Goed contact en doet wat het beloofd. Goed materiaal en snel geleverd.

Snelle service. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Zeer snelle service. Eenvoudig te bestellen. Overzichtelijke webshop. Kwaliteitsspullen.

prima tools, snelgeleverd

Had accuut wat ijzerwaren nodig, vond ze voor een prima prijs bij BNV en...de volgende dag geleverd!! Complimenten

E

E

Voordelige voor kwaliteit's producten

2de keer dat ik hier besteld heb. weer snel geleverd binnen paar werkdagen. En de producten die ze verkopen van de betere merken, een stuken voordeliger dan de meeste andere webshops.

Juiste materialen

Ik ben tevreden

Niets op aan te merken

Lekkere vlotte aflevering.

De producten waren gemakkelijk op te zoeken. Eenvoudig, lekker overzichtelijk te selecteren. Ook het bestellen en betalen was eenvoudig. Vandaar mijn beoordeling 9.5.

Heel doed

Zeer snelle levering ,nog bedankt.

Super geregeld

Makkelijk bestellen op de overzichtelijke website. Super snelle levering. Gewoon top

Snel geleverd, precies wat ik moest hebben

snelle service

bij het bestellen van Woodies staan alle maten door elkaar , je kan wel sorteren maar het blijft een zoek plaatje . Daardoor ben ik veel tijd kwijt !

snel opgelost

snel geleverd, alleen had ik 1 ipv 4 spuitbussen ontvangen. na 1 telefoontje direct opgelost, en werden de 3 ontbrekende snel nageleverd.

snelle levering en perfect product

snelle levering en perfect product

Prima geprijsd en snel verzonden. Ruim assortiment.

Prima geprijsd en snel verzonden. Ruim assortiment.

Snelle levering en goede kwaliteit

Raveelbeugel 145*45

Beter

Goede levering en schappelijke prijs

Snelle reactie op email en producten snel geleverd.

Producten waren niet voldoende op voorraad en heb via email de vraag gesteld wanneer ze ze binnen kregen en of ik ze kon reserveren. Dat was geen probleem, bestelling geplaatst en binnen twee dagen geleverd. Verder hebben ze prima prijzen en zijn in veel gevallen de goedkoopste op internet.

Zeer vlotte levering.

Zoals vermeld is het ook geleverd

1e paasdag besteld en 2 dagen erna geleverd, geheel conform zoals vermeld op de site. Top!

Bestelling goed verlopen

Dit was de eerst keer dat ik een bestelling plaatst bij BNV tools. Alles is naar wens verlopen.

Snelle levering en prima prijs

Rapid good value for money

Good value for your money

Ondernemersweg 180 4501WD Oostburg

Over BNV Tools

BNV Tools Voor een groot project in de bouw of een klus in huis bent u bij Bnvtools.nl op het juiste adres. U vindt bij ons een uitgebreid assortiment Bevestigingsmaterialen, IJzerwaren, (Woodies Ultimate) Schroeven, Schilderstoebehoren, diverse soorten Afplak- en Afdekmaterialen, Handgereedschappen voor de Afbouw en meer. Bij BNV Tools kunt u 24 op 7 online bestellen. Betalen doet u op een veilige manier. De meeste klanten kiezen voor iDeal, u kunt echter ook betalen met credit-card, PayPal of achteraf met Klarna. Betaalmogelijkheden. Bestellingen gedaan op werkdagen vóór 16:00 uur worden dezelfde dag verzonden met DHL. In de meeste gevallen is het dan de volgende dag in huis.