Voetbaltrip naar Milaan top geregeld door Number1

Ver van tevoren kaarten besteld voor wat de kampioenswedstrijd van Inter zou zijn; uitgerekend tegen Milan. Het contact met Number1 was top en transparant. Uitgebreide informatie ontvangen en vragen werden duidelijk en snel beantwoord. Ook kort van tevoren informatie ontvangen over hoe en wanneer de kaarten verstrekt zouden worden. Op de ochtend zelf de kaarten per mail ontvangen. Mocht er op de wedstrijddag wat aan de hand zijn, dan was er een noodnummer beschikbaar. Deze gelukkig niet nodig gehad. Makkelijk binnengekomen en genoten van een geweldige wedstrijd.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? AC Milan - Inter Milan

WAT EEN BELEVENIS!!!!

Samen met mijn dochter naar AC Milan - Inter Milan. Kaarten geregeld door Number 1 Voetbalreizen. Super geregeld. Zelfs na de wedstrijd de vraag gekregen hoe we het vonden en of alles goed was gegaan. Volgende keer zal ik hier zeker weer kaarten bestellen.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? AC Milan - Inter Milan

Helemaal goed en volledig!

Op 5-8 April naar AS Roma - Lazio Roma gegaan. Omdat de wedstrijd laat vastgesteld waren toch de gok ver van te voren genomen. Zelf de tickets voor de vlucht geboekt. Prima kaarten (helaas iets te weinig beneruimte voor iemand van 2m; italianen zijn wat kleiner) op de hoofdtribune. Een wedstrijd met 2 rivaliserende supportersgroepen waarvan je de intensiteit goed mee kon maken. Hotel Milo (3 sterren) vlakbij het centraal station Termini was simpel maar zeer schoon in een leuk straatje met leuke restaurentjes. Vriendelijke mensen die je vragen netjes beantwoorden. Verder heerlijk genoten van Rome, het eten en de sfeer in Italie. Bij een volgende reis kijken wij zeker weer naar Number1 voetbalreizen!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? AS Roma - Lazio Roma

Mooie ervaring kaarten vielen tegen

Bewust dure kaarten gekocht voor op het lange eind omdat wij echt een mooie plaats wouden voor onze speciale gelegenheid. Wij kregen zo’n beetje de laatste plaatsen op dit gedeelte. We zaten ter hoogte van de doellijn. Achteraf hadden we achter het doel beter gezeten. Dit was niet wat er was beloofd. De wedstrijd was prachtig!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Borussia Monchengladbach Borussia Dortmund

Fantastisch!

Giuseppe Meaza is natuurlijk een iconisch stadion en het was supergaaf om daar een duel bij te wonen. Met 72.500 man nog niet eens maximaal gevuld, maar wat een fantastische sfeer. En nou hadden wij ook nog de mazzel dat Internazionale-Cagliari geen Catenaccio 0-0 werd, maar een On-Italiaanse 2-2 met nog meer leuke kansen en een afgekeurd doelpunt. Mijn dochter en ik hebben er enorm van genoten!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Inter-Cagliari

Number 1 is de messi onder de voetbalreisbureaus

wij zijn al diverse keren met Number 1 op pad geweest en het is altijd super goed geregeld. hotels altijd schoon en netjes met een goed ontbijt. alle informatie zeer uitgebreid en vooral ook de extra informatie over een bepaalde stad is altijd heel prettig en bruikbaar. prijs kwaliteit is ook prima dus al met al doet Number 1 zijn naam zeker eer aan.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? real madrid - manchester city

Fijne communicatie en de tickets tijdig ontvangen. Top plaatsen op de 3de rij. Daarbovenop een super spannend wedstrijd tss Chelsea en Man U.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Chelsea man u

Unieke ervaring

Unieke ervaring en goede plaatsen vlak bij de actie. Heel goede communicatie, steeds op de hoogte wanneer we de tickets konden verwachten en altijd bereikbaar. Voor herhaling vatbaar.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Man City - Aston Villa

Super geregeld

Was goed geregeld

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bayer Leverkusen

Zelden ergens zo goed geholpen en verzorgd

Afgelopen 2 en 3 april via Number1 Voetbalreizen naar Londen geweest. Een totaal verzorgde reis met vliegtickets, hotelovernachting en tickets voor West Ham - Tottenham. Top plekken, super netjes hotel met alles op loopafstand. Geweldige tijd gehad, mooie prijs, goed contact met het contactpersoon die alles van a tot z heeft georganiseerd voor ons. Hier gaan we zéker nog een keer terugkomen!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? West Ham - Tottenham

Prima verzorgd van begin tot eind

Ik ging in eerste instantie voor een goede prijs voor mijn voetbalreis. Ik heb uiteindelijk een heel bevredigende prijs-kwaliteit ervaring gekregen. Alles is goed voor je geregeld, reis, hotel, tickets en je kunt prima vragen stellen als je die hebt. Correct en snel antwoord op mijn vragen gehad. Dikke aanrader ! Je wilt uiteindelijk toch het liefst dat alles loopt zoals je wilt dat het loopt. Alleen heel jammer dat ik geen doelpunt bij mijn topwedstrijd heb gezien.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Man City-Arsenal

Alles prima geregeld en georganiseerd!

Prima organisatie, hotel was netjes, tickets waren dik in orde en kwamen ruim 24u voor de match in de mailbox. Aanrader.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Manchester City - Aston Villa

geweldig mooi weekend gehad met vrienden, alles top!

top wedstrijd, top hotel. mooie plekken in het stadion, geweldige beleving reisbescheiden zijn ook goed en compleet

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Internazionale-Napoli

Geweldig geregeld

Onze wedstrijd Everton-Liverpool werd verplaats. Hier werd goed op geanticipeerd. We kregen kaarten voor de FA cup Man U-Liverpool. Geweldige wedstrijd Alles goed geregeld. Super fijne ervaring

We hebben een fantastisch weekend gehad in Madrid.

Mede door het heerlijke zonnige weer hebben wij een prachtig weekend gehad. We hebben genoten van de mooie pleinen en gebouwen, Madrid is een prachtige stad. Op zaterdag hebben we een stadiontour gedaan in Bernabeu. Dit viel wat tegen, komt waarschijnlijk omdat het stadion nog niet volledig klaar is. Op zondagavond hebben we genoten van een top wedstrijd en wat hadden we mooie plekjes. Fantastisch! Het enige wat tegenviel dit weekend was het ontbijt... erg matig.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Atletico Madrid - Barcelona

Flexibele, meedenkende organisatie.

Alles goed en snel geregeld, mooi hotel, goede vluchttijden.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? N.v.t.

goed geregeld

alles liep als een zonnetje

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Man. U vs Everton

Afgelopen weekend naar de derby Borussia Mönchengladbach tegen 1FC Köln geweest. Geweldige atmosfeer en ervaring meegemaakt, hoe het voetbal in de Bundesliga beleeft wordt. Leuke wedstrijd gezien met veel doelpunten en uiteindelijk een gelijkspel. Echt een aanrader om vaker tickets te gaan bestellen in de toekomst. Bedankt, Tino Figaroa

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Borussia Mönchengladbach - 1FC Köln

Top geregeld

Alles goed geregeld, en kaartjes op tijd ontvangen in mijn mailbox. Volgende x bestel ik ze weer bij number-1!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bayern München - Mainz

Geweldig !

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Liverpool-Man City

Geweldige ervaring!

Alles was perfect geregeld tot in de puntjes van A tot Z alles probleemloos verlopen waarvoor een dikke pluim! hotel was mooi en lag perfect van afstand. in de toekomst gaan we dit zeker onthouden.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Fc Koln - Bayern Leverkusen

Geweldige ervaring tijdens een doelpuntrijke wedstrijd

Num1 heeft alles goed en snel geregeld toen onze wedstrijd verzet was. Ook hebben we een hotel upgrade gekregen. We hebben genoten!!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Arsenal - New Castle United

Wederom weer TOP plekken in het stadion

Kaartjes tijdig via de mail en prima zitplekken rond de middellijn

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Werder Bremen - Darmstadt

Supersnelle reactie en zeer correct

Er werd info gevraagd per mail en antwoord en toelichting mocht ik onmiddellijk ontvangen. Ook de offerte en afwerking na betaling was perfect, waarvoor dank

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Liverpool-Luton

Subliem!

Al mijn vragen werden netjes beantwoord, probleempjes vlot opgelost en het werd een schitterende belevenis!! Om over te doen!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Keulen-werden bremen

Over Number-1 voetbalreizen.nl

Number 1 Voetbalreizen is een voetbalreisbureau met meer dan 10 jaar ervaring in het organiseren van volledig samengestelde voetbalreizen tegen de scherpste prijzen. De prijs die je ziet, is de prijs die je betaalt: altijd inclusief ontbijt en de beste tips voor jouw trip.