Snelle en goede service en verzending

Leerzame workshop

Workshop summer feet gevolgd. Elisa die de workshop geeft legt goed en duidelijk uit en neemt de tijd om je het te leren.

Tot bedrijf en super mooie service

Super bedrag! Reageren snel en helpen super goed met het juiste advies

Heel tevreden

Overzichtelijke webshop met goede kwaliteit producten. Snelle levering en al koop je maar 1 artikel dan krijg je er een leuk glittertje bij.

Snelle levering en goed assortiment

Mijn eerste keer bij Nagelinkoop is een goed ervaring. Prima producten en goed verpakt aangekomen. Ik zal deze winkel zeker onthouden voor een volgeden keer.

Super snelle levering en er zat een verrassing bij mijn bestelling daar ik zeer verrast door was

Super snelle levering en tot mijn verbazing zat er een leuke verrassing in mijn pakket. Vond dat super leuk.

Nu 2 of 3x besteld en altijd zeer behulpzaam, mooie producten voor mooie prijzen. Goed en snel verpakt en verzonden met een persoonlijk berichtje. Zeker het aanbevelen waard!!

Toppertje

Makkelijke site om te bestellen Snelle levering

Leuke website met veel informatie. Snelle levering

Top zaak goede service

Vriendelijk en behulpzaam en goede service

Goede site, produkten én uitleg over de produkten. Wel jammer dat ik het niet voor elkaar krijg om meer dan 3 produkten in mijn verlanglijstje te zetten.

Top producten en service !

Top producten en service !

Altijd goed voor elkaar

Mijn bestelling zijn altijd keurig compleet en de producten zijn goed van kwaliteit. Mocht je een vraag hebben helpen ze je graag en je krijgt altijd een leuk extraatje bij je bestelling

Gezellig team en goede service

Top producten goede kwaliteit

Prima product, snelle levering

Tip: in plaats van nrs een kleurvoorbeeld bij de flakes plaatsen zodat je kunt zien welke kleur je wilt aanschaffen

Super snelle levering en uitgebreid assortiment

Altijd erg tevreden, goede communicatie en snelle levering. Top webshop!

Enthousiast, vriendelijk en zeer bekwaam

Mooie leerzame lessen gehad! Lief en behulpzaam bij alle vragen en/of problemen. Ze zijn meedenkend en hebben verstand van zaken. Prachtige snoepjes paradijs voor iedereen!

Gewoon goed

Mocht er iets een keer niet goed zijn gegaan wordt dat opgelost Bij de laatste bestelling gevraagd deze later te bezorgen ivm vakantie ook dat is helemaal gegaan zoals ik gevraagd had

Goed bedrijf

Dit bedrijf is goed bezig betaalbare producten en snelle levering

Goed en snel

topservice van super toffe mensen

bestellingen worden super snel uitgevoerd en bij vragen krijg je ook altijd hulp Enkel met de leveringsfirma (zeker gls) zijn de afspraken niet altijd correct. Bij mijn laatste bestelling had ik aangevinkt om de maandag te leveren en ik heb mijn bestelling ontvangen dinsdag in de late avond. Maar daar kan Nagelinkoop niet veel aan doen natuurlijk.

Toppers!

Leuke winkel, vriendelijke mensen en altijd alle tijd voor vragen en advies.

Kwalitatief goede producten makkelijk vindbaar, duidelijke website

Kwalitatief goede producten makkelijk vindbaar op duidelijk gecatachoriseerde website.Altijd cadeautje bij elke bestelling Goed bereikbaar, vriendelijk bij vragenmet vlotte afhandeling.

Veldoven 17

8271 RT IJsselmuiden