Wederom weer TOP plekken in het stadion

Kaartjes tijdig via de mail en prima zitplekken rond de middellijn

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Werder Bremen - Darmstadt

Supersnelle reactie en zeer correct

Er werd info gevraagd per mail en antwoord en toelichting mocht ik onmiddellijk ontvangen. Ook de offerte en afwerking na betaling was perfect, waarvoor dank

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Liverpool-Luton

Subliem!

Al mijn vragen werden netjes beantwoord, probleempjes vlot opgelost en het werd een schitterende belevenis!! Om over te doen!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Keulen-werden bremen

Geweldig weekend in Madrid!

Afgelopen weekend hebben we 2 wedstrijden bezocht in Madrid. Super mooie plaatsen in het stadion en we verbleven in een erg goed hotel midden in centrum. We hebben erg genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Atletico Madrid - Las Palmas Leganes - Alcorcon

Er was een geweldige sfeer en we hebben genoten van de hele reis. Het hotel was midden in de stad en zag er verzorgd en netjes uit, goed en verzorgd ontbijt waar alles compleet was met ruime keuze. Complimenten aan hoe alles geregeld en georganiseerd is.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Atlético Madrid- Las palmas

Het was fantastisch voor de zoon omdat wij zo kortbij het veld zaten en we zouden graag nog een keer willen gaan kijken en mogelijks op de zelfde plaatsen maar datum is nog te bepalen welke wedstrijd Goed geregeld goed hotel kan beter qua geluid S’nachts voor de rest top Enkel de transfer naar hotel was te vermoeiend met de lokale bus tram is het beste aanbevolen tot aan St Peter square tot en goedkoop

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Manchester City vs Everton 10/02/2024

Zeer tevreden met het hele bestelproces, antwoord op vraag en kaarten ontvangst via email

Correcte afhandeling met zelfs een upgrade naar betere zitplaatsen op de lange zijde! Ondanks groot overwicht van Bayer Leverkusen, helaas geen doelpunten gezien, maar daar kunnen jullie niets aan doen.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Bayer Leverkusen - Borrussia Mönchengladbach

Geweldige ervaring!!

Alles was perfect geregeld. Goed hotel midden in het centrum van Manchester. Kaartjes voor de wedstrijd ruim op tijd in e-mail. Zonder extra kosten waren onze wedstrijdkaarten geüpgraded naar een hogere categorie. Dus al bij al een fantastisch voetbal weekend gehad met vrienden!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? N.v.t.

leuke voetbalnamiddag in prachtig stadion

vlotte manier om tickets te bestellen, waarna een leuke voetbalnamiddag in een prachtig stadion, dat uitverkocht was, ook spelen ze tegen degradatie

• Welke wedstrijd heb je bezocht? FC Keulen-Heidenheim

Goed geregeld en fijn hotel

Leuke trip naar Manchester met potje voetbal.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? M United- Spurs

Geweldig, hele fijne voetbalsfeer

Mooie plaatsen met goed zicht op het veld. Helaas duurde het lang voordat we het stadion in konden.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? FC Koln- Heidenheim

super

Het was gewoon een top weekend. Alle documenten op tijd en extra informatie om van vliegveld naar de stad en later het stadion te komen. Hotel mooi in centrum Manchester

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Man city - Chrystal Palace

Super geregeld

We hebben nú verschillende reizen bij jullie gemaakt en altijd goed geregeld en meestal een leuke korting of opwaardering van de kaartjes! Dank hiervoor

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Westham united - wolf wanderers

Geweldig en fenomenaal

Mooie beleving en super zitplaatsen Goed geregeld

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Mönchengladbach-Werder Bremen

Fantastische voetbalbeleving

We zijn naar Liverpool - Fulham geweest en het was een fantastische, magische voetbalbeleving - mede door de geweldige wedstrijd (4-3) en het spannende wedstrijdverloop. Kaarten tijdig voor de wedstrijd ontvangen, dus geen stress. We zaten bij de cornervlag, konden het gras ruiken en rushes van Salah voor onze neus volgen. Hotel was simpel, maar op steenworp afstand van Anfield. Dat verhoogde de voetbalsfeer. Geen receptionist maar alle codes werkten en waren goed gecommuniceerd. Ontbijtje bij Cafe Anfield was een lekker vet English breakfast, maar paste mooi in het plaatje ;).

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Liverpool - Fulham

Een mooie zondag in leverkusen was het zeker ! Kerstmarkt en natuurlijk de wedstrijd bezocht, ondertussen een braadworst gescoord en genoten van de wedstrijd Vanaf de 70e minuut sneeuwval en vooral op de terugreis naar Nederland heel veel sneeuw ❄️, bijzondere ervaring met kerstmuziek op de achtergrond

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Leverkusen - Dortmund

prima geregeld!

Mooi weekend!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? BVB-Monchengladbach

Onvergetelijk!

Samen met mijn zoon (voor zijn 19e verjaardag) naar AC Milan - Borussia Dortmund geweest. Champions League. Geweldige ervaring met fantastische plekken rond de middenlijn. Om nooit meer te vergeten!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? AC Milan - Borussia Dortmund

Het was goed geregeld.

Het was goes geregeld en alles perfect voor elkaar. Hotel was goed. Uitleg over alles perfect.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Eintracht frankfurt-vfb Stuttgart

GEWELDIG

Tottenham hotspur-Aston Villa, Geweldige ervaring,super plekken en perfect geregeld met de kaartjes! Een echte aanrader,

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Tottenham hotspur-Aston Villa

Geweldige ervaring en top geregeld door Number-1!

Met mijn zoon een onvergetelijke voetbalervaring bij Real Madrid beleefd! Voetbaltickets en hotel prima door Number-1 geregeld. Duidelijke en tijdige communicatie en voor vragen altijd telefonisch bereikbaar. Number-1 is absoluut een aanrader voor buitenlandse voetbaltrips!

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Real Madrid-Valencia

Fantastisch!

2de maal de Romeinse derby mogen meemaken dankzij Number1. Wederom tophotel met lekker ontbijt nabij centrum en het station. Op een stevige wandeling naar het stadion al wat supporters tegengekomen. Wat een sfeer! Om dan topplaatsen te hebben en te kunnen genieten van wat Italiaanse passie en vuur.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Lazio-AS Roma

Topweekend in Keulen

Zaterdag 5 nov 2023 de wedstrijd Koln - Augsburg bezocht in een uitverkocht Rhein Energie Stadion. Zeker geen topwedstrijd met als uitslag 1-1. Maar de sfeer in het stadion maakte veel goed. Hotel en tickets prima geregeld door number 1 voetbalreizen. Na de wedstrijd nog een leuke avond en nacht gehad in de gezellige uitgaansstad Keulen.

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Koln - Augsburg

Alles weer super geregeld. Geweldige plekken in het stadion !

• Welke wedstrijd heb je bezocht? Fulham vs Manutd

Samen herinneringen maken "Manchester city"

WAUW, voor mijn zoon zijn 18de verjaardag deze reis geboekt. Alles verliep fantastisch en was tot in de puntjes verzorgt. We hadden zitplaatsen in cat 1 van het etihadstadion. Dicht op het veld, we konden het zweet bijna ruiken :-). Number1voetbalreizen staat bij ons nu ook op number 1️⃣ . We gaan zeker nog een keer boeken. Ik raad het iedereen aan. Een ervaring om NOOIT te vergeten. Number1voetbalreizen Bedankt

Julianaweg 141 1131 DH Volendam

Over Number-1 voetbalreizen.nl

Number 1 Voetbalreizen is een voetbalreisbureau met meer dan 10 jaar ervaring in het organiseren van volledig samengestelde voetbalreizen tegen de scherpste prijzen. De prijs die je ziet, is de prijs die je betaalt: altijd inclusief ontbijt en de beste tips voor jouw trip.