Laden reviews...
Laden reviews...
185 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews prijzen steeds het vriendelijke personeel, deskundigheid en de uitnodigende winkelervaring. Er is sprake van een ruime selectie en goede kwaliteit tegen een scherpe prijs. Klanten waarderen snelle levering en heldere communicatie bij online bestellingen en retouren. Over het algemeen blijft de winkel positieve indruk achter en voelt men zich gewaardeerd als klant.
Goede maat en keurig ingepakt en bezorgd!
Beveelt aan
7 October 2025
Marian
Beneden Leeuwen
Gastvrij, ter zake kundig, fijn!
Beveelt aan
4 October 2025
Galjé
Tiel
Mooie merken, vriendelijke service, eerlijk advies en de keuze is reuze! Van jassen tot schoenen en van een sportieve trui tot feestkleding; voor alles kom ik bij Blijdesteijn. Ook m'n moeder, vriend en vriendinnen komen al jaren met veel plezier winkelen. We zijn met gemak een paar uur in de winkel: altijd gezellig en koffie met gebak staat altijd klaar. Kortom: Mijn Lievelings!
Beveelt aan
4 October 2025
Diane
Renswoude
Heel kundig en tot een prachtige eindresultaat gekomen, TOP.
Beveelt aan
1 October 2025
Ina van Nieuwamerongen
VEENENDAAL
De winkel is voor mij te ver om een indruk te krijgen...wie weet ooit. Blijdesteijn mode, de naam zegt het al. Ik wordt blij dat het produkt snel en goed verpakt geleverd is ..super, dank hiervoor.
Beveelt aan
1 October 2025
Tonny
Amstelveen
Gelijk aangesproken op een vriendelijke manier. Ontvangst met koffie en gebak, dit is erg waardevol en attent. Goed begeleid met aan en uitkleden. Het kijken naar accesoires om het plaatje compleet te maken is ook fijn.
Beveelt aan
24 September 2025
Greta Hazeleger
LUNTEREN
Ik hebt afgelopen maand voor het eerst bij jullie een bestelling geplaatst, En die kwam netjes aangeleverd! Was erg verrast! Bedankt hiervoor! Zo netjes in gepakt! En zag er ook goed uit .
Beveelt aan
17 September 2025
Marianne
Zaandam
Wat leuk om te horen! Dankjewel voor je mooie woorden. Fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling – daar doen we het voor!
Zeer snelle en heel vriendelijke respons en het pakketje werd ook heel snel geleverd. Top service!
Beveelt aan
17 September 2025
Veerle
Sint-Niklaas
Dankjewel voor je fijne bericht! Super om te horen dat alles zo vlot verlopen is – we helpen je graag weer de volgende keer.
Snelle levering en heel fijn ook goed ingepakt. Zo belangrijk.
Beveelt aan
15 September 2025
Ingrid
Capelle aan den IJssel
Dankjewel voor je feedback!
Zeer correcte en snelle afhandeling van mijn retourzending.
Beveelt aan
11 September 2025
W Meijerink
Dordrecht
Dankjewel voor je bericht! Fijn om te horen dat je retour zo soepel is verlopen!
Top zaak, keurig ingepakt....zeer goede service en een snelle levering!
Beveelt aan
10 September 2025
Ing
Hellevoetsluis
Wat een mooi compliment, dankjewel! We zijn blij dat je zo tevreden bent met onze service en levering.
Dank voor het mooie jasje, bijna nergens te krijgen maar jullie hadden het, met royale korting, erg blij mee!
Beveelt aan
10 September 2025
Arja
Amersfoort
Wat geweldig om te horen! Fijn dat je bij ons precies het jasje hebt gevonden dat je zocht én ook nog met een mooie korting. Heel veel plezier ermee!
Alles goed gegaan met mijn bestelling, en mijn aankoop prima kwaliteit (ook voor mijn portemonnee!!!!)
Beveelt aan
7 September 2025
Clementa
Kortenhoef
Fijn om te horen. Veel plezier ermee!
Tevreden over aankoop en levering proces
Beveelt aan
7 September 2025
Erik
Den Bosch
Dankjewel voor je reactie! Goed om te horen dat je tevreden bent over zowel je aankoop als de levering.
alles goed verzorgd
Beveelt aan
5 September 2025
plonie Boer
Gouda
Dankjewel! Fijn dat alles naar wens is verzorgd dat horen we graag.
Perfect
Beveelt aan
3 September 2025
Olga
Harderwijk
Dankjewel! Wat fijn om te horen dat alles perfect is verlopen.
wij zijn prima en super leuk geholpen door verkoper en verkoopster van Blijdesteijn. Namen alle tijd voor ons en hebben een schat aan kennis. Zijn vriendelijk en behulpzaam en zoeken net zo lang tot de juiste outfit gevonden is....geweldig.
Beveelt aan
30 August 2025
paul
Ede
Wat een prachtig compliment, dankjewel! We geven onze klanten graag alle tijd en persoonlijke aandacht, en het is fijn om te horen dat dat zo gewaardeerd wordt. Heel veel plezier met jullie nieuwe outfit!
Ik heb een broek besteld. De andere dag was hij al geleverd. Helaas was de kleur niet wat ik dacht. Ook het terugsturen en het terugstorten van het betaalde was binnen een paar dagen geregeld. Complimenten!
Beveelt aan
26 August 2025
Coby
Zwijndrecht
Dankjewel voor je fijne woorden! Jammer dat de kleur niet helemaal was wat je verwachtte, maar goed om te horen dat het retourneren en terugbetalen zo soepel is verlopen
Gemakkelijk online bestellen Snel in huis
Beveelt aan
22 August 2025
Dian
Heerewaarden
Een winkel en team waar je trouw aan blijft want ze hebben niet alleen goede kleren maar vooral de service maakt het kopen een hele prettige klantervaring!
Beveelt aan
15 August 2025
Derk
Amsterdam
We vinden het fijn om te horen dat onze service het verschil maakt. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!
Alles netjes en snel geleverd, top !
Beveelt aan
10 August 2025
Nelleke
Yerseke
Met mijn maat altijd moeilijk om mooie passende kleding te vinden, hier is het geen probleem.
Beveelt aan
9 August 2025
Leida
Veenendaal
Super kontakt gehad snelle levering
Beveelt aan
8 August 2025
Ria
Zaltbommel
Voor drie bruiloften moesten we op pad en na 4 jurkjes online te hebben besteld wat allemaal niet paste, heb ik met mijn vriend een pasafspraak gemaakt. We zijn super geholpen en beide geslaagd voor alle drie de bruiloften. Ook heeft onze kleine meid van 6 maanden mee gekeken. Heerlijke koffie en gebak erbij! Ook een kleine aanpassing in 2 kledingstukken wordt op de locatie uitgevoerd en met het ophalen van deze kledingstukken word je herkend en nog verder geholpen. Echt een top service waar je écht gezien wordt en persoonlijk geholpen.
Beveelt aan
6 August 2025
Denise
Ede
Dankjewel voor deze mooie woorden! We hebben genoten van jullie komst en vinden het geweldig dat jullie zo tevreden zijn. Heel veel plezier op alle bruiloften en tot snel!
Warme groet,
Blijdesteijn Mode
Voor het eerst bij u in de winkel Wat een prachtige kleding en mooie winkel Met mijn maat 46-48 kan ik eigenlijk niet terecht in de standaard winkels maar bij u was een merk die ruim valt, weet naam niet meer! Dus kom zeker nog eens terug Werd heel vriendelijk geholpen, complimenten aan u personeel. Sfeer heel vriendelijk en gezellig Tot ziens zal ik maar zeggen.
Beveelt aan
2 August 2025
Henny
Dordrecht
“Style never goes out of fashion”
Al bijna twee eeuwen lang, sinds 1833, zijn wij dé plek voor modebewuste mensen die houden van kwaliteit en persoonlijke service in een warme sfeer. Een dagje bij ons is een dagje uit, een moment om te genieten en inspiratie op te doen. We ontzorgen jou van a tot z door gebruik te maken van onze kennis en ervaring.
We zijn een echt familiebedrijf en dat voel je aan alles. Wij als zesde generatie staan inmiddels aan het roer en we zijn trots op onze geschiedenis.
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Kleding, Fashion
Overige bedrijven