Heerlijke massage ,top

STEVIG

Dit maakt een masseur of fysiotherapeut overbodig. Maakt de spieren goed los.

Heerlijk apparaat. Gekocht op de kampeer en camperbeurs.

Geprobeerd op de beurs en voelde heerlijk.

Kampeer en caravanbeurs aanbieding

Na testen gelijk aangeschaft. Werkt hoed en fijn.

Een super handige massage voor op momenten je niet naar de fysio /massage kan

Infrarood massage apparaat

Even lekker genoten van een ontspannende massage tijdens de Kampeer en Caravan Jaarbeurs. Thuis verder genieten.

Heerlijk!

Fijn dat hij goed stevig is, maar dat je hem zelf kunt instellen zodat hij ook zachter is. Goed voor verschillende lichaamsdelen.

Heerlijk met infrarood warmte

Maakt de knopen in mijn rug helemaal los.

positief

mijn ervaring is positief

Al na de eerste massage was alle stress verdwenen. Echt een aanrader!

In een zin beste aankoop van 2023!

Vanaf het moment dat ik deze vitaly med flex heb aangeschaft heb ik veel minder last van rijden in mijn vrachtwagen.

Heel vriendelijk

Zeer vriendelijk, niet opdringerig. Nu het product nog even langer gebruiken

Heerlijk ontspanning op de 50+ beurs. Na 10 minuten gelijk gekocht, van een leuke spontane medewerks

Ontspanning alom

Mooi product.

Fijne massage kussen gekocht waar ik veel plezier aan beleeft en toen nog vinger pleister er bij genomen wat heel goed blijft zitten ook als het nat wordt. Vriendelijk personeel.

Ontspannend

Bij stress als je nekspieren vast zitten, is het heerlijk ontspannend om te doen.

Héérlijk

Heb vaak last van mijn schouders (spanning) en door de lekkere infrarood warmte en draaiende massage ontspannen mijn nek en schouders.

Heel fijn kussen

Hele goede vriendelijke uitleg

Ik ben gaan zitten en wilde er eigenlijk niet meer opstaan dus gekocht

Heerlijk

Op de 50+ beurs in Utrecht kennisgemaakt met dit massage kussen, fijne uitleg gekregen en ik ben meteen verkocht!

Super goede uitleg

Ben heel nieuwsgierig. Kan niet wachten om uit te proberen!

Hele aardige vriendelijke mensen

Heel goed geholpen door vriendelijke mensen

Een heerlijke ervaring na een dag op de beurs rondlopen

Prima voor mijn spieren Lekker warm zo’n massage

Fantastisch geholpen wat een zaligheid die nek massage Veel succes met de verkoo

Geweldig in 1 woord

Voelt goed aan en hielp mij goed met mijn rugklachten.

Zalig!!!!

Het was een genot na een drukje dag op horse event!

VROUW AVENWEG 672

2493 WZ DEN HAAG

06 245 751 21

Over Invitalis Benelux

Invitalis ontwikkelt en fabriceert producten die het welzijn op allerlei manieren kunnen ondersteunen. Om tot de beste producten te komen, werken wij continu samen met mede-vakmensen zoals (top)sporters en therapeuten. Of u nu van negen-tot-vijf op kantoor zit of een bewogen leven leidt, iedereen heeft wel eens last van stress of blessures. Onze producten geven u een steuntje in de rug en helpen u zowel bij het oplossen van fysieke klachten als ontstressen. Dankzij het ruim 25 jarig bestaan van Invitalis Gmbh, beschikken wij over een uitgebreide kennis van de nieuwste technieken. Hierdoor zijn wij er in geslaagd bestaande en bewezen technieken, zoals shiatsumassage en infrarood therapie, te verwerken in gebruiksvriendelijke producten. En dat is niet onopgemerkt gebleven! In 2016 sleepte Invitalis Gmbh dan ook vier Plus X Awards binnen. De Vitaly Med Flexi won in de categorieën kwaliteit, innovatie, functionaliteit en gebruiksgemak. Inmiddels heeft Invitalis ook met de ViViBo drie Plus X Awards binnen mogen slepen en wel in de categorieën kwaliteit, gebruiksgemak en functionaliteit.