Prettig contact en goede artikelen

Prettig contact en goede kwaliteit artikelen

Duurt lang

Lang

Geachte Staac, Bedankt voor uw beoordeling! Mag ik vragen wat u lang vindt duren? Zodat wij wat met uw feedback kunnen doen. Hoor het graag!

Excellent

Netjes geregeld altyd

hele goede service!

Heel fijn contact met de medewerkers , snelle levering en goede service!! Heel tevreden.

Top service!

Ik word altijd zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Er wordt ook altijd meegedacht om tot het juiste eindresultaat te komen. Vanaf het eerste contact tot aan de levering verloopt alles zoals je wenst als klant. Zeer tevreden over dit mooie familiebedrijf!

Site goed contact goed zending goeg

Snelle en goede service, top producten

Wij bestellen jaarlijks vele cadeauverpakkingen voor de kerst, bv. wijnkisten met bedrukking. Altijd top kwaliteit tegen een juiste prijs!

Alle hulp gekregen Top service

Betrouwbaar

Goede kwaliteit

Altijd vriendelijk en meedenkend . Een service waar veel winkels een voorbeeld aan kunnen nemen. Maar Peter gaan we missen! , die nam altijd de tijd voor je en super aardige vent.

Top service en meedenkend

Goede prijs kwaliteit verhouding

Altijd behulpzaam, vriendelijk en snel

De service is altijd goed. Iedereen is behulpzaam, vriendelijk en de bestelling wordt altijd op tijd en netjes bezorgd.

Zeer tevreden en uitstekend geholpen. Heel goede service.

Snelle levering, goede service én klantvriendelijk

Ruime showroom met hartelijk ontvangst. Breed assortiment en volop keuze in seizoenartikelen.

Proactieve persoonlijke service zonder vervelend te zijn

Contact hebben met Jongeneel is nooit ingewikkeld! De contactpersoon (Rick Pennewaard) is zo’n beetje altijd door mij als klant te bereiken en verrast mij als ondernemer soms nog wel eens door bijvoorbeeld een goede ingeving die hij ‘s avonds krijgt direct door te appen, wat mij een enorm goed gevoel geeft als klant zijnde dat er zelfs in vrije tijd nog aan de klant wordt gedacht en niet moeilijk gedaan wordt over werktijden en uren. Ook de collega’s (zeker ook de chauffeur(s)) zijn ook allemaal vriendelijk en duidelijk in hun communicatie. Wanneer je vraagt of ze kunnen bellen voor een exacte tijd van een levering wordt dat ook keurig gedaan. Kortom, persoonlijke en uitstekende service+ waarbij ook nog eens goede producten worden geleverd op uiterst vriendelijke wijze!

Vriendelijke personeel en heel erg goed geholpen :)

Ik ben ontzettend goed geholpen met een oplossing voor de verpakking van mijn product. Daarnaast heb ik gelijk heel veel nieuwe ideeën opgedaan.

Mooie Winkel

Goede spullen en uitstekende service

Meridiaan 9

2801 DA Gouda

Over Jongeneel Verpakkingen

Jongeneel Verpakkingen is een familiebedrijf en sinds 1893 gevestigd in Gouda. Zij beschikt op de Meridiaan 9 over een showroom van circa 450 m2 en een magazijn van 2000 m2 (12 meter hoog) waar tussen de 8.000 en 9.000 verschillende artikelen op voorraad liggen. Ten slotte is dat ook de taak van een groothandel. Naast deze locatie beschikt zij voor bulkvoorraad over nog een magazijn van 800 m2.