Prima op ingespeeld

Ik heb met de firma gebeld en gevraagd welke stropjes ik moest bestellen voor mijn al paar jaar oude Contour suikermeter. Gelijk werd gevraagd om een foto van het apparaat te sturen. Na toezending kreeg ik gelijk een mail terug met het advies. Om te proberen heb ik meteen 1 doosje besteld wat snel en goed verpakt werd geleverd. Al met al een prima kennismaking door de goede benadeling door mevrouw Nouwen. Een reden om voor vervolgbestellingen bij deze firma te blijven.

super service

stond verkeerde product, maar is netjes afgehandeld

Zoals het hoort

Altijd goed.

Mijn ervaring is uitstekend, goede hulp en dezelfde dag verzonden. En keurig verpakt. Kan niet beter. Top zaak.

Uitstekend verlopen bestelproces tot levering

Binnen een paar dagen ontving ik mijn bestelde Caresens N 50 op mijn adres. Wel vind ik de leveringskosten hoog !

Hartelijk dank voor uw mooie review. We begrijpen dat u de € 4.95 aan verzendkosten wellicht wat hoog vindt, maar helaas moeten wij ook mee met de verhogingen die door de vervoerders berekend wordt. Had u ook gezien dat bij een bestelbedrag vanaf € 40,00 euro de verzendkosten helemaal gratis zijn (binnen Nederland)?

zeer goed

vlotte levering

Goede afwerking bij probleempje

Een telefoontje en het probleem werd opgelost.

Van begin tot eind alles perfect. Chapeau!

Snelle verzending .uitstekende klantenservice

Ik heb teststrips besteld De volgende dag kreeg ik het binnen Ik had twijfels over een van de producten en schreef naar de klantenservice En binnen een dag kreeg ik het antwoord Ik ben tevreden van de kwaliteit van de producten Bedankt Shopvoorgezondheid

Fijn geholpen. Juiste uitleg en meedenken over de producten wat in mijn ruimte past. En snelle service.

Snel bestellen en volgende dag in huis.

Levering goed maar geen nota.

Levering goed maar geen nota en die heb ik nodig om te declareren. De vorige keer ook geen nota toen gebeld en als nog gekregen. Zal dus weer moeten bellen, maar waarom niet mee sturen. Groet Marianne.

Juiste levering

De weegschaal is geariveerd. Eenvoudig in te stellen, ziet er goed uit en lijkt betrouwbaar. Net ontvangen dus dat moet nog blijken.

Betrouwbaar

Snelle levering, goede kwaliteit.

Snelle verzending! Blij mee!

Snelle levering en een goede prijs

De bestelling via de voordeelshop van CZ verliep een beetje omslachtig. Na de bestelling werden de batterijen snel geleverd en met een correcte informatie over het moment van afleveren.

Snel ontvangen

Twee EHBO setjes besteld. Snel ontvangen volgens afspraak en goed op de hoogte gehouden over de levering. Wel jammer dat de basic set maar een houdbaarheidsdatum tot en met februari 2025 is maar goed half jaar. De family set heeft wel een houdbaarheidsdatum van februari 2026

Goede concurrerende prijs en zeer snel geleverd

Goed product voor een goede prijs.

Met dank voor de goede service.

Prima.

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Ik heb nog niet zoveel ervaring maar tot nu toe alles prima verlopen

geweldig

snel, goeie producten voor een eerlijke prijs

Uitstekend en betrouwbaar

Snelle levering tegen goedkoopste prijs van betrouwbaar gezondheidszorg apparatuur zoals glucose meters en toebehoren. Hartstikke blij mee!

komt prachtig op tijd alles goed geregeld

komt prachtig op tijd alles goed geregeld tot de volgende keer

In één woord goed!

In één woord goed!