Snel geregeld

Ik was op de pedicurebeurs in Houten en toen ik thuis was had ik spijt dat ik het massage apparaat niet gekocht had. Appje gestuurd en werd meteen met de beurskorting verstuurd.

Prima apparaat en prima service!

Ik heb de massageband nog niet zo lang maar heb meteen al baat bij de werking. Ben blij met de aanschaf!

Heerlijke voet en kuitmassage

Een ontverwacht fijne ervaring. Heerlijk om te ontspannen

Werkt verlichtend voor mijn scoliose-pijn.

Een intensieve werking en masseert diep in de getroffen spieren. Ik voel me erg ontspannen na gebruik en kan weer tijdelijk doorgaan zonder pijn of zeurend gevoel!

Goede uitleg en fijn geholpen

Ik kom op de Vakantiebeurs en ga weg met invitalis.

Super lekkere massage

Goede info en ik was meteen verkocht door het goede product

Dit geweldige kussen wat ik iedereen kan aanraden heb ik gekregen van Jeanette en Astrid van Nightingales.nl

Treeske is een geweldig lieve vrouw. Wat een top apparaat!

Relaxed, uitstekend. Van iemand die erg veel massages gehad heeft. Heel erg blij en meteen eentje gekocht!

Erg fijne uitleg en goed product

Hele lieve vrouw die rustig uitleg geeft over het product en hoe te gebruiken.

Weldadig!

Ontspannende weldaad, warm aanbevolen!

Fijne massage

Lekker warm, goed gevoel

Overheerlijk!!

Heerlijk gemasseerd

Heerlijk massage apparaat

Het massageapparaat werkt erg fijn. De warmte ontspant je spieren heel snel dn hef geeft echt verlichting!

Fantastisch apparaat

Voelt heerlijk en ontspannen. Pakt spieren goed aan.

Heerlijke massage!

Combi massage en warmte maakt het een weldadige ervaring!

Helemaal fijn!!!

Echt een heel fijn apparaat, superfijn voor de spieren

Super fijn

Super fijn direct gekocht

Super ding

Fijn relaxt

Heerlijk apparaat! Kan het iedereen aanraden.

Treeske liet me kennismaken op laagdrempelige wijze

Fantastisch product

Goede service en fijn product

Goede uitleg en fijne service. Heerlijk product

Mijn patiënten vinden het over relaxed..

Tijdens de voetbehandeling leg ik de kussen in de rug bij mijn patiënten. Ze ervaren totale ontspanning. En vinden het werkelijk waar de lekkerste voetbehandeling ooit. De flexie gebruik ik en mijn hele gezin thuis na een zware dag werken. Heerlijk genieten en ontspannen. Het is zelfs af en toe claimen wie hem als eerste mag gebruiken Ik zou niet meer zonder kunnen.

GEWELDIG

Al vele jaren last van nekklachten door (verkeerde) houding op mijn praktijk. Regelmatig een bezoek bij de fysio en dit helpt dan voor korte duur. Nu even 5 minuten de Med Flex gebruiken in de avond en is een weldaad voor mijn nek. GEWELDIG..

Over Invitalis Benelux

Invitalis ontwikkelt en fabriceert producten die het welzijn op allerlei manieren kunnen ondersteunen. Om tot de beste producten te komen, werken wij continu samen met mede-vakmensen zoals (top)sporters en therapeuten. Of u nu van negen-tot-vijf op kantoor zit of een bewogen leven leidt, iedereen heeft wel eens last van stress of blessures. Onze producten geven u een steuntje in de rug en helpen u zowel bij het oplossen van fysieke klachten als ontstressen. Dankzij het ruim 25 jarig bestaan van Invitalis Gmbh, beschikken wij over een uitgebreide kennis van de nieuwste technieken. Hierdoor zijn wij er in geslaagd bestaande en bewezen technieken, zoals shiatsumassage en infrarood therapie, te verwerken in gebruiksvriendelijke producten. En dat is niet onopgemerkt gebleven! In 2016 sleepte Invitalis Gmbh dan ook vier Plus X Awards binnen. De Vitaly Med Flexi won in de categorieën kwaliteit, innovatie, functionaliteit en gebruiksgemak. Inmiddels heeft Invitalis ook met de ViViBo drie Plus X Awards binnen mogen slepen en wel in de categorieën kwaliteit, gebruiksgemak en functionaliteit.