Verwachting, bestelling en levering komen met elkaar overeen! Top.

Als privé persoon, mijn eerste bestelling bij Skodora; 2 identieke kozijnen met beide 2 kiep-draairamen en 1 vast raam. Maten en specificaties eenvoudig op de website ingevoerd. Nog even telefonisch contact gehad, met vraag over horren, Aan alle wensen is daadwerkelijk voldaan. Bij afhalen, rondleiding in de fabriek gehad en ik heb al mijn vragen kunnen stellen (en ze zijn beantwoord.) Inmiddels de kozijnen (zelf) geplaatst. Ben zeer tevreden over het resultaat. Voor zover ik het kan beoordelen maken ze een kwaliteitsproduct. Vriendelijke medewerkers, die weten waar ze het over hebben. Ik weet waar ik een volgende keer mijn bestelling plaats. Top.

Snelle service, past geweldig.

Kwalitatief goede kozijnen. Goede service en zeer snelle levertijd. Enige nadeel is dat niet alles geleverd kan worden omdat dit buiten de te realiseren 5 dagen termijn valt. Kortom Skodora zal voor mij de leverancier zijn voor kunststof kozijnen.

Goed spul

super service

Zeer vriendelijke mensen die je heel goed te woord staan. Ik ga hier zeker nog een keer terug komen.

Prettige, informatieve en behulpzame mensen die vooral niet moeilijk doen.

Twee keer kozijnen besteld; twee keer alles op tijd en dik in orde. En ook nog een originele Skodora zonnebril gescoord. Stond mij minstens zo goed als een Rayban of Serengeti!

Prima kwaliteit, snel gereed, daardoor wel wat duurder.

Prima kozijnen, gereed op de afgesproken datum. Afhalen ging prima, vriendelijk geholpen.

Top service en goede kwaliteit kozijnen

Zeer te spreken over de snelheid van Levering kozijnen. En goede communicatie. Zeer tevreden over Skodora. Paul Erich Klus en Montage

Super tevreden , top service

Via de website is het erg gemakkelijk om een bestelling te plaatsen , de klantenservice is erg vriendelijk en benaderbaar , erg tevreden over het snel kunnen ophalen na bestellen .

Geweldig en behulpzaam

3 kozijnen opgehaald passen perfect. De vragen die ik had hebben ze goed en duidelijk beantwoord. kwam er helaas achter dat er 1 ruit kapot was .. maar ook dat lossen ze zonder gezeur en gemiep op. Al me al een top ervaring

Is al jaren super

Is al jaren super

Vakkundig en snel

Kozijnen eenvoudig te bestellen. Daarnaast vakkundig advies gehad en snelle levertijd.

Mooi nieuw concept!

Goed geholpen met vakkundig advies! Philp staat altijd voor je klaar! En de koffie overigens ook! Zeker aan te bevelen om hier snel en eenvoudig je kunststof kozijnen te bestellen.

Gewoon goed en snel

Mijn bestelling ging goed!

Jousterweg 22

8447 RH Heerenveen