Topbedrijf

Topbedrijf Ervaring klantgericht En super contact met Rick Pennewaard

Beste Alle Martem, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent! We streven ernaar om onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen en te woord te staan. Bedankt voor het schrijven van deze review. Met vriendelijke groet, Jongeneel Verpakkingen

Altijd top geregeld

Beste Femke, Wij zijn erg blij om dit te horen! Met vriendelijke groet, Jongeneel Verpakkingen

Fijne samenwerking.

Contact gehad met klanten sevice,kon niet inloggen maar samen probleem opgelost. Hierna orde geplaats op goede vrijdag en geleverd op dinsdag na pasen. Super geregeld,ook voor de kleine ondernemer.

Beste M.J Reijmerink, Wij zijn heel blij om te horen dat u zo tevreden bent met onze service. Wij doen ons best om iedereen zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Jongeneel Verpakkingen

Uitstekend geregeld!

Bestelling in de ochtend geplaatst. Betaling was niet goed doorgekomen, maar wel bij mij afgehouden. Mail met afschrift gestuurd, en meteen werd alles in gang gezet. Ik had mijn bestelling de volgende morgen al binnen. Alles was netjes verpakt. Super goed geregeld dus!

Beste Suzan, Fijn om te horen dat alles is goedgekomen. Wij staan ervoor om onze klanten zo goed en spoedig mogelijk te helpen. Fijn dat dit weer gelukt is. Met vriendelijke groet, Jongeneel Verpakkingen

Duidelijk en compleet

Altijd bestellen via duidelijke website met correcte voorraden. Levering en facturering ook altijd volgens afspraak! Volledig tevreden klant (al jaren)

Beste, Super fijn om te horen! Wij zijn blij om te lezen dat u al jaren een tevreden klant bent! Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Jongeneel verpakkingen

Super geholpen!

Super geholpen!

Beste Alvaro, Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent. Graag tot de volgende keer Met vriendelijke groet, Jongeneel verpakkingen

Super gewoon, ik kende jullie van Kaatje Jans al en was altijd tevreden over de producten. Alleen zou ik graag in het vervolg de rechthoekige bakjes van 250cc in het zwart willen. verder was alles perfect in orde.

Beste Wilko Theunissen, Fijn dat u zo tevreden bent! Het rechthoekige bakje van 250cc in het zwart hebben wij gewoon op voorraad. Hierbij het artikelnummer: 444824 en de link: www.jongeneelverpakking.nl/NL/ds-à-1000-pp-bak-rechthoek-zwart-250-cc Met vriendelijke groet, Jongeneel Verpakkingen

Superrr

Goede service snelle levering

Totaalservice

Echt een fijne winkel ruim assortiement altijd goed en vriendelijk geholpen.

Fijne leverancier

Mooi assortiment, fijn personeel met kennis van zaken en goede service. (Kom daar nog maar eens om)

Heel netjes geholpen, een oplossing gevonden

Ik was na het bezoek van de website toch maar gewoon naar de winkel gegaan. Ik had 5 kleine en 6 grote kerstpakket dozen nodig. De winkel is mooi opgebouwd. Netjes geholpen. Eigenlijk was het minimale aantal voor afname 10 stuks of zelfs 25st. Ze hebben gebeld en gekeken of ze me toch kunnen helpen. En ja het is gelukt. Ik heb zelfs dezelfde uiterlijk grote als kleine kerstpakket dozen kunnen kopen. Ik ben de verkoopster heel erg dankbaar, voor haar doorzettingsvermogen om mij als klant tevreden de deur uit te laten gaan. Enige tip nog: misschien handig om te vragen of ik nog vul spul nodig heb voor in de kerstpakketten en of ik tape heb om de dozen dicht te plakken. Fijne feestdagen allemaal bij Jongeneel verpakkingen!!

Super vriendelijk super snel

Uitstekend!!!

Prachtig mooie winkel, warm bad!

Zeer mooie winkel. Ik kreeg een zeer warm welkom van de dames aanwezig. Ze komen bij mij zeker bovenaan de lijst.

Goede service en vriendelijke medewerkers

Goede service, als iets niet goed is dan regelen ze dat meteen. Vriendelijke mensen aan de telefoon en snelle levering.

Zeer goed geholpen en erg vriendelijk personeel!

Ze denken super goed mee met bepaalde dingen. Zorgen dat je niet overbodig besteld. Zeer vriendelijk personeel!

Gewoon weer prima

Kom regelmatig voor mijn verpakkingen en eet gewoon prima geholpen…

Persoonlijke en fijne service

Netjes geholpen Enthousiast correct Jongeneel is altijd top

TOP superveel keus en super service

Mooie en ruime showroom, heel veel verschillende producten sfeervol en goed gepresenteerd!!!

Fijne ervaring

Kunnen het bedrijf al langer, in de showroom mag je lekker rondneuzen en ideeën opdoen, groot assortiment en toen het nodig was fijn geholpen ! Wij hadden deze keer niet veel nodig, maar toch leuk geholpen

Positief. Er zijn eigenlijk nooit problemen.

Toen er een keer een probleem was werd er niet goed naar mij geluisterd.

Vriendelijk en zeer behulpzaam

Zonder afspraak de showroom bezocht. Het product dat ik wilde kopen leek in eerste instantie niet aanwezig. Echter na wat speurwerk in het voorraad bestand had de medewerkster succes. Nadat zij terug kwam uit het magazijn, bleek de maatvoering net wat afwijkend. Maar er werd niet opgegeven. Een medewerker van kantoor werd er bijgehaald en na nieuw speurwerk werd het juiste product gevonden en gehaald. Al met al wel 20 minuten werk voor een product van ca €1,50 per stuk. Allervriendelijkst werd ik na mijn aankoop bedankt "en graag tot een volgende keer". Toppunt van klantgerichte arbeid.

Klantgericht,goede service

Super klant vriendelijk

Mooie showroom, goed geholpen, prima product.

Ondanks de drukte vriendelijk en efficiënt geholpen in de showroom opzoek naar het juiste product, ik kon het ook direct meenemen. En een zware doos is netjes voor mij in mijn auto gezet. Fijne service.

Gewoon goed

Altijd weer leuk om Gert Jan te zien en te spreken

Meridiaan 9 2801 DA Gouda

Over Jongeneel Verpakkingen

Jongeneel Verpakkingen is een familiebedrijf en sinds 1893 gevestigd in Gouda. Zij beschikt op de Meridiaan 9 over een showroom van circa 450 m2 en een magazijn van 2000 m2 (12 meter hoog) waar tussen de 8.000 en 9.000 verschillende artikelen op voorraad liggen. Ten slotte is dat ook de taak van een groothandel. Naast deze locatie beschikt zij voor bulkvoorraad over nog een magazijn van 800 m2.