Snelle levering en prima prijs

Rapid good value for money

Good value for your money

Helemaal goed . Snelle levering

Prima levering en bestelling.

Had 2 pakjes schroeven besteld waarvan de levering eerst wel van bekend was en later zou het niet door gaan maar toch wel geleverd werd. Beetje onhandig, en 1 van de eerste schroeven die ik pakte had geen punt er op zitten kwaliteits puntje.

Goede prijs goede producten goede service

Fijn bedrijf. Bij de mijn laatste bestelling was een verkeerd product geleverd, maar nog dezelfde avond opgelost door BNV tools. Top!

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Snelle levering, komt afspraken na!!!!

Snel geleverd, prima service.

perfect

ik zoek al lang naar een leverancier voor mijn schroeven die ik nodig heb voor mijn werkzaam heden die ik doe om vogelhuisjes en insecten hotels en derg, te maken voorsponsering die ik jaarlijks doe voor de wensambulance brabant groot 2500 euro en eindelijk heb ik die gevonden dit zijn eerlijke prijzen en ik zal nog veel gebruik maken van bnv tools . m.vr.gr. piet groffen

Prima geregeld

Snel en volgens afspraak

Snel en volgens afspraak

Prima schroeven

Prima schroeven voor een eerlijke prijs

Strakke en snelle levering

Dit was mijn eerste aankoop. Snelle en correcte levering. Aanrader

Prima, ga zo door

Goede ervaring mee. Volgende keer weer bij hun bestellen

Snel verzonden, goede prijs/kwaliteitverhouding

Snel verzonden, goede prijs/kwaliteitverhouding

Goede producten, prima prijs

Raveeldragers besteld voor een mooie prijs en tijdig geleverd

Hele snelle levering.

Makkelijk bestellen en snelle levering. Inderdaad de volgende dag de bestelling al in huis.

Positief!

Vlotte service en duidelijke communicatie.

Heel goed geregeld!

Ik zou ook eens bij Soer.nl kijken voor een mooi assortiment gereedschappen.

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Alles wat je nodig hebt voor een scherpe prijs en netjes op tijd afgeleverd. Helemaal tevreden.

Geleverd zoals afgesproken

Goede producten en nette prijs

Al een aantal keer wat besteld, ze leveren goede producten voor een nette prijs en snelle verzending

Supergoed!

BVN leverde de spullen stukken sneller dan verwacht! Het produkt was precies zo als ik had verwacht.

Zoals gewoonlijk altijd weer netjes geregeld en geleverd.

Ondernemersweg 180

4501WD Oostburg

Over BNV Tools

BNV Tools Voor een groot project in de bouw of een klus in huis bent u bij Bnvtools.nl op het juiste adres. U vindt bij ons een uitgebreid assortiment Bevestigingsmaterialen, IJzerwaren, (Woodies Ultimate) Schroeven, Schilderstoebehoren, diverse soorten Afplak- en Afdekmaterialen, Handgereedschappen voor de Afbouw en meer. Bij BNV Tools kunt u 24 op 7 online bestellen. Betalen doet u op een veilige manier. De meeste klanten kiezen voor iDeal, u kunt echter ook betalen met credit-card, PayPal of achteraf met Klarna. Betaalmogelijkheden. Bestellingen gedaan op werkdagen vóór 16:00 uur worden dezelfde dag verzonden met DHL. In de meeste gevallen is het dan de volgende dag in huis.