Heel fijn ervaren super lieve en fijn mensen

Super winkel

Als je vragen hebt kun je bellen en krijg je goeie uitleg.

Goede producten en snelle levering.

uitgebreid assortiment

Heel fijn dat je alles van Urban ook bij deze Nederlandse groothandel in nagelproducten kan vinden

Altijd goed!

Ik vind nagel inkoop heel erg fijn doe altijd mijn bestelling hier! Ze zijn behulpzaam en vriendelijk altijd tevreden zeker een aanrader!

Goede producten en snelle levering tevreden

Altijd de bestellingen op tijd en altijd netjes ingepakt.

Een fijne ervaring

Al een tijdje in twijfel om gellak of biab te laten doen op mn nagels. Maar vind het zoveel geld voor die paar weekjes. Nu de stoute schoenen aangetrokken om het zelf te proberen. 'Als een ander het kan, kan ik het toch ook zelf?'. Ik ben ruim tevreden over de producten! Heel prettig mee te werken!

Gewoon juiste site ok te bestellen

Ik ben er blij mee om bij jullie te bestellen

duur maar goed

Goede tioservice

Goede topservice

Snelle levering en goed advies!

Groot assortiment. Fijne chat mogelijkheden om vragen te stellen en krijg je gelijk antwoord. Super fijn online bestellen bij jullie.

Top bedrijf goede service vriendelijke medewerkers

Wordt altijd uitstekend geholpen en pakketjes komen altijd correct aan prima gewoon

Snelle service, goed verpakt, goede info

Snelle levering, goed verpakt, de producten zijn mooi en goed, top!!

Goede services..snelle levering.

Behulpzaam en snelle service

Bij vragen over producten of een behandeling krijg ik altijd zeer snel antwoord, en de hulp in de winkel is altijd.zeer goed!

Goede service en snelle levering

De bestelde producten worden altijd vlot geleverd en de informatievoorziening is prima in orde evenals de kwaliteit

Uitstekende service, ze laten netjes weten als er iets niet is en lossen het netjes op

Zeer goede service

Vriendelijk, snelle levering en staat open om advies te geven

Altijd vriendelijk geholpen in de winkel en bestellingen online altijd snel geleverd.

Snelle en goede service

Of je nu daar bent of via internet een bestelling plaatst, je wordt daar top geholpen en via internet loopt ook alles prima. Geen gemopper dus

Goede kwaliteit en snelle levering

Al meerdere keren bij Nagelinkoop.nl besteld en zeer tevreden. De prijs/kwaliteitverhouding is goed. Medewerkers zijn klantvriendelijk, je wordt er goed geholpen. De levering is snel, ligt er wel aan welk bedrijf er bezorgt.

Heel veel keus en altijd een snelle bezorging! Geweldige mooie nagellak kleurtjes, lekker alles uitproberen, top!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.