Goed spul

super service

Zeer vriendelijke mensen die je heel goed te woord staan. Ik ga hier zeker nog een keer terug komen.

Prettige, informatieve en behulpzame mensen die vooral niet moeilijk doen.

Twee keer kozijnen besteld; twee keer alles op tijd en dik in orde. En ook nog een originele Skodora zonnebril gescoord. Stond mij minstens zo goed als een Rayban of Serengeti!

Prima kwaliteit, snel gereed, daardoor wel wat duurder.

Prima kozijnen, gereed op de afgesproken datum. Afhalen ging prima, vriendelijk geholpen.

Top service en goede kwaliteit kozijnen

Zeer te spreken over de snelheid van Levering kozijnen. En goede communicatie. Zeer tevreden over Skodora. Paul Erich Klus en Montage

Super tevreden , top service

Via de website is het erg gemakkelijk om een bestelling te plaatsen , de klantenservice is erg vriendelijk en benaderbaar , erg tevreden over het snel kunnen ophalen na bestellen .

Geweldig en behulpzaam

3 kozijnen opgehaald passen perfect. De vragen die ik had hebben ze goed en duidelijk beantwoord. kwam er helaas achter dat er 1 ruit kapot was .. maar ook dat lossen ze zonder gezeur en gemiep op. Al me al een top ervaring

Is al jaren super

Is al jaren super

Vakkundig en snel

Kozijnen eenvoudig te bestellen. Daarnaast vakkundig advies gehad en snelle levertijd.

Mooi nieuw concept!

Goed geholpen met vakkundig advies! Philp staat altijd voor je klaar! En de koffie overigens ook! Zeker aan te bevelen om hier snel en eenvoudig je kunststof kozijnen te bestellen.

Gewoon goed en snel

Mijn bestelling ging goed!

Bedrijfsgegevens

Jousterweg 22

8447 RH Heerenveen

31613619642

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.