!