Uitstekende klantenservice

Tijdens de bestelling een kleine fout gemaakt, gelijk bericht verstuurd. Klantenservice heeft gelijk actie ondernomen voor verzending, de fout aangepast en gecommuniceerd voor en na.

Hele snelle levering

Probeerde via de website een artikel te bestellen. Site bleef vastzitten. Heb toen gebeld en een medewerker heeft het artikel besteld, via de mail een betaalverzoek gestuurd en in s-avonds het artikel thuis komen brengen.

Je wordt hier altijd fijn geholpen, en de klantenservice is top. Ga zo door toppers!!!

Op afgesproken tijd geleverd

Altijd goed en snel

Altijd goed

Gemakkelijk besteld en zeer snel geleverd!

Prima bedrijf met scherpe prijzen.

Uitgebreide webshop waardoor er veel te kiezen valt waarbij de prijzen ook interessant zijn.

excellent product

Amazing feature to track your bloodsugar with mobile app.

snel geleverd voor een voordelige prijs

zie boven, perfecte shop.

Heb er een goede ervaring mee.

Een goede en snelle levering. En ik ben er heel blij mee. Je fietst al snel een eind weg.

geweldig

nadat ik mijn bestelling had gedaan en betaald had werd het na het weekend al geleverd .

Geweldige service en levering

Bestelling kwam goed en op tijd en bij vragen een snel en vriendelijke klantenservice.

Geweldig omdat mensen met medische hulpmiddelen heel vaak veel te duur uit zijn maar toch deze nodig hebben hierdoor kunnen mensen lelijk in geld problemen komen bv. 50 blaadjes voor glucose meting kost in apotheek €40 en bij jullie is dat €15 hoe kan dit prijs verschil ik ben blij dat ik jullie heb gevonden.

zag er prima uit en zeer goed verpakt

product is zeer ruim en was heel goed verpakt voor verzending; voor iedereen aan te bevelen zowel voor thuis als onderweg

Snelle bezorging

Snel bezorgd Goed product Goede prijs

Prima spullen

Goed op tijd alles verzonden

Relatief goed geprijsd en goed verpakt

Snelle levering en goed product

Kan dat nog niet zeggen,de eerste keer dat ik iets besteld heb.

Redelijk goed

Snelle levering. 2 kleine minpuntjes. 1. Nl handleiding was zwaar verkreukeld. 2 relatief kleine doos verzonden in veel te grote doos.

Het meten is zeer snel en eenvoudig te doen.

Mijn batterijen waren niet leverbaar ( was te laat op de site geplaatst) . Kreeg een duurder product voor de zelfde prijs als het bestelde. Prima opgelost dus.

Goede service en snelle levering

Ik heb voor de tweede keer mijn batterij besteld En ben zeer tevreden.

Prima in orde

Gewoon goed