Duidelijk en goed!

Surfen, en zoeken naar iets, En vervolgens scherp geprijsd tegenkomen op deze site. Even een paar meer besteld als nodig, Want de verzendkosten vervallen boven een drempel. Vervolgens na betalen meteen bevestiging gekregen en de volgende dag al de bestelde producten.

Fijn, meedenkend personeel.

Niets is teveel.

Het was in orde.

Het was in orde

Top bedrijf.

Jammer genoeg niet juiste batterijen ontvangen, echter direct snel en efficiënt teruggenomen en gecrediteerd. Complimenten. Hoop dat er snel de juiste aanwezig zijn daar de prijs echt concurrerend is. Tom.

Grandioos behulpzaam

Ik kreeg een mevrouw die was echt geduldig met mij,ze begreep dat ik aangedaan was over mijn te horen diabetes En ik zei dat de ondersteuning mij iets had aangeraden ze hielp mij meteen en zocht ook de goede aanvullingen die ik nodig had ze loodste me met veel geduld en vriendelijkheid door het geheel Heeft me zelfs een mail gestuurd zodat ik een goede keuze kan maken voor de toekomst Geweldig dus dank je wel daarvoor groeten Rea van Uden

Product voldoet ruim aan verwachtingen.

Product voldoet ruim aan verwachtingen.

Snel en correct

Snel en correct

dit is zoals het moet dank u

H

Kwaliteit batterijen wordt minder naarmate ze ouder worden

Bestellen en leveren gaat perfect. Echter de kwaliteit van de batterijen wordt minder. In het begin gaan ze zo'n 7 dagen mee maar naarmate de voorraad slinkt neemt de duur af naar soms maar 1 a 2 dagen Dan is de prijs ineens niet meer zo interessant.

Super goede service.

Prima service Ik had zelf de verkeerde batterij besteld en moeite met retour zenden en als service zonden jullie alsnog kosteloos de goede batterij. Dat vind ik vandaag de dag een uitstekende en onverwachte top services. Mijn dank daarvoor.

Heel goede service en producten

Ik ben heel tevreden over jullie organisatie. Goede uitleg, snelle verzending, heel goed product. Problemen met de bezorging, dat lag niet aan jullie. Dat werd wel door jullie heel goed opgepakt. Zeer tevreden!

Correct geleverd

Goede ervaring

Keurig te woord gestaan

Probleem is ter plekke opgelost. Medewerster heeft eenzelfde apparaat opgezocht en samen met mij de procedure doorlopen. Uitermate vriendelijk en behulpzaam. Chapeau!

Snelle levering, goede prijs en snelle levering.

Tot nu toe alles oke.

Snelle service en levering

Zie hierboven

Fijn artikel, snel geleverd

Hometrainer gekocht, levering was snel. Echter heb ik veel moeite om dit product inelkaar te zetten. Ik ben alleen en heb meerdere buren al om hulp gevraagd maar geen van allen durft het aan of wil gewoon niet helpen, mijn hometrainer staat dus nog steeds in doos. Hebben jullie niet een techneut die me kan helpen ?

Beste Frederika, Heb je hier ook al contact over opgenomen met onze klantenservice? Wij hebben geen techneuten die aan huis komen, maar als u even contact met onze klantenservice opneemt en uw bestelnummer vermeld, dan weten wij om welk product het gaat en kunnen wij kijken of en hoe wij u kunnen helpen.

Behulpzaam, vriendelijk en snelle nette verzending

Het was de eerste keer en de producten zeer verzorgd naar mij verzonden. Later nog telefonisch contact gehad en werd heel positief behandeld. TOP

Levering snel en duidelijk

Na de bestelling snel en met duidelijke informatie geleverd.

Zie onder .

Goed is Goed !

Shop voor gezondheid is gewoon heel goed. Snel en goed.

Uitstekende klantenservice

Tijdens de bestelling een kleine fout gemaakt, gelijk bericht verstuurd. Klantenservice heeft gelijk actie ondernomen voor verzending, de fout aangepast en gecommuniceerd voor en na.

Hele snelle levering

Probeerde via de website een artikel te bestellen. Site bleef vastzitten. Heb toen gebeld en een medewerker heeft het artikel besteld, via de mail een betaalverzoek gestuurd en in s-avonds het artikel thuis komen brengen.